{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
428 visninger | Oprettet:

Nu med hjemmeside (",) {{forumTopicSubject}}

Så lykkedes det!!! smiley

Jeg kom med på bølgen med hjemmesider. det har kun taget mig 5år at få taget mig sammen til det smiley

Tag et kig forbi, hvis I har lyst smiley

www.bricksite.com/fotojetten

Jeg fik bare sat nogle af de første billeder ind, som jeg kunne finde. Når jeg en dag får tid, skal jeg have fundet alle de allerbedste frem og sætte ind istedet smiley

(",)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu med hjemmeside (",)
  • #1   2. okt 2013 Flot hjemmeside og skønne billeder på forsiden..

    Synes dog det er en skam at galleriet kun viser et billede af gangen.. Og så viser den hvert billede alt for længe.. Man bliver ikke rigtig fristet til at se mere end et par billeder..

    Men synes det er et fedt design og gode farver..


  • #2   2. okt 2013 Tak for din kommentar smiley

    Ja du har ret slideshowet er ret langsomt smiley Vil ønske jeg kunne gøre noget ved det.

    Selve designet kan jeg ikke tage æren for, men farverne er udvalgt så de passer til siden smiley

    (",)


  • #3   3. okt 2013 Jeg synes det er en rigtig fin hjemmeside, men den "taber" mig lidt ved galleriet smiley Jeg må indrømme at jeg ikke er blevet ved det, da jeg ikke gider vente på at kigge det igennem. Du bør have en oversigt med thumbnails at vælge imellem.

    Og så er jeg lidt ked af din "(",)" smiley øverst smiley

    I øvrigt er jeg VILD med de to øverste forsidebilleder!


  • #4   3. okt 2013 Jeg må tilslutte mig de andre, mht. galleriet.. Du mister folks interesse, når billeder går så langsomt, og man ikke selv kan få lov at vælge tempo smiley

    Og så ville jeg vælge at skrive "Velkommen" eller "Forside" istedet for "velkomstside" smiley


  • #6   3. okt 2013 Så fik jeg lavet lidt om på den. Tusind tak for kritik, det har været noget jeg kunne bruge smiley

    Desværre fik jeg lavet en fejl, så jeg ikke kunne slette den tekst i venstre side, som er magen til den i højre side smiley

    (",)


Kommentér på:
Nu med hjemmeside (",)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce