{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
451 visninger | Oprettet:

Hvad skal jeg hedde? {{forumTopicSubject}}

Ja jeg (eller mit firma gør) hedder som bekendt Stald Phoenix og min fb side har undertitlen Ridning Med Glæde. Jeg har haft brandhamrende travlt og lidt af sygdom i foråret, så har ikke opdateret i evigheder og pønser egentlig også på at lave et helt nyt koncept, da jeg desværre går død i for meget 1:1 undervisning og ikke helt synes jeg har fundet den rigtige målgruppe endnu.

Pr. 1 september får jeg min drømmehingst hjem og sælger samtidig min nuværende pintoaraber Fønne (Phoenix) som mit firma på nuværende tidspunkt, er opkaldt efter.

Derfor skal der noget nyt til!
Det er her I kommer ind i billedet - hjælp mig til at finde ud af hvad jeg skal hedde

Jeg tænker på følgende forslag (men er åben for alt muligt andet også):
Ridning Med Glæde - som selvstændigt navn. Altså uden Stald Phoenix foran. Det er et lidt generelt navn, så ved ikke om det helt afspejler det jeg laver, da jeg jo rimeligt specifikt arbejder med heste der har skader eller ridemæssige problemer.

Et eller andet hvor 'bevægelsesterapi' indgår - er dog bange for at man vil associere på hesten som terapeutisk middel for mennesker, hvilket jo ikke er tilfældet.

Mit navn + min nye hingsts navn. Plain and simple, men heller ikke særligt specifikt og leder mere tankerne hen på blog..?

Ja, det er selvfølgelig ikke nemt bare at finde på noget ud af den blå luft, men jeg vover alligevel at søge lidt inspiration herinde, og ellers bare høre hvad jeres tanker er
Kom frisk

Kommentarer på:  Hvad skal jeg hedde?
Kommentér på:
Hvad skal jeg hedde?