{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
378 visninger | Oprettet:

Hvor er Yankee {{forumTopicSubject}}

Ja for 2 1/2 år siden solgte jeg min dejlige hest gemmen 4 år og vil virkelig gerne have kontakt til hende igen.
Jeg har desværre ikke så mange oplysninger at gi af, Men mener at hender der købte Yankee hedder Dorthe, Men jeg er ikke sikker. Men hun har i hvert fald en datter der på det tidspungt var omkring 4 år og et tvilligepar på omkring 1/2 år. Hun kom fra Herning områedet. Hun havde Yankee stående hjemme i et par uger sammen med et par andre heste hun havde, Men ringede så til mig og sagde at hun ikke havde haft så meget tid så Yankee var kommet ud til hendes veninde og stå. Hvad jeg husker var det en trelænget gul gård der lå lidt sjovt mellem 3 veje, Det har et navn også som jeg dog ikke husker. Igen ved Herning. et par uger efter ringede hun igen og sagde at Yankee var helt ustyrlig og de intet kunne med hende. Jeg tilbød at komme ud og hjælpe og sådan blev det. Men men men der var intet og selv min veninde der kun lige var begyndt at ride kunne fint klare hende... De ville ikke selv op og sidde på hende. og blev efterfølgende enig med en veninde om ikke at tage hende tilbage da der intet var i bejen med hende og at køber ikke havde købt en hest med det formål hun skulle bruge. Det skal siges at Yankee blev solgt som Turhest og let Dressur på Købers eget ansvar.
Siden har jeg ikke hørt fra dem eller Yankee, Men ved at de snakkede om evt. at sælge hende til en hestehandler i Herning, Men ved ikke om det blev sådan. Om hun har skiftet navn ved jeg heller ikke.

Fakta om Yankee:
Ident: 9403421
Avlsforbund: LU
Land: Danmark
Navn: YSIBAL YANKEE
Øvrige identer: 208333199403421 LU DK
Køn: Hoppe
Fødselsdato: 18-05-1994
Farve: brun
Mærke: Avlsforbund: LU Mærke: 94 421
Opdrætter: Kristian Foss Sørensen
Far: Ident: DH 258 DV DK
Navn: MAY BLACK (DV)
Født: 08-05-1973
Mor: Ident: 81-0508 TC DK
Navn: HELENE YANKEE XX (Amerikansk Traver)
Født: 01-01-1981
Yankee er den fødte tur hest men hun er hoppe og det kan mærkes. På banen kan hun være ufattelig træls og både småstejle og bukke hvis ikke hun lige føler sig tilpas. Hun kan stå på staldgangen uden at være bundet og det samme hvis man går tur med hende. Hun er ikke særlig glad for vand og undgår det helst hvis hun kan komme til det.....
Der er billeder af Hende i hendes profil somt i fotoalbums bl.a. et med hendes kendetagn.

Håber at der er nogle der kan hjælpe for er virkelig ked af ikke at vide om hun har det godt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Hvor er Yankee

Annonce