{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Connemara Solvangs Bassil [Tidl. hest] 2005

2.930 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen hest er oprettet og stemt ind. Opret din egen hest

Mie J
Kvinde | 30 år | Oprettet: 19. jul 2008


Connemara Solvangs Bassil

Fødselsår:
2005
Højde:
148 :o)
Temperament
Rigtig sød dog lidt nervøs..
Han er en meget følsom pony, og som avler også siger: når han først har fået tillid til dig vil han gå igennem ild og vand for dig!..
Gangarter
super gode alle 3.

Hans far har fået
Skridt: 8
trav: 9
galop: 7

Hans mor har fået
skridt: 8
trav: 9
galop:8



Stævner
26/6-11 Første dressur stævne i NLR
- Blev nummer 2 i LD1 med ca.62%
13/7-11 Første trænings springstævne i NBKR
- Fejlfri i 40 og 50 cm
5/8-11 Andet trænings springstævne i ØMKR
- Fejlfri i 50 og 60 cm
3/9-11 Klubmesterskab NBKR (andet dressur stævne)
- Vandt LC1 med 64,1% og vandt LC3 med 65%
Samlet 5 plads i mesterskabet
4/9-11
- Fejlfri i 50 og 60 cm

Kommende stævner:
24-25/9-11
B-stævne med C & D klasser i Military på Nørregård, skal starte 60 cm bare for at prøve det :)

1-2/10-11
C-stævne med D klasser i NBKR, starter LC2 og LC3 :)
Stamtavle
Far: **Skousboe Morning Rock
farfar: **Hazy Dawn
farmor: Fredriksminde mellow

Mor: *Kildesgårds Beatrix
Morfar: **Pilgaards sammy junior
MorMor: *øxenholm bumble bee
Køn
Vallak :o)
Bemærkninger
Bassil er min nye pony.
Han er bare super dejlig, og så har han bare de sødeste bølger!:D Bassil er også far til 2 smukke føl. Han blev far til dem da han var 10 mdr. gammel8)

Bassil er ikke tilredet endu. Men tror ikke på at det bliver noget problem da han virker så fornuftig i sit hoved og vil helst tilfredsstille os:o) tror jeg bliver rigtig glad for ham når jeg lære ham bedere at kende.

Mere tekst kommer:o)

Bassil er i februar 2012 solgt til en super sød pige i Sverige som skal bruge ham som springpony.
Kommentér på:
Connemara Solvangs Bassil
Annonce