{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Kat med killinger neutralisering
  • #1   29. jun Så hurtigt som muligt smiley

• #2   29. jun Kontakt det nærmeste kattehjem. De har masser af gode råd og go viden og de deler den gerne. Måske de endda har tilbud på neutralisering.

• #3   29. jun Super tiltag! Der er alt for mange der er ligeglade og bare lader dem formere sig.
    Thumbs up!

Som andre skriver, hurtigst muligt, men ring og spørg dyrlægen, så får du i hvert fald det mest korrekte svar smiley

• #4   30. jun Hvor gamle er killingerne? Kan de klare sig uden mælk?
    Ring til din dyrlæge og spørg.
    Jeg er faktisk lidt i tvivl om det korrekte svar?

Normalt vil man gerne operere på æggestokke imellem to løbetider, da der er mindre blodgennemstrømning på det tidspunkt.
    På den anden side - katten skal jo steriliseres hurtigt muligt.
    Om nødvendigt kan man sterilisere mens katten er med killinger. Fostrene dør ja, men moderen klarer sig. Så måske er det smarteste for din vildkat hurtigst muligt.

Ring og spørg dyrlægen, der skal alligevel bestilles tid.

• #5   30. jun jeg mener når killingerne må sælges så kan moren blive neutralisering
    men hun skal så os blive indefor så man ved at katten ikke er med killinger igen smiley

men hvor gammel er katten nu

• #6   30. jun når killingerne er omkring 6 uger og spiser selv
    dette kræver så at I foder kattene, fordi hun kan nemlig godt stoppe med at lægge mælk ned

men er det det kat som bare render, så ville jeg vente til killingerne er 11-12 uger
    det er ikke noget problem at få neu en gravid hunkat. dog vil de fleste gerne have dem inden at der er 1 mdr tilbage, men det kan lade sig gøre at neu indtil dagen før

har arbejdet på internat i 6 år, og her havde vi en del med genudsætning af vilde katte at gøre idet det var et KV internat,

Det er en rigtig god beslutning du har taget. for det kan blive til rigtig mange killinger på et år

• #7   30. jun Tusind tak for alle svarene. Jeg ringer til en dyrlæge og snakker med dem

• #8   30. jun Min blev neutraliseret 10 dage efter fødslen... Det anbefalede dyrlægen og jeg havde ingen problemer. Vi fik smertestillende med hjem til et par dage smiley

• #9   30. jun det man skal passe på med at gøre det for tidligt er at nogen gange så forsvinder mælken for en periode
    venter man for længe så bliver den gravid igen (hvilket den kan dagen efter at hun har født)

Kommentér på:
Kat med killinger neutralisering

x