{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
390 visninger | Oprettet:

SÅ lettet! :') {{forumTopicSubject}}

for nogle dage siden var min hest Pathie lidt uheldig og han har forstuet noget op i låret. men så i går så jeg han støttede ikke på det, så holdte lidt øje med ham og hver gang han gik et skridt væltede han næsten. så jeg løber ud og ringer til dyrelægen (self.) så når hun kommer snakker hun med min far efter hun havde kigget på ham. og det eneste jeg lige fik fat i var at hvis han ikke blev bedere dagen efter (idag) så var det noget op i hans lår der gjorde meget ondt og den smerte ville ikke gå væk. så hvis det ikke blev bedere så skulle han aflives. smiley så i går sad jeg til kl. 02:00 med ham i boksen. grunden til jeg ikke fik fat i hvad der var galt er fordi jeg var helt færdig for jeg hørte hende sige aflive til min far. og hvergang jeg vil spørge min far triller tårerne s;
nu har dyrelægen været her og han har det bedere! jeg kan ikke beskrive hvor glad jeg er! og det har været den værste nat i mit liv! s;
men han har det fint :'D
skal gå en tur med ham senere så han bevæger sig lidt (anbefalet af dyrelægen) og det ser jeg frem til! smiley

- skulle bare ud med min glæde! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
SÅ lettet! :')

Annonce