New Forest Borrebjergs Mascot R.I.P* 2000
2.130 visninger
|
Oprettet:
New Forest Borrebjergs Mascot R.I.P*
Fødselsår:
2000
Højde:
han er en færdigmålt til 1,45
Temperament
mascot har ik det største temperament, på en dressur bane, eller på en spring bane, men når du kommer ud¨på en mark, har han et meget stort temperament. Han hidser sig meget op, og sys han skal have lov at løbe, til han ikke kan mere (-:
Gangarter
skridt: middel
trav: middel - fantastisk trav
gallop: middel
trav: middel - fantastisk trav
gallop: middel
Stævner
han går LB/LA i spring.
og LB dressur men skal til at starte LA.
og LB dressur men skal til at starte LA.
Stamtavle
far: mister malthe
mor: vindegårdens nice-de-vice
morfar: poseidon hippios
mor: vindegårdens nice-de-vice
morfar: poseidon hippios
Køn
meget køn vallak (-;
Bemærkninger
min søster har haft lånt mascot i lidt over et år, og har ikke haft redet så mange stævner, da han har været meget rå. Da min søster tager på efterskole, skal jeg overtage ham, mascot er den sødeste pony. Han er så lærenem og altid arbejdvillig. jeg skal ride både dressur og spring på mascot, jeg er mest dressur rytter, men eftersom han er meget glad for spring, skal jeg både ride dressur og spring(-: jeg elsker mascot overalt på jorden, han er en rigtig nusse trold <3
Vi var med i roskildedyreskue 2010 - han er den nemmeste pony at have med. Han elsker at stå i boksen og få opmærksomhed. Han er en rigtig nussetrold.
Desværre skete det så at da han kom hjem, blev han syg. Jeg kom ud på folden hvor han lå ned. han fik dyrlæge og de troede han havde fået forstoppelse. efter 2 dage og 3 gange dyrelæge blev det bare ikke bedre. så vi kørte ham på landbohøjskolen, så de kunne undersøge ham. Først troede de han havde en virus, men fandt så ud af han havde bughule betændelse. Så kom han i behandling for det, men der var stadig noget galt. Da de tog prøver for hans bughule betændelse, var det blevet bedre. Men han var stadig rigtig syg og de ved ikke hvad der er galt s; de ved ikke hvad de skal gøre og om de kan operere ham så han bliver bedre.
)': min lille hest! Så nu venter jeg bare på han bliver bedre, så jeg ikke skal tage afsked med ham! det ville jeg slet ikke kunne.... min stjernepony <3
Vi var med i roskildedyreskue 2010 - han er den nemmeste pony at have med. Han elsker at stå i boksen og få opmærksomhed. Han er en rigtig nussetrold.
Desværre skete det så at da han kom hjem, blev han syg. Jeg kom ud på folden hvor han lå ned. han fik dyrlæge og de troede han havde fået forstoppelse. efter 2 dage og 3 gange dyrelæge blev det bare ikke bedre. så vi kørte ham på landbohøjskolen, så de kunne undersøge ham. Først troede de han havde en virus, men fandt så ud af han havde bughule betændelse. Så kom han i behandling for det, men der var stadig noget galt. Da de tog prøver for hans bughule betændelse, var det blevet bedre. Men han var stadig rigtig syg og de ved ikke hvad der er galt s; de ved ikke hvad de skal gøre og om de kan operere ham så han bliver bedre.
)': min lille hest! Så nu venter jeg bare på han bliver bedre, så jeg ikke skal tage afsked med ham! det ville jeg slet ikke kunne.... min stjernepony <3

New Forest Borrebjergs Mascot R.I.P*
aug 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Heste: 3
ja det var rigtig ærgeligt.
sødere heste findes ikke.
Men ej hvor sjovt. Han var meget
arbejdsvillig og lærenem..
dec 2007
Følger: 74 Følgere: 74 Heste: 7 Emner: 3 Svar: 7
ej hvor er det trist og høre med den dejlige greng.
jeg tilred ham da han var 4 år.
trist han ikke blev ældre.
jan 2009
Følger: 104 Følgere: 102 Heste: 12 Emner: 24 Svar: 186
omg han ligner jo på en prik min andree på den lyse brune farve og stjernen og sokkerne.. elllers lækker hest
aug 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Heste: 3
tak. er jeg også
jan 2007
Følger: 97 Følgere: 96 Heste: 3 Emner: 17 Svar: 96
er ked af det med din dejlige pony!
kan se han har samme morfar som min gamle ponys far!
R.I.P!:(
aug 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Heste: 3
er jeg også...
mar 2008
Følger: 32 Følgere: 29 Heste: 3 Emner: 3 Svar: 35
Hej Maja
jeg er meget ked af at høre det med Mascot
aug 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Heste: 3
nej, det kom først dagen efter s;
okt 2007
Følger: 155 Følgere: 141 Heste: 2 Emner: 68 Svar: 514
Hej Maja,
Det gør mig meget ondt med Mascot
nov 2008
Følger: 351 Følgere: 324 Heste: 3
Nej nej ikke mascot, der var jo ingen ting på roskilde:´C
nov 2007
Følger: 48 Følgere: 47 Heste: 3 Svar: 2
Hej
Jeg skriver til dig fordi jeg kan se at du har en rigtig dejlig New Forest pony.
Måske har du set det, men jeg vil fortælle at New Forest foreningen i år har 50 års jubilæum og det fejrer vi med en stor Festival på Roskilde Dyrskueplads den 12 – 15 August. Du kan se propositionerne her http://www.newforest.dk/ hvis du skulle have lyst til at være med til dette fantastisk hyggelige og store arrangement. Tilmeldingerne vælter allerede ind, for her kan både rides hvis man er barn eller voksen. Så skynd dig endelig at kigge forbi hvis du vil ha’ en plads.
Mange hilsener fra Helle Sørensen.
aug 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Heste: 3
hejsa(-: kan ik lige huske dig, da det var min søster der
red dyreskue. Men ej, hvor sjovt:-)
nov 2007
Følger: 90 Følgere: 112 Heste: 8 Svar: 3
Hejsa (: Høj til din pony
Red også dyrskue i år, i Nf - DSP showet (:
Og vi skal ride imod hinanden på lørdag, på MRBK i LC'en (:
aug 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Heste: 3
ej, hvor sjovt (:
okt 2007
Følger: 89 Følgere: 98 Heste: 5 Emner: 446 Svar: 835
Høj til smukke Mascot
aug 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Heste: 3
ja, han er utrolig dejlig ..
jun 2007
Følger: 44 Følgere: 41 Heste: 2 Emner: 3 Svar: 9
En ekstra høj til "min" gamle drenge. Han er sku en sød hest
aug 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Heste: 3
nej, overhovedet ik.
det var faktisk ret koldt (:
aug 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Heste: 3
ej, hvor sjovt (-:
jan 2008
Følger: 44 Følgere: 41 Heste: 5
tak for det, har og så smidt en høj til alle dine (:
nov 2008
Følger: 39 Følgere: 37 Heste: 3 Emner: 2 Svar: 39
høj til din søde hest
okt 2007
Følger: 155 Følgere: 141 Heste: 2 Emner: 68 Svar: 514
Hvor er han fin (: Han er faktisk i familie m. Classic, min gamle part ;p
Han har et virkelig dejligt hovede
okt 2007
Følger: 60 Følgere: 59 Heste: 5 Emner: 4 Svar: 47
Rigtig køn pony, ser sød ud
Kig forbi..?
mar 2006
Følger: 102 Følgere: 86 Heste: 7 Emner: 11 Svar: 708
Delfin billede ser SJOVT ud var det ikke extremt varmt at have på ?
mar 2008
Følger: 61 Følgere: 58 Heste: 3 Svar: 87
smuk pony (:
nov 2008
Følger: 39 Følgere: 37 Heste: 3 Emner: 2 Svar: 39
velkommen mega køn hypper
maj 2009
Følger: 46 Følgere: 43 Heste: 2 Svar: 1
Kig gerne forbi og stem):
aug 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Heste: 1
rigtig smuk hest, kig forbi når i kommer ind!
okt 2008
Følger: 50 Følgere: 44 Emner: 73 Svar: 163
Har budt dig velkommen (:
Så dig ved roskilde dyrskue, fet show (:
Læg en kommt. ved Mille når du er inde (:
okt 2008
Følger: 73 Følgere: 76 Heste: 6 Emner: 28 Svar: 286
velkommen til søde mascot
aug 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Heste: 3
det er fra roskilde dyreskue (-:
jan 2008
Følger: 44 Følgere: 41 Heste: 5
super skøn pony (:
kig forbi hvis du skulle få tid og løst (:
nov 2007
Følger: 26 Følgere: 25 Heste: 1 Svar: 2
er helt vild med delfin billederne
aug 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Heste: 3
mange tak (-:
okt 2006
Følger: 112 Følgere: 106 Heste: 3 Svar: 9
velkommen...virkelig en smuk hest, kig gerne forbi mine når I kommer ind
aug 2009
Følger: 31 Følgere: 28 Heste: 1 Emner: 5 Svar: 12
rigtig pæn hest:)hel og lykke med at få den ind. kig gerne forbi mira stella