Så Glad.. {{forumTopicSubject}}
Hey...
Det hele snart med at jeg sidder sammen med min kæreste og spiser over på sjælland...
Da en af tøser fra landbrugsskole skriver til ham, og sprøg hvor fra på jeg kommer fra... Da hun var på Sydfyn(FaaBrog), og var kommet til at snakke med en der ville vide hvor jeg kom fra, Vi skriver tilbage at jeg kommer fra Nr. Åby(Nordvestfyn), Det visser han også kommer der fra. og Tæt på den gård hvor jeg passer heste... Mere skiver vi ikke sammen den ¨dag. Dagen efter får jeg hans nummer og vi skriver lidt sammen, Det visser sig at han ikke er et af guds bedste børn.
Og vi snakket meget sammen i trisdag, og i går hvor vi kom ind på at jeg gerne ville ud og være i en familie et år, gerne en med hest(Da jeg gerne vil være barn, bare lidt tid, Som jeg ikke har været siden jeg var 10, Og Kunne slappe af og skulle lave mad hver dag.), ingen jeg skal i gang med min uddansele. Så spørg han og jeg kender en der hedder Bolette, og Jeg siger det gør jeg vi har være meget gode venner og jeg har redet hendes hest. Det visser sig at han har været i pjelefamilie hos Hendes pjeleforælder. Vi snakker vider om at jeg savnet den pony, jeg red der ude. hvor vi kommer ind på jeg gerne ville købe hende. han sprøge hvad jeg ville give for hende jeg siger 8-9ooo. Så siger han så skal jeg Skal med med Dem om at du kan købe hende.
*Langt* Ved det...
men er så glad for at jeg kan få hende igen måske...
synes i ikke det er dejligt...?
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Så Glad..