{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
935 visninger | Oprettet:

Antiskrid og andet til trappe inden- og udendørs {{forumTopicSubject}}

Da vi snart flytter i en lejlighed hvor der er et stykke trappe hvor der ikke er bagbeklædning på, søger vi nu en eller anden form for antiskrid til trappen. Det skal ligges på for hundens skyld og ikke for vores. Derfor skal det ikke bare være en strimmel, men det skal dække et stort område af trappen så hundepoterne ikke glider.
Samtidig skal det jo gerne være bare lidt pænt, og muligt at holde rent.

Kender du noget der er smart og godt til en trætrappe (indendørs) hører jeg gerne om det!

Vi kommer til at få 5 trin op til vores hoveddør. Der er ret store huller i trappen ("gittertrappe" og udendørs). Vi kunne derfor godt tænke os på en eller anden måde at få dækket hullerne så hundepoter/trædepuder ikke falder igennem.
Vi har både set sådan noget grønt stof og aluminumsplader man kan skrue på trappen.
Har du erfaring med noget eller ved hvad man kalder det, så vil jeg også meget gerne høre fra dig!

OBS! Det er en lejet lejlighed, så det skal være muligt at pille af igen uden at have ødelagt noget.

På forhånd mange tak for hjælpen!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Antiskrid og andet til trappe inden- og udendørs

Annonce