{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
613 visninger | Oprettet:

Hest og Rytter {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen

Er jeg den eneste der seriøst ikke kan vente til at hest og rytter starter? Jeg går bare og tæller ned og kan slet ikke få tiden til at gå hurtig nok.

Jeg skal afsted Torsdag og har lavet en "lille" liste over hvad jeg skal kigge på, hovedsageligt er det til mig selv, da jeg har taget på så jeg kan ikke være i mit ridetøj længere Jeg har rodet nettet igennem 10.000 gange og kigget på udstyr, lavet liste over normal priser, og så håber jeg der er nogle gode tilbud

Her kommer min liste så:
- Stævnejakke (købte ny sidste år, men den er allerede for lille )
- Ridetrøjer/t-shirts
- Ridevest
- Sommerjakke
- Strømper (slider dem så hurtigt i stykker)
- Ridehandsker i læder
- Ridebukser
- Grimer
- Klokker
- Vinterstøvler
- Træktove (hvis den forhandler som jeg normalt køber dem hos er der)
- Elastikker
- Stævnenummer
- Strigler
- Elastikgjord

Det var min liste, vent hov et sidste punkt

- Dansk Varmblod udstyr!!!

Hvis i ligesom mig ikke kan vente, vil i så ikke vise mig jeres liste? Kan jo være at jeg bliver inspireret

Kommentarer på:  Hest og Rytter
  • #1   6. mar Jeg glædede mig egentlig også.. men jeg har ingen at følges med så glæden er desværre forsvundet igen

men fedt at du glæder dig og sikke en liste! Håber du finder det du skal have

• #2   6. mar Jeg skal derop på Lørdag med en veninde.
    Og for første gang, så har jeg en hest at købe til, samt penge at bruge af! Jeg har 6.000 at bruge af, men jeg tror ikke jeg kommer over 2.000... De få gange jeg har været til hest og rytter før har jeg ikke brugt mere end 200 kr, så nu skal jeg give den gas!

Og damn hvor jeg mangler ting!
    Alt hvad der står evt ud for er ting jeg godt kunne bruge, men ikke akut føler at jeg mangler

- Grime str full til Hope til hverdag (Måske en fin i læder?)

- Evt billig grime str shetlænder til Lotte (Gerne neonfarver, den hun har ligenu er limegrøn)

- Evt Lændedækken (Har allerede et fleecetæppe, så kun hvis det er i god pris) Str 135!

- Nyt hovedtøj i brunt! Måske bidløs? Str full

- Evt. ny ridehjelm, Gerne brun (matcher sadel og hovedtøj) Str 57

- Evt. Refleksudstyr, Str 135 og full

- evt kapsun str cob

- Underlag hvis jeg kan få en god pris
    Ikke sort! Gerne lyse farver

Strigler + striglekasse! (mangler meget )

Foderprøver!

Billige Trækketov

Plejeprodukter

suk.. xD

• #3   6. mar Jeg glæder mig helt enormt!! Men nok primært fordi jeg skal stå på stand J7238 hele søndagen. Dét glæder jeg mig til at prøve!

Fredag skal jeg dog se galla og hele lørdag skal jeg handle. Det eneste jeg egentligt mangler er dækkener.

• #4   6. mar Jeg skal derop lørdag med to veninder og kan slet ikke være i mig selv
    Har sparet op siden sidste år så den skal bare have fuld skrue og så lidt ekstra. Og jeg håber og krydser alt for at Skat som de har gjort de sidste år åbner op om fredagen så man måske ved der kommer æidt ekstra håndører man kan bruge på forhånd

• #5   6. mar Jeg skal desværre ikke derhen... men det skal en af mine aller bedste veninder! så hun har fået til opgave at finde tilbud på Pavo NervControl og finde en pæn blå grime vi deler meget samme smag og hun har købt blå grime til min hest før hvor hun så vildt fin ud og den grime er desværre død så hun er bedst til at finde den samme nuance blå igen!:D og så vil vi have mash prøven fra equifirst

• #6   7. mar
    Smutter der op torsdag evt. fredag - har intet jeg skal have som sådan - kigger på noget og tager det jeg lige synes

Hils da endelig hvis man skulle rende ind i mig - jeg overvejede et år og anskaffe mig en trøje hvor der på ryggen stod " Krikken... Ja, det er mig! "

• #7   7. mar Kommer ikke primært for at shoppe men mere for at se ridning og heste men glæder mig også meget!

• #8   7. mar Jeg ville så gerne have været derop!
    Men jeg har ikke særlig mange hesteveninder og i år er de alle "afsat" til anden side..
    Vil ikke rende rundt deroppe selv.. Men ville ellers have være afsted fredag
    Rigtig god tur til jer der skal afsted!!

• #9   7. mar Jeg skal der op fredag, med to veninder og kl. 17 støder min søster, to niecer og endnu en veninde til.

Jeg glæder mig, men har det samtidig lidt ambivalent da jeg ikke har hest mere og ikke ved hvornår jeg får hest igen (og hvilken str. type mm.)

Tror jeg glæder mig mest til at være sammen med mine veninder, den ene bor på Sjælland så vi ses meget lidt ??

Og så skal vi selvfølgelig til galla!

Det der står på min liste er:
    Kaffe ??
    Måske en jakke
    måske nogle sko/ støvler
    Måske ridebukser
    nu ser jeg hvad jeg finder

Og godt med foder prøver(især mash) til den hest jeg rider på pt.

• #10   7. mar Jeg kommer om fredagen, og glæder mig helt vildt meget. Det er første gang, at jeg skal til hest og rytter. Men her er min liste:

-Shampoo til brune heste
    -Vaskesvamp
    -Godbidder
    -Rød hut
    -Lammeskinds grime
    -Lædergrime med sten
    -Ny ridehjelm med den nye godkendelse

Det var det, som jeg nok køber derover, hvis jeg finder det.

• #12   7. mar Jeg glæder mig også skal være der alle 4 dage.

Ny ridehjelm
    Nye ridebukser
    catago gamacher
    catago lændedækken
    Strømper
    tøjler
    Den store foderbog
    Foder
    Dubarry produkter

Det var lige de vigtigste ting

• #13   7. mar skal hvert fald købe 2 dækner men der kommer nok meget andet med hjem det er første gang jeg skal til herning efter jeg har fået egen hest

• #14   7. mar Jeg glæder mig simpelthen så meget! meget mere end de sidste par år jeg har været afsted. Og jeg har ingen idé om hvorfor. Jeg skal afsted lørdag og kommer egentligt primært for messen men jeg regner med at jeg også lige skal et smut forbi ridehallerne og smedene

Min liste er ikke så lang i år. men der ryger altid lidt ekstra med når jeg er afsted ;D
    - Godbidder fra Urtefarm
    - Kapsun i Cob
    - Kapsun i shet
    - Vinterjakke
    - B-Vitamin
    - Rødbedepiller
    - Evt. regndækken

• #15   8. mar Jeg skal op søndag, og stå på stand for vejlefjordskolen - men i pauserne skal der shoppes!
    Jeg skal have:
    Himalaya sliksten
    Godbidder
    Ride handsker
    Ride hjelm
    Og så vil jeg gerne have en ny pæn grime til min pony - jeg så på Facebook at horze havde nogle mega flotte med deroppe, så jeg håber de ikke alle er væk søndag!
    Jeg gad vildt godt have været afsted i dag også, men kender desværre ingen der skal derop

Kommentér på:
Hest og Rytter