{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.037 visninger | Oprettet:

Nu gik grænsen altså! :O {{forumTopicSubject}}

Dette billede blev her til aften smidt op i en gruppe på Facebook, hvilket resulterede i, at jeg var ved at blive kvalt i min kaffe... tro mig, kan stadig ikke trække vejret optimalt endnu.

Jeg er hestepige på 14. År og sådan en (undskyld mig, men i min verden sindssyg) tanke har ALDRIG slået mig !
Jeg syntes det er den sygeste ting at kombinere dyr med "lyster" og ting der tænder en.

Hvad siger i?
God aften/nat

Kommentarer på:  Nu gik grænsen altså! :O
  • #1   9. feb
    Ja nogen tænder på standerlampen og andre på høns.
    Der skal man vist være Sexolog for at forstå.

• #2   9. feb Håber sgu heller ikke en sexolog forstår det ej pardon me, men jeg er simpelthen stået fuldstændig af

• #3   9. feb Fred være med hvad folk tænder på.

Jeg hylder følgende definition af pervers :
    Det er kun pervers, hvis det indgår at nogen generes af det.

Ingen skades her?
    Ingen har ulempe?
    Så må folk da gøre hvad de glædes ved.

• #4   9. feb Delte meninger det okay

• #5   9. feb Tja.. Hver sine seksuelle drifter.. ikke lige derfor jeg rider.. Men det havde da været at slå to fluer med et smæk hvis jeg havde den lyst.. LOL

Mvh TT

• #6   9. feb Hahaha den humor det Karita

• #8   9. feb Er sku flad af grin over hvad folk lukker ud af lort, for at få opmærksomhed og skulle det vise sig at være rigtigt, så fred være med det. Så længe det ik går udover hesten på en forkert måde, hermed ment dyresex

• #9   9. feb Jeg er fuldstændig færdig man xD

• #10   9. feb Det kunne ikke rage mig mindre om nogle tænder på at ride
    Der er også folk der tænder på at se andre ride, få smæk, blive tisset på eller at se en kvinde punktere en ballon
    Ingen af tingene fascinerer mig, men så længe ingen tager skade, så må folk gøre hvad de vil

• #11   9. feb Okay... klamt?

• #12   9. feb Man kan blive tændt af så mange ting, fred være med det. P3 - DR startede en snak igår om at være tændt på tegnefilmfigurer fra Disney. Det er en 'bevægelse' mange forbinder med sex alligevel, så det er vel logisk nok at nogle tænker på sex.

Så længe de ikke lader det gå ud over dyret, eftersom det endelig er blevet ulovligt.

• #13   9. feb Ej jeg er stået helt af her... Ad!
    At folk tænder på at blive pisket, tisset på you name it er jeg fuldstændig ligeglad med. Men i min verden har dyr og sex (mennesker) absolut intet med hinanden at gøre.

• #14   9. feb Isabell: der står da heller ikke nogen steder at de dyrker sex med dyret
    Bevægelsen minder om sex, så hvordan er det anderledes end at sidde på en tørretumbler/blive stimuleret af cykelsadel eller andet?
    Ingen af delene har interesse for mig, men det betyder jo ikke at det er forkert.
    Der tales ikke om dyresex, kun om lystfølelse imens hun rider - so what

• #15   9. feb Nej men nu mener jeg at alt der drejer sig /handler om sex . Om det er bevægelsen eller at blive stimuleret og bliver ophidset så synes jeg det er frygteligt at det er i sammenhæng med dyr. Det er bare langt væk fra min verden altså.

• #16   9. feb Hesten lider da ikke. Uanset om rytter sidder og bliver meget begejstret for sin ridetur vil det da ikke påvirke hesten negativt.
    Det er vigtigt at skelne mellem "klamt", som er en person, individuel holdning, og "forkert/skadeligt", som er en objektiv vurdering af hvad man kan tillade sig/har lov til.
    Jeg synes at folk der tænder på dyr er klamt, men det er ikke nødvendigvis skadeligt, så det er min personlige holdning. Jeg hader forargelselseskulturen, hvor alt der ikke passer med folks eget verdensbillede er skadeligt/forkert det var/er præcis sådan nogle havde - og trist nok har - det med f.eks homoseksuelle. Det er et negativt verdensbillede der ikke fremmer forståelse af andres levevis/kultur/seksualitet.

• #17   9. feb Sjovt og interessant for jeg deler mig og er hhv delvis enig med begge parter..

Mvh TT

• #18   9. feb Folk kan vel ikke gøre for det de tænder på, så længe de ikke opfører sig krænkende eller på andre måder upassende, er det vel lige meget om man bliver opstemt af ridning eller badedyr. Pædofile kan i bund og grund heller ikke gøre for det, da vi ikke selv styrer vores lyster. Nu har jeg lært om præcis dette i psykologi, og kan fortælle at mange pædofile fx er rigtig kede af det over det og modtager behandling for det. At man så handler på sine drifter noget helt andet, hvis en pædofil giver efter for sine lyster er det jo dybt, dybt forkert og meget ulovligt, ligesom hvis denne pige havde involveret sin hest i noget seksuelt. Så længe det udelukkende er hende selv der er involveret, rager det mig en høstblomst. Mærkværdigt - ja, men når ingen bliver skadet og det er indenfor lovens rammer, så må hun gøre hvad hun vil for min skyld

• #19   9. feb Det kan simpelthen ikke tænde mig af......
    Hvis den aktivitet jeg laver ikke tænder noget i mig, så gider jeg ikke lave den..... Og nej jeg bliver ikke seksuelt tændt af hverken rengøring eller ridning

• #20   9. feb Nej Gud fri mig vel, rengøring kan sku heller ik tænde mig længe skal man lede efter noget mer kedeligt end rengøring og lægge tøj sammen

• #21   10. feb Den hellige - hvad nu hvis man tog noget frækt tøj på imens man gjorde rent?

Mvh TT

• #22   10. feb Mht. rengøring, minder det mig om ham her, der gik viralt for et par år siden

• #23   10. feb LOL rosa det er sku humor
    TT synes sku ik der findes frækt undertøj til mænd LOL

• #24   10. feb Rosa..
    Jeg havde været ligeglad med uniformen, bare det bliver rent!

Jeg har faktisk en ven, som tænder på at gøre noget godt for andre. Den der følelse af at gøre noget godt er så rar for hende. Det er egentlig logisk nok - hvem kan ikke lide at gøre gavn og vise hengivenhed via handlinger?? Og at ens handlinger bliver set og værdsat.
    Helst rengøring. Helst med stuepige kostume. Så er det virkelig tydeligt at man "tjener" en anden.

Jeg kan ikke følge med i at tænde på at gøre rent, eller tjene andre, men hvis det giver en times lykke må hun hjertens gerne gøre det i mit hus. Det er da harmløst! Hun bor bare i England og tør ikke fortælle det til sine venner.
    Trist, ikke? Det kunne virkelig være en winwin situation.

Det er nemt at lave jokes.
    Men der er ufattelig mange måder at lave koblingen mellem kærlighed, følelsen af noget er virkelig rart og for dem, det handler om handler det også om dybe følelser.
    Skal vi ikke anerkende andres interesse i at gøre det som føles godt og kigge den anden vej, når der er så mange harmløse måder at gøre det på??

• #25   10. feb Doktor Who:Som jeg også har skrevet længere oppe, er jeg helt enig med dig i at der skal være plads til alle - uanset om det er rengøring, badedyr eller noget helt tredje man tænder på. Så længe det ikke skader dem selv eller andre, skal det være hjertens velkommen Nu brugte jeg bare lige manden her, da han selv stillede op til interview for en avis og jokede lidt med det. Der er sikkert en hel del flere derude som ham, og det er da bare dejligt hvis det kan skabe glæde mellem kunderne og den, der udbyder det

• #26   11. feb Nu ved jeg ikke lige hvad hun laver, så nu antager jeg en hel masse.. Det rører mig ikke at hun synes det er fedt at gnide skinkeknappen rundt i sadlen, så længe det ikke går ud over hesten.

Folk tænder på meget forskelligt.. Nogle synes scat er fedt, andre vil rulles som en burrito eller gnide sig på balloner.. Der er også dem der synes det er fedt at falde ned af trapper (Ja, det er der faktisk et fetish for) og dem der bliver liderlige af at blive kildet..

Så længe det ikke involverer børn eller dyr (Nej, at hun bliver liderlig af at rulle skridtet rundt i sadlen, involverer ikke hesten) og alle involverede har sagt ja tak og er med på hvad der foregår, så kan folk sgu bolle som de har lyst til.

Kommentér på:
Nu gik grænsen altså! :O