{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
259 visninger | Oprettet:

ideer til historieskrivning {{forumTopicSubject}}

hej smiley

jeg skriver nogle gange på mine historier og kommer ofte på nye ideer til historie men én ting de fleste har til fælles, er at jeg går i stå i dem smiley og tit mangler jeg sådan en ''midter ting'' hvis jeg nu ved hvordan den ca. skal slutte - men også typisk hvordan jeg kommer videre efter at have startet

så jeg tænkte på om i kunne komme med nogle ting/ideer man kan lave i forskellige sammenhæng, så som på en date for at den skal virke spændene f,eks og til andre begivenheder eller som hverdage

så ja ALT MULIGT smiley det eneste krav er : at nu mere i kan beskrive/give deltaljer om det jo bedre smiley

gerne: sjove, søde, triste, glade, dårlig, gode osv. oplevelser

eller hvis i har en ''lille'' historie i selv har oplevet, så skriv den ned her f.eks hvis i er kommet til skade på en undelig måde samt andet. smiley

jeg søger ''hjælp'' både fra folk der ikke selv skriver til folk der dagligt skriver på deres historie(r) smiley (jeg har valgt at skrive en her og ikke i en skrive gruppe, da folk der ikke selv skriver måske kan ligge ind med gode input som man ikke vil have hørt i en gruppe)

du må meget gerne skrive det i en pb til mig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
ideer til historieskrivning

Annonce