Ny Ombygget Hjemmeside {{forumTopicSubject}}
Hejsa alle sammen
Det er sådan at dette emne ikke har noget at gøre med Equus, men jeg er medlem afsiden Equuix og der bliver afholdt en konk om at få flere medlemmer ind på siden, dette vil gøre at jeg får 50.000,- oveni startbeløbet som er 100.000
Hvad handler Equuix om?
- Equuix.Dk handler om en fælles gård, Conquest Heighst hvor alle medlemmer arbejder og har deres heste stående.
Hver enkelt medlem vælger en sektion at arbejde med, enten avl eller træning sektionen, dit arbejde har en stor betydning for dit daglige mål på siden, og fylder en del.
Du er en stor del af siden uanset hvilket slags arbejde du vælger, og vil have et ansvar.
I din fritid skal du ride dine heste, der lægges stor vægt på stævne ridt på siden, samt at fremavle nye konkurrence heste. Du skal som rytter gøre opmærksom på dig selv,
og vise at du og din hest er den bedste ekvipage der er på siden! (Dette er taget fra selve siden)
Jeg har selv været medlem af siden før den blev ombygget og webberen er rigtig sød og det er en meget seriøs side. Så hvis i vil gøre mig en tjeneste så gå ind, læs reglerne, meld jer ind hvis det lyder som noget for jer så skriv lige at i fandt siden ved hjælp af Helene? - Tak på forhånd
Link til siden: http://equuix.dk/index.php
//Helene
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Ny Ombygget Hjemmeside