Connemara Solvangs Bassil [Tidl. hest] 2005
2.930 visninger
|
Oprettet:
Connemara Solvangs Bassil
Fødselsår:
2005
Højde:
148 :o)
Temperament
Rigtig sød dog lidt nervøs..
Han er en meget følsom pony, og som avler også siger: når han først har fået tillid til dig vil han gå igennem ild og vand for dig!..
Han er en meget følsom pony, og som avler også siger: når han først har fået tillid til dig vil han gå igennem ild og vand for dig!..
Gangarter
super gode alle 3.
Hans far har fået
Skridt: 8
trav: 9
galop: 7
Hans mor har fået
skridt: 8
trav: 9
galop:8
Hans far har fået
Skridt: 8
trav: 9
galop: 7
Hans mor har fået
skridt: 8
trav: 9
galop:8
Stævner
26/6-11 Første dressur stævne i NLR
- Blev nummer 2 i LD1 med ca.62%
13/7-11 Første trænings springstævne i NBKR
- Fejlfri i 40 og 50 cm
5/8-11 Andet trænings springstævne i ØMKR
- Fejlfri i 50 og 60 cm
3/9-11 Klubmesterskab NBKR (andet dressur stævne)
- Vandt LC1 med 64,1% og vandt LC3 med 65%
Samlet 5 plads i mesterskabet
4/9-11
- Fejlfri i 50 og 60 cm
Kommende stævner:
24-25/9-11
B-stævne med C & D klasser i Military på Nørregård, skal starte 60 cm bare for at prøve det :)
1-2/10-11
C-stævne med D klasser i NBKR, starter LC2 og LC3 :)
- Blev nummer 2 i LD1 med ca.62%
13/7-11 Første trænings springstævne i NBKR
- Fejlfri i 40 og 50 cm
5/8-11 Andet trænings springstævne i ØMKR
- Fejlfri i 50 og 60 cm
3/9-11 Klubmesterskab NBKR (andet dressur stævne)
- Vandt LC1 med 64,1% og vandt LC3 med 65%
Samlet 5 plads i mesterskabet
4/9-11
- Fejlfri i 50 og 60 cm
Kommende stævner:
24-25/9-11
B-stævne med C & D klasser i Military på Nørregård, skal starte 60 cm bare for at prøve det :)
1-2/10-11
C-stævne med D klasser i NBKR, starter LC2 og LC3 :)
Stamtavle
Far: **Skousboe Morning Rock
farfar: **Hazy Dawn
farmor: Fredriksminde mellow
Mor: *Kildesgårds Beatrix
Morfar: **Pilgaards sammy junior
MorMor: *øxenholm bumble bee
farfar: **Hazy Dawn
farmor: Fredriksminde mellow
Mor: *Kildesgårds Beatrix
Morfar: **Pilgaards sammy junior
MorMor: *øxenholm bumble bee
Køn
Vallak :o)
Bemærkninger
Bassil er min nye pony.
Han er bare super dejlig, og så har han bare de sødeste bølger!:D Bassil er også far til 2 smukke føl. Han blev far til dem da han var 10 mdr. gammel8)
Bassil er ikke tilredet endu. Men tror ikke på at det bliver noget problem da han virker så fornuftig i sit hoved og vil helst tilfredsstille os:o) tror jeg bliver rigtig glad for ham når jeg lære ham bedere at kende.
Mere tekst kommer:o)
Bassil er i februar 2012 solgt til en super sød pige i Sverige som skal bruge ham som springpony.
Han er bare super dejlig, og så har han bare de sødeste bølger!:D Bassil er også far til 2 smukke føl. Han blev far til dem da han var 10 mdr. gammel8)
Bassil er ikke tilredet endu. Men tror ikke på at det bliver noget problem da han virker så fornuftig i sit hoved og vil helst tilfredsstille os:o) tror jeg bliver rigtig glad for ham når jeg lære ham bedere at kende.
Mere tekst kommer:o)
Bassil er i februar 2012 solgt til en super sød pige i Sverige som skal bruge ham som springpony.

Connemara Solvangs Bassil
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 32 Heste: 2 Emner: 10 Svar: 29
Kig gerne forbi min connemara Marvelous
okt 2010
Følger: 73 Følgere: 70 Heste: 6 Emner: 1 Svar: 14
Har kigget ekstremt meget på ham!:-D'
Er total solgt i ham!^o^'
feb 2009
Følger: 161 Følgere: 154 Heste: 6 Emner: 74 Svar: 699
høj til den smukke Basil
super smuk
nov 2010
Følger: 45 Følgere: 41 Heste: 2 Emner: 1 Svar: 3
jeg har kikket på din pony på hestenettet og mig og en af mine venner er meget entreseret i din pony :d
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 32 Heste: 2 Emner: 10 Svar: 29
Giver ekstra høj!
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 32 Heste: 2 Emner: 10 Svar: 29
Han er smuk gid han var min!
jan 2009
Følger: 90 Følgere: 81 Heste: 10 Emner: 15 Svar: 44
smuk pony kik gerne forbi mine:)
okt 2009
Følger: 45 Følgere: 42 Heste: 2 Emner: 26 Svar: 80
Bastian springer også med stor glæde. Ej hvor sjovt Bastian er også ret god til military. Ja der er meget stor udvikling med jer. Det er sjovt at se, for de har lidt samme ansigts udtryk
okt 2009
Følger: 45 Følgere: 42 Heste: 2 Emner: 26 Svar: 80
Nu så jeg lige med hensyn til temperament. Basti er også lidt nervøs af og til. Men når først han stoler på en gør han alt for en :-). Dog er han meget følsom. Men det er okay han er utrolig dejlig
okt 2009
Følger: 45 Følgere: 42 Heste: 2 Emner: 26 Svar: 80
Hvor er det sjovt at se. De billeder du har af ham hvor du rider. De har samme hals. Jeg har købt bastian på Bornhom:-). Godt at hører det går godt. Vi vinder også det hele når vi er ude. Det er nogle skønne nogle vi har os
okt 2009
Følger: 45 Følgere: 42 Heste: 2 Emner: 26 Svar: 80
Smuk hest. Jeg ejer hans halv bror. Vil bare høre om Bassil også er fra Bornholm .-)
mar 2008
Følger: 38 Følgere: 166 Heste: 6 Emner: 59 Svar: 1.172
godt nok en smuk dreng, han trav ser især god ud på billederne (:
self stor høj herfra (;
-kig gerne forbi Prince Houdini
dec 2010
Følger: 121 Følgere: 79 Heste: 3 Emner: 130 Svar: 762
Høj til Bassil.
- kig forbi Tamara.
jun 2010
Følger: 70 Følgere: 74 Heste: 1 Svar: 34
jeg syntes du sagde du ville slette bedømmelsen?
jun 2010
Følger: 70 Følgere: 74 Heste: 1 Svar: 34
Jeg bedømte først fordi du ikke har særlig varierede billeder og lidt tekst også fordi jeg giver middel giver du middel uden grund.
feb 2007
Følger: 132 Følgere: 128 Heste: 1 Emner: 16 Svar: 87
Og hvad så? Du har ingen tekst, kedelige og ens billeder. hvad er din begrundelse? Og desuden bedømte jeg først din hest efter du havde bedømt min, og derfor tog jeg det udfra Felix hvor han har meget varrieret billeder og en lang tekst. så synes jeg ikke din fortjener højere??
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 64 Heste: 9
Men jeg vil godt havde lov at sige at, både Felix og Cille har givet mine heste lav, så undskyld jeg siger det, men hvorfor så havde så ondt i røven over det når man er i samme båd selv.
Men har trukket mine stemmer tilbage...
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 64 Heste: 9
Hej alle 3.
Jeg giver ikke middel eller lav til andres heste med mindre jeg kan se at mine heste selv har fået det af vedkommende.
Er lidt ærgelig over at jeg ikke kan se hvornår Rikke har sendt sin besked med at jeg har været online, da jeg nemlig sjælendt er på hestegalleri mere.
Skal nok trække dem tilbage, da i nu går så meget op i det.
Men en anden gang til Cille&Mickey gider jeg ikke hører på truende beskeder i min indbakke, da jeg mener at man kunne havde skrevet det på en langt pænere måde...
jun 2010
Følger: 70 Følgere: 74 Heste: 1 Svar: 34
hvorfor middel til mickey?
feb 2007
Følger: 132 Følgere: 128 Heste: 1 Emner: 16 Svar: 87
Hvad er grunden til at Felix har fået lav?
maj 2008
Følger: 64 Følgere: 63 Heste: 3 Emner: 191 Svar: 845
Jeg kan se, at du har været online efter jeg har skrevet, så du har ingen undskyldning for ikke at have svaret mig
okt 2009
Følger: 45 Følgere: 42 Heste: 2 Emner: 26 Svar: 80
Jeg kan se at Bastian (min pony) og din pony har samme mødre. Høj til Bastians halv bror
maj 2008
Følger: 64 Følgere: 63 Heste: 3 Emner: 191 Svar: 845
maj 2008
Følger: 64 Følgere: 63 Heste: 3 Emner: 191 Svar: 845
dec 2009
Følger: 37 Følgere: 34 Emner: 1 Svar: 3
han er godt nok smuk
jul 2007
Følger: 40 Følgere: 37 Heste: 4 Svar: 1
Har du fåetny pony igen?
feb 2008
Følger: 172 Følgere: 155 Heste: 7 Emner: 152 Svar: 716
Sikke en lækker pony, og vildt gode billeder så STOR HØJ til den smukke dreng..!!
Kig gerne forbi min pony og mine andre heste.
feb 2007
Følger: 132 Følgere: 128 Heste: 1 Emner: 16 Svar: 87
hvorfor lav til felix?
den har bedre billeder end dine, den har mere varierede billeder end dine og den har meget mere tekst end dine???
feb 2007
Følger: 132 Følgere: 128 Heste: 1 Emner: 16 Svar: 87
hvorfor lav til felix??? /:
sep 2007
Følger: 96 Følgere: 251 Heste: 1 Emner: 314 Svar: 3.071
jeg har da lige smidt en hoj til dine heste:D. super dejlige udtryk:D
//kig gerne forbi mine heste!:D
jun 2008
Følger: 149 Følgere: 136 Heste: 5 Emner: 5 Svar: 5
tillykke med den smukke hyp!
mar 2007
Følger: 119 Følgere: 116 Heste: 8 Svar: 1
- hvor er han bare smuk!
Held & lykke med ham.
apr 2008
Følger: 64 Følgere: 64 Heste: 4 Svar: 1
en lækker en du har fået dig der missermin ! :D<33
håber det kommer til at gå ligeså godt med ham
som det har gået med dig og jackoo ! (:
apr 2008
Følger: 127 Følgere: 115 Heste: 2 Emner: 4 Svar: 82
Og tillykke med skønheden min'min! :'D <33
feb 2008
Følger: 132 Følgere: 121 Heste: 6 Emner: 63 Svar: 568
høj til jer hvor er den dejlig
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 64 Heste: 9
tak alle sammen!:o) Man bliver bare helt glad når man får sådan nogle pæne ting at vide om sin pony:D Dejligt!!!
"Der kommer flere billeder af ham i aften":o)
jul 2007
Følger: 67 Følgere: 61 Heste: 3 Emner: 2 Svar: 53
Tillykke med ham , dælme han er skøn .
Håber i kommer godt ud af det
dec 2006
Følger: 33 Følgere: 28 Heste: 4 Emner: 2 Svar: 11
for en smuk pony! høj til jer ;D
jul 2007
Følger: 40 Følgere: 37 Heste: 4 Svar: 1
glæder mig til at se nogle flere billeder af jer, og se hvordan det går jer. jeg synes du rider jackoo så flot, er du er rigtig rigtig dygtigt! så held og lykke med bassil også!!
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 11 Heste: 1 Emner: 29 Svar: 165
Hvor er han flot
jul 2007
Følger: 40 Følgere: 37 Heste: 4 Svar: 1
tillykke med ham. han er smuk!
sep 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Emner: 4 Svar: 23
til din smukke pony, men det ville være dejligt hvis der var nogle billeder af dens krop.
aug 2004
Følger: 64 Følgere: 82 Heste: 3 Emner: 39 Svar: 172
Dejlig skøn vallak pony med et herligt udtryk!
jan 2009
Følger: 81 Følgere: 71 Heste: 7 Emner: 25 Svar: 203
Super smuk pony med et kært udtryk
sep 2007
Følger: 50 Følgere: 49 Heste: 2 Emner: 24 Svar: 86
den har godt nok et kært hoved og en gude smuk pandelok kig forbi?
mar 2008
Følger: 54 Følgere: 51 Heste: 3 Emner: 61 Svar: 140
hvor er han flot:-D kig forbi mine