{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
554 visninger | Oprettet:

Snyd/manglende betaling {{forumTopicSubject}}

Hvad ville i gøre hvis i ikke fik betaling ? det er nu 10 dage siden jeg skulle have været betalt og har været meget tålmodig og overbærende.

Da åbenbart hendes søster konto er blevet hakket en gang og nu er hendes blevet hakket 2 gange.

Har tilbudt hun kunne sende 4 EH hopper istedet for de 4 pas, så jeg kunne sælge dem og få de manglende pas, + da hun skrev at nu havde hun skaffet de 3 af passene skrev jeg at hun kunne sende dem og 100000 eq smiley min pegasus konto udløber idag og kan ikke helt overskue, hvor rodet det bliver med alle mine heste.

Hun ender med at skrive at hun nok skulle gå igang med at sælge, wuhuu det eneste hun gør at sætte to heste til salg der har været til salg længe, som hun prøver at sælge til det dobbelte antal pas.

Ja hvad ville i gøre i sådan en situation ? og ja det kan ende med at jeg må sælge nogle af mine heste for at beholde min pegasus konto smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Snyd/manglende betaling
  • #3   28. aug 2013 Nej det kan jeg ligesom læse mig frem til i de andre emner, kan dog ikke forstå at folk gør det. Da jeg havde bestemt ikke lyst til at være i nogle af deres sko, på den måde de formeenligt retmæssigt bliver tilsvinet. Tænkte mere på om der var en gruppe hvor man kunne få skrevet sådanne navne ind i, i og så frem hun ikke betaler idag, så andre kan undgå at komme i samme situation

• #5   28. aug 2013 Vil ikke udlevere navn idag, har lige sendt hende endnu en besked og håber da personen tager det alvorligt, men i og så frem hun stadig ikke betaler vil jeg overveje det. Og det er ikke fordi hun ikke ligger inde med heste hun hurtigt kan få et par pas for

• #7   28. aug 2013 Hvis det er michelle kan jeg ligeså godt fortælle dig nu at du ikke bliver betalt bare så du ved det smiley

• #8   28. aug 2013 Det er det ikke smiley Hun er igang, så tror der er håb forude smiley Hader bare når man skal presse lidt på, men hun gør hvad hun kan lige nu så det er rart at se, hun virker også som en sød pige smiley

• #9   28. aug 2013 okay ville bare lige sige det til dig det kunne jo være det var hende så ville det være virkelig øv for dig at du ikke ville kunne få det du blev lovet:-)

Kommentér på:
Snyd/manglende betaling

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce