{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
481 visninger | Oprettet:

Tarmbetændelse /taroksyge?? {{forumTopicSubject}}

Hej HG'er!
Jeg har haft en hård aften.. Jeg har været på arbejde til kl. 18, hvor min far imens har været ved at muge ud ved hestene.. Han har lukket min fjordhest ud, fordi at da han skulle til at muge ud ved hestene lå han ned og var ikke til at få til at rejse sig - men han fik ham rejst og ud på folden, gik med ham og da min far så konkluderede det var nok ikke noget, gik han igang med at muge ud.
Jeg kommer hjem, sætter mig lige ind og så kommer min far ind og siger at min kære Picasso igen ikke vil rejse sig, der ligger han ude på folden og er slet ikke til noget.. Min kære pony, lå på mine lår og prustede hårdt og rystede.. puha smiley
Vi ringer til dyrlæge, han mener det er kolik og vil så være ved os inden for 30 minutter. Men Picasso ligger stadig på folden og uden grime, da han har smidt den.. jeg lader ham ligge og løber ind og henter en trense for at prøve om det kunne hjælpe for at få ham op igen, og da jeg går ud af stalddøren kommer han så travende hen over gårdspladsen.. Det varmede mit hjerte, men han rystede stadig, skrabede til jorden som ville han til at smide sig, spiser ikke noget og er slet, slet ikke sig selv.. Dyrlægen sagde at det var noget tarmbetændelse han havde.. Men kan ikke rigtig læse noget om det udover andre mener det er det samme som taroksyge??
Hvis der er andre der har prøvet lignende, eller ved om det er det samme som taroksyge, vil ja utrolig gerne høre mere og gerne have noget viden!
Det er ret trist at kunne læse at de fleste har måttet ende med at aflive deres heste smiley
Undskyld et langt indlæg..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Tarmbetændelse /taroksyge??

Annonce