26. apr 2008 Følger: 72 Følgere: 152 Heste: 5 Emner: 436 Svar: 5.302
Et lille stolthedsindlæg ! {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen, jeg er simpelthen nødt til at dele en smule glæde med jer andre :))
Jeg har fra januar til juli været på ridecenter og har kun set min skønne "baby" fra april 2011 et par gange om måneden i denne periode - så da jeg kom hjem tænkte jeg bare "årh suk, det bliver én lang krig at lave noget som helst med ham nu!". Det har dog på ingen måde været aktuelt - Moonwalk har opført sig præcis som han plejer, og ja: han har svært ved at koncenterer sig længe ad gangen og skal lige have tingene gennemgået igen, men han er bare så sød, kærlig og hengiven - elsker at arbejde, er nysgerrig og følger med mig over alt.
I dag havde jeg så min søster med ude hos mulerne, vi var pænt trætte og naboens drenge fræste rundt på deres ATV'ere (lige op til vores "bane") men vi tænkte at nu var kameraet med, så kunne vi jo lige se om ikke han var sød nok alligevel - og ganske rigtigt. Moonwalk sagde ikke en dyt til at drengene larmede med deres køretøjer og grinte meget højlydt - Moonwalk var hos mig og lyttede eksemplarisk!
Vil gerne dele dette lille klip med jer: http://www.hestegalleri.dk/video/diverse_hest/324046-mr__moonwalk___en_vidunderskoen_2_aars_
og så håber jeg at i også vil blære jer lidt med jeres unge muler
!
Med Venlig Hilsen
Frederikke (muligvis verdens lykkeligste plag-ejer!)
maj 2004
Følger: 7 Følgere: 6 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 389
apr 2008
Følger: 72 Følgere: 152 Heste: 5 Emner: 436 Svar: 5.302
apr 2008
Dejligt - og fedt at du giver det en chance
apr 2008
Han er næsten på højde med Flicka så lige knapt 160 - Skal have lånt et stangmål engang :b
Synes det er utroligt Flicka er 160 og faren 149 o_O kæmpe mule !
apr 2008
Hvad med Night Star?
Et lille stolthedsindlæg !
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside