Oldenborg Moonlight Shadow 1999
1.275 visninger
|
Oprettet:
Oldenborg Moonlight Shadow
Fødselsår:
1999
Højde:
Han er en lille hest på 1,59 men det passer mig rigtigt fint, jeg er ikke til store heste
Temperament
han har et dejligt temperment lidt her kommer jeg og vil gerne selv bestemme, men når man tager fat i ham er det okay så bestemmer du
Gangarter
Jeg syntes han har nogle rigtig fine gangarter
Stævner
han har startede en del stævner medens vi har haft ham,med mig har han kun startede rideprøver og spring 60 cm
men med min datter har han startede alle lc og vundet dem og lb samt vundet la2 vundet la3 nr 3 startede distrekt mesterskab 2008 hvor han faktisk klarede sig rigtigt pænt han har også startede nogle ld lc spring han blev klubmester i spring 2008 og i dressur 2008
men med min datter har han startede alle lc og vundet dem og lb samt vundet la2 vundet la3 nr 3 startede distrekt mesterskab 2008 hvor han faktisk klarede sig rigtigt pænt han har også startede nogle ld lc spring han blev klubmester i spring 2008 og i dressur 2008
Stamtavle
han er efter Jumbo
Køn
vallak
Bemærkninger
han er en utrolig dejlig hest, jeg var på en prøve jagt på ham for 2 uger siden, han var rigtig sød i skoven også
Han bliver kun kaldt Moonlight tidliger ejer kaldte ham Shadow det tror jeg ikke han kan lide at blive kaldt. hvem vil også kaldes for skygge. Jeg ville gerne svare jer der har skrevet på min lille hest, men jeg er ikke så god til computer , det kommer måske jeg skal nok prøve, så det er ikke fordi jeg ikke vil svare men jeg kan ikke lige finde ud af det
Han bliver kun kaldt Moonlight tidliger ejer kaldte ham Shadow det tror jeg ikke han kan lide at blive kaldt. hvem vil også kaldes for skygge. Jeg ville gerne svare jer der har skrevet på min lille hest, men jeg er ikke så god til computer , det kommer måske jeg skal nok prøve, så det er ikke fordi jeg ikke vil svare men jeg kan ikke lige finde ud af det

Oldenborg Moonlight Shadow
aug 2005
Følger: 102 Følgere: 96 Heste: 3 Emner: 1.493 Svar: 5.521
Det er jo Moonlight den dejlige hest høøj
Hilsen Melissa, frej og noah.
jul 2005
Følger: 66 Følgere: 199 Heste: 3 Emner: 88 Svar: 805
Fine moonlight høj til jer,
Hilsen Lulle :o)
jun 2008
Følger: 37 Følgere: 32 Heste: 2 Emner: 4 Svar: 241
Hej ville lige ønske Shadow tillykke med sin fødselsdag i dag d.23 juni
Håber det går fint med ham.
Kan se han er glad for at springe, det var hans mor også:)
Jeg har opdrettet ham, så hvis du er interesseret i billeder af ham som føl så har je en del:) Han var mørk mussegrå da han blev født derfor navnet:)
Hilsen Linda
jan 2009
Følger: 46 Følgere: 44 Heste: 2 Emner: 19 Svar: 96
flot hest
feb 2009
Følger: 33 Følgere: 31 Heste: 10 Emner: 4 Svar: 29
rigtig fin hest
jun 2006
Følger: 92 Følgere: 91 Heste: 4 Svar: 2
flot hest
nov 2008
Følger: 176 Følgere: 172 Heste: 6
Hej og velkommen - flot og dygtig hest.
Kig gerne forbi min lille pletmås:)
feb 2009
Følger: 82 Følgere: 81 Heste: 2 Emner: 7 Svar: 50
Hvor er den bare sød : )
apr 2009
Følger: 29 Følgere: 28 Heste: 1 Emner: 3 Svar: 46
Velkommen til din smukke vallak...
- Synd at det ene billeder er sløret, og så ville det være godt med lidt mere tekst...
Men dejlig hest(: