Anden særlig race Mælkebøttens Tulle UDLÅNT [Tidl. hest] 1990
3.244 visninger
|
Oprettet:
Anden særlig race Mælkebøttens Tulle UDLÅNT
Fødselsår:
1990
Højde:
148, dejlig højde...
Temperament
opmærksom - varm
Gangarter
3 gode gangarter..
Stævner
jeg har været til mange stævner, men det bedste stævne hun gik i var sidst...
Stamtavle
desværre har hun ingen..
Køn
Dejlig hidsig hoppe...
Bemærkninger
Tulle er en meget charmerende hoppe, som man kan stole 99% på. Hun kan ikke lide og springe, men til gengæld er hun BiiiiB god i dressur.. Hun rides kun af mig en gang imellem når hun er for strid for jannie. Hun rides af min bedste veninde Jannie, ( hun har Cirkeline herinde )
hun går på en fold med fire andre heste de tre er mine og den sidste er Jannie's.
Jeg har fire heste Min mors gamle Nordbagge Samson som bliver kaldt Samse, Min første Welsh Mountain Pony Stjerne, skal aldrig sælges, så har jeg Tulle og jeg har lige købt en ny Fredriksborg som hedder Nille, og så har Jannie sin hest opstaldet hos os.
Tulle er noget for sig selv, faktisk er ingen af de heste jeg har ens.
Men Jannie og jeg rider nogle gang ( om sommeren ) om kap
og det er altid jannie og cirkeline der vinder, cirke løber for hurtigt for mig og tulle.
T
Tu
Tul
Tull
Tulle er verdens dejligste pony
Tull
Tul
Tu
T
Tulle er ikke helt sikker på mange mennesker, hun ser sur ud nogle gange men går væk når jeg kommer..
Hun kan IKKE lide mænd. de er uhyggelige ( som man siger "hopper" )
Tulle er en rigtig hoppe, der kan blive bange over et græsstrå eller sin egen skygge..
Hendes svaghed er spring, og hun er øre skyg.. hun virker somom hun ikke ved hvem hun kan stole på, men når hun først har fundet ud af det, så knytter hun sig til een...
Men hun har knyttet sig til mig...
Hun er bare den smukkeste i hele verden....
________________________________________.s´
________________________________________s³
_______________________________________s³´
_____________________________________`sS³
____________________________,____s..§§§§,$$s.
___________________________s.___ssSS§§§§$°•›$$$$ss,.
____________________________ssS§§§s§§§§³$$$$$$$$$²$
__________________________.ss§§§s§§§§s§§§$$$s$$³³$³´
_________________________s´__s§§s§§§s§§§$$³´
_____________________,____`_§§s§§§§s§§s§$$$s.
_____________________§__,_§§§s§§§§s§§§s§§$s$$$s
______________________³³³§§§s§§§s§§§s§§s§$$$$s$$.
________________________s§§s§§§s§§§§s§§s³$$$$$s$$s
_______________________§§s§§§s§§§§§s§§§s$$,$$$$$$$s.. ___,ss..
_______________________§§s§§§§§s§§§s§s§§s$§$$$$$$$$$s_$$$$$$s.
______________________s§³³§§s§§s§§§§s§§s§³³$$$$$$$$$$$s$$³³³$$$$s..
______________________§__s§§s§§§s§§§s§§s§$$$$$$$$$$$s$$$´_____`$$$.
_______________________`__´__³§§§s§s§§§s§s.$$$$$$$$$s$$$s..______´$$ss
____________________________s³´_§§s§§³³$$$³$$$$$$$s$$$$s$$$$$$sss..³³³³`
____________________________§ss§_$³$$$$$$$$$$$$$$$$$$$s$$$$$$$$$$s.
______________________________s$$$$$$$$$$$$$$$$$$³³$$$_________³$$
________s§§§§§§s.__________s$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$³____________´$$
________§§§§§§§§§s_____s$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$³´______________³$$
_____s§§§§§§§§§s§§s___s$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$³´________________$$$
____s§§s§§§§§§§§§s§s_s$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$³´__________________s$$’
___§§§s§§§s§§§§s§§§§§$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$³³´__________________s$$³´
___s§§§s§§§s§§s§§§³__$$$$$$$$$$s$$$$$$³³³´_____________________$³´
___§§§§§s§§s§§s§§³__$$$$$$$$$$$$ss³³³$´________________________´
__s§§§s§§§§§s§§§s§ss_$$$$$$$$$$³$$$$$$
`³s§§§s§§s§§s§§§§§s§§$$$$$$$$³³$$$$$$³
__`³_§§§§§s§§s§§§s§§§$$$$$$³³_$$$$$$³
______³§§§s§§s§s§§§§³$$$$$³´_.$$$$$³´
___,___§§s§§s§§s§§³$$$$$³´_.s$$$$³´
___§_`s§s§§³§§s§§³$$$$³§§__$$$$s
___§§ss§§§§_§§§s$$$³§§_§´___³$$$.
___³³§§s§§³-§§s§³$$³§§³-.³_____³$$$.
_____§§³³_§§§s§§$$’§§³³_´_______³$$s
_____§§__§s§§s§.$$§³´.___________³$$$s.
______³³,_§§§s§³$$³________________³$$$s
_________³§§§s§$$s_________________³³$$$,
___________³³§§³$$s
_______________$$$s
________________³³³
>>>>>>NYT NYT NYT<<<<<<
Tulle er udlånt til en super sød voksen dame i sorø, der hedder Mette... De har det godt sammen og hygger sig med fede galopture igennem skoven :o)
Glæder mig at jeg fik kontakt til Mette, da Tulle før var udlånt til nogle andre super søde mennesker, som bare ikke kunne udnytte hende som ridehest mere... :o)
hun går på en fold med fire andre heste de tre er mine og den sidste er Jannie's.
Jeg har fire heste Min mors gamle Nordbagge Samson som bliver kaldt Samse, Min første Welsh Mountain Pony Stjerne, skal aldrig sælges, så har jeg Tulle og jeg har lige købt en ny Fredriksborg som hedder Nille, og så har Jannie sin hest opstaldet hos os.
Tulle er noget for sig selv, faktisk er ingen af de heste jeg har ens.
Men Jannie og jeg rider nogle gang ( om sommeren ) om kap
og det er altid jannie og cirkeline der vinder, cirke løber for hurtigt for mig og tulle.
T
Tu
Tul
Tull
Tulle er verdens dejligste pony
Tull
Tul
Tu
T
Tulle er ikke helt sikker på mange mennesker, hun ser sur ud nogle gange men går væk når jeg kommer..
Hun kan IKKE lide mænd. de er uhyggelige ( som man siger "hopper" )
Tulle er en rigtig hoppe, der kan blive bange over et græsstrå eller sin egen skygge..
Hendes svaghed er spring, og hun er øre skyg.. hun virker somom hun ikke ved hvem hun kan stole på, men når hun først har fundet ud af det, så knytter hun sig til een...
Men hun har knyttet sig til mig...
Hun er bare den smukkeste i hele verden....
________________________________________.s´
________________________________________s³
_______________________________________s³´
_____________________________________`sS³
____________________________,____s..§§§§,$$s.
___________________________s.___ssSS§§§§$°•›$$$$ss,.
____________________________ssS§§§s§§§§³$$$$$$$$$²$
__________________________.ss§§§s§§§§s§§§$$$s$$³³$³´
_________________________s´__s§§s§§§s§§§$$³´
_____________________,____`_§§s§§§§s§§s§$$$s.
_____________________§__,_§§§s§§§§s§§§s§§$s$$$s
______________________³³³§§§s§§§s§§§s§§s§$$$$s$$.
________________________s§§s§§§s§§§§s§§s³$$$$$s$$s
_______________________§§s§§§s§§§§§s§§§s$$,$$$$$$$s.. ___,ss..
_______________________§§s§§§§§s§§§s§s§§s$§$$$$$$$$$s_$$$$$$s.
______________________s§³³§§s§§s§§§§s§§s§³³$$$$$$$$$$$s$$³³³$$$$s..
______________________§__s§§s§§§s§§§s§§s§$$$$$$$$$$$s$$$´_____`$$$.
_______________________`__´__³§§§s§s§§§s§s.$$$$$$$$$s$$$s..______´$$ss
____________________________s³´_§§s§§³³$$$³$$$$$$$s$$$$s$$$$$$sss..³³³³`
____________________________§ss§_$³$$$$$$$$$$$$$$$$$$$s$$$$$$$$$$s.
______________________________s$$$$$$$$$$$$$$$$$$³³$$$_________³$$
________s§§§§§§s.__________s$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$³____________´$$
________§§§§§§§§§s_____s$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$³´______________³$$
_____s§§§§§§§§§s§§s___s$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$³´________________$$$
____s§§s§§§§§§§§§s§s_s$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$³´__________________s$$’
___§§§s§§§s§§§§s§§§§§$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$³³´__________________s$$³´
___s§§§s§§§s§§s§§§³__$$$$$$$$$$s$$$$$$³³³´_____________________$³´
___§§§§§s§§s§§s§§³__$$$$$$$$$$$$ss³³³$´________________________´
__s§§§s§§§§§s§§§s§ss_$$$$$$$$$$³$$$$$$
`³s§§§s§§s§§s§§§§§s§§$$$$$$$$³³$$$$$$³
__`³_§§§§§s§§s§§§s§§§$$$$$$³³_$$$$$$³
______³§§§s§§s§s§§§§³$$$$$³´_.$$$$$³´
___,___§§s§§s§§s§§³$$$$$³´_.s$$$$³´
___§_`s§s§§³§§s§§³$$$$³§§__$$$$s
___§§ss§§§§_§§§s$$$³§§_§´___³$$$.
___³³§§s§§³-§§s§³$$³§§³-.³_____³$$$.
_____§§³³_§§§s§§$$’§§³³_´_______³$$s
_____§§__§s§§s§.$$§³´.___________³$$$s.
______³³,_§§§s§³$$³________________³$$$s
_________³§§§s§$$s_________________³³$$$,
___________³³§§³$$s
_______________$$$s
________________³³³
>>>>>>NYT NYT NYT<<<<<<
Tulle er udlånt til en super sød voksen dame i sorø, der hedder Mette... De har det godt sammen og hygger sig med fede galopture igennem skoven :o)
Glæder mig at jeg fik kontakt til Mette, da Tulle før var udlånt til nogle andre super søde mennesker, som bare ikke kunne udnytte hende som ridehest mere... :o)

Anden særlig race Mælkebøttens Tulle UDLÅNT
feb 2009
Følger: 276 Følgere: 240 Heste: 2 Emner: 905 Svar: 4.960
aug 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Heste: 1
igen - seriøst, hvor er den skøn, den fjordbolle! :i
mar 2007
Følger: 85 Følgere: 78 Heste: 2 Emner: 7 Svar: 62
det bedste år jeg havde med hende<3
jun 2006
Følger: 88 Følgere: 79 Heste: 9 Emner: 45 Svar: 156
dejlig dame du har dig der
jun 2008
Følger: 87 Følgere: 81 Heste: 5 Emner: 2 Svar: 9
for din bedømmelse, jeg har givet HØJ til alle dine smukke heste og ponyer.
maj 2005
Følger: 183 Følgere: 180 Heste: 2 Emner: 614 Svar: 2.754
Høj til Tulle samt alle de andre 8D
// CSF 8D
maj 2007
Følger: 78 Følgere: 73 Heste: 4 Emner: 62 Svar: 467
Høj smuk fjordhest
dec 2007
Følger: 221 Følgere: 214 Heste: 3 Emner: 102 Svar: 734
aida har haft virus:¤( men nu er hun ved at blive rask:¤) det er en virus som kan smittes via luft...
aug 2007
Følger: 179 Følgere: 187 Heste: 4 Emner: 1.012 Svar: 8.092
sikke dog en fin dame.. hun får høj herfra... kig gerne forbi mine hyppere
okt 2007
Følger: 114 Følgere: 112 Heste: 2 Emner: 177 Svar: 2.053
Nårh -.- ...
- Det er jo heller ikke så tit man ser fjordhest til stævner .. Rigtig ærgeligt synes jeg !, og irriterende at mange dommere ikke kan dømme en fjordhest på samme måde som en hvilken som helst anden hest .. '' den er jo gul '' o.O .
okt 2007
Følger: 114 Følgere: 112 Heste: 2 Emner: 177 Svar: 2.053
Satans $:
Jeg tænkte bare at hvis i havde været der , med en fjordhest .. Så var det sikkert den
okt 2007
Følger: 114 Følgere: 112 Heste: 2 Emner: 177 Svar: 2.053
http://www.ridesiden.dk/billede.asp?Homepage=554103
Bare tag det (:
Uden copyright eller noget
nov 2005
Følger: 122 Følgere: 117 Heste: 6 Emner: 24 Svar: 158
TaKKER
okt 2007
Følger: 114 Følgere: 112 Heste: 2 Emner: 177 Svar: 2.053
Jeps , det må du gerne !
Jeg sender dig en URL til det omlidt , så kan du bare gemme det på din computer derfra xD
okt 2007
Følger: 114 Følgere: 112 Heste: 2 Emner: 177 Svar: 2.053
Dét kan jeg godt huske !
Har faktisk at billede af Tulle derfra (:
Det var mig der vandt klassen i LC2 :P, derfor jeg husker datoen og det hele så godt xD
okt 2007
Følger: 114 Følgere: 112 Heste: 2 Emner: 177 Svar: 2.053
har du ikke startet i RIR d. 20. maj sidste år i LC2 ?
- Forresten høj (:
jan 2008
Følger: 107 Følgere: 104 Heste: 4 Emner: 36 Svar: 112
Hvordan har du lavet det billed hvor der står Tulle??=)
mar 2007
Følger: 85 Følgere: 78 Heste: 2 Emner: 7 Svar: 62
jeg savner bare tulle så meget.
og engang imellem ville jeg ønske at jeg stadig havde hende!!!!
mar 2007
Følger: 85 Følgere: 78 Heste: 2 Emner: 7 Svar: 62
hei søde...
vil duq ikk stemme i mine udf
mar 2007
Følger: 85 Følgere: 78 Heste: 2 Emner: 7 Svar: 62
vil duq stemme på min udfordring
maj 2007
Følger: 88 Følgere: 84 Heste: 3 Emner: 15 Svar: 143
okay...
maj 2007
Følger: 88 Følgere: 84 Heste: 3 Emner: 15 Svar: 143
x-høj til dig og søde tulle... hvem er den røde hest du har..?
mar 2007
Følger: 85 Følgere: 78 Heste: 2 Emner: 7 Svar: 62
vil du ikk stemme på min udfordring?
jan 2007
Følger: 44 Følgere: 43 Heste: 5 Emner: 2 Svar: 9
fin hest, høj.
maj 2006
Følger: 19 Følgere: 234 Emner: 19 Svar: 17
hej okay
apr 2006
Følger: 100 Følgere: 97 Heste: 5 Emner: 3 Svar: 13
det er oki med dressur billederne hehe men du skal finde spring billederne... hilsen din gode ven hehehehhe
jan 2006
Følger: 59 Følgere: 51 Emner: 64 Svar: 2.939
Rigtig flot Fjordhest!
Synes dit første billede er vildt flot.. (:
Høj til jer!
mar 2006
Følger: 75 Følgere: 70 Heste: 2 Emner: 180 Svar: 1.617
Dejlige heste (:
Høj til dem.
mar 2004
Følger: 147 Følgere: 142 Heste: 2 Emner: 483 Svar: 2.977
Joo.. det vil jeg gerne..
Har stemt !
(hjælp <b>mig</b>)
apr 2006
Følger: 110 Følgere: 105 Heste: 3 Emner: 11 Svar: 74
jov det vil jeg da gerne
maj 2005
Følger: 117 Følgere: 115 Heste: 6 Emner: 50 Svar: 430
Det har jeg så heller ikke sagt de gør vel! Tror bare du skal blade dig uden om! For du har ikke styr på hvad du snakker om!!!!
jul 2004
Følger: 203 Følgere: 193 Heste: 6 Emner: 16 Svar: 244
Høj til alle dine fine hypper
nov 2005
Følger: 107 Følgere: 103 Heste: 2 Emner: 24 Svar: 137
Hvor er den fiin
KnusS
okt 2005
Følger: 67 Følgere: 70 Heste: 5 Emner: 4 Svar: 41
hvis du ikk os lig vil hjælpe mig..
dec 2004
Følger: 88 Følgere: 124 Heste: 8 Emner: 239 Svar: 992
tak..
dine er oss ret kønne..
okt 2004
Følger: 25 Følgere: 23 Heste: 3 Emner: 4 Svar: 15
nej desværre det er endten en mellem eller bred
jan 2005
Følger: 20 Følgere: 17 Heste: 1
mange ták (:
dine er ogs søde .
høj herfra ..
sep 2005
Følger: 22 Følgere: 20 Heste: 2 Emner: 78 Svar: 1.455
Hm, der er i hvert fald fjordhest i hende, det kan man se på farven og manen.
Er der også islænder i, hvis du ved det?
Tak for karakteren.
jul 2005
Følger: 50 Følgere: 46 Heste: 1 Emner: 29 Svar: 310
Har du set Tulle??'
Kommer du ikk i klubben??
feb 2005
Følger: 146 Følgere: 127 Heste: 8 Emner: 221 Svar: 1.944
Givet høj, hun er rigtig kær. Er der ikke en del fjordhest i hende? Dejlig dejlig
maj 2005
Følger: 139 Følgere: 126 Heste: 5 Emner: 10 Svar: 214
Mia kommer hun ved nemlig hvordan man setter billederne ind på computeren......=)
feb 2005
Følger: 107 Følgere: 101 Heste: 6 Emner: 38 Svar: 423
Okay..
Jeg har også i lang tid bare givet høj, men er begyndt at tænke lidt mere over hvad jeg giver..
feb 2005
Følger: 107 Følgere: 101 Heste: 6 Emner: 38 Svar: 423
Jeg forstår bare ikke du går så meget op i det.. Hvis jeg ikke kan lide din hest, HVAD SÅ??
Men synes stadig det er plat at du syntes godt om mine hest, indtil jeg havde givet én af dine middel?
feb 2005
Følger: 107 Følgere: 101 Heste: 6 Emner: 38 Svar: 423
Latterligt at du ikke kan få en middel uden at lave den om!!! Du stemte jo nok efter din egen "skala"... Men ligemeget.. Middel er en fin karakter.. Synes bare det er så svagt at du skal lave dine om bare fordi jeg stemte din hest sådan.. Men det må du selv styre...
aug 2005
Følger: 49 Følgere: 44 Heste: 1 Emner: 49 Svar: 198
Ja man kan godt være sødere hehe man kunne give ekstra høj hehe ej det er fint nok det er rigtig dejligt hehe
feb 2005
Følger: 107 Følgere: 101 Heste: 6 Emner: 38 Svar: 423
Middel fordi, det er en ganske fin men meget almindelig hest, jeg ser ikke en speciel udstråling, og dertil passer middel.. Ellers kan jeg jo ikke give de smukke heste noget. Ekstra høj er det HELT vildt lækre hest...
Derfor...
feb 2004
Følger: 145 Følgere: 139 Heste: 11 Emner: 12 Svar: 90
dejlige heste.. høj til dem.
jun 2005
Følger: 91 Følgere: 85 Heste: 2 Emner: 35 Svar: 354
det hvad jeg ikk . jeg kan ikk huske hvad sienna`s far heder .. men han heder noget med v men kan ikk husk men søde heste du har .
jul 2005
Følger: 50 Følgere: 46 Heste: 1 Emner: 29 Svar: 310
lige nind og stem i mine udfordringer....
dec 2005
Følger: 95 Følgere: 95 Heste: 2 Emner: 19 Svar: 216
fordi du bød miig velkommen
rigtigt smuk hest
okt 2004
Følger: 32 Følgere: 30 Heste: 1 Svar: 6
jeg vil meget gerne lave billeder til dig men der er ikke rigtigtnogle af dine billeder der passer til det du gerne vil have...??
maj 2005
Følger: 139 Følgere: 126 Heste: 5 Emner: 10 Svar: 214
Jeg har også stemt i dine udfordringer. Vi ses vel her til formiddag. Jeg kommer lige ud og springer inden jeg skal ind på landbohøjskolen og besøge Vivaldi.
Knuzzzz Anna Sofie.
maj 2005
Følger: 139 Følgere: 126 Heste: 5 Emner: 10 Svar: 214
Også ekstra høj til jer. Knuzzzz Anna Sofie.
apr 2005
Følger: 64 Følgere: 61 Heste: 5 Emner: 117 Svar: 569
Tak for kommentar (: Jah, hun går under bid på 1 billed.
sød pony, men ville gerne se ridebilleder.
jul 2005
Følger: 188 Følgere: 255 Heste: 15 Emner: 205 Svar: 661
forden søde kommentar.....det er godt nok nogle dejlige øjne din hyp har. Høj til hende!!
apr 2005
Følger: 33 Følgere: 30 Heste: 2 Svar: 8
Velkomme ind til Tulle.. Høj til jer!
jul 2005
Følger: 50 Følgere: 46 Heste: 1 Emner: 29 Svar: 310
dejligeh hest er næsten inde...
kan den ikke gå det sidste stykke vej...??
jul 2005
Følger: 50 Følgere: 46 Heste: 1 Emner: 29 Svar: 310
næææææsten inde...
jul 2005
Følger: 50 Følgere: 46 Heste: 1 Emner: 29 Svar: 310
altid...
men min er smukkere...
nov 2005
Følger: 122 Følgere: 117 Heste: 6 Emner: 24 Svar: 158
smuk hest ik.. jooooo!
jul 2005
Følger: 50 Følgere: 46 Heste: 1 Emner: 29 Svar: 310
heeeh...
nov 2005
Følger: 50 Følgere: 43 Heste: 1 Emner: 54 Svar: 838
den er da bare fin!! der er da fjolle i den er der ikke?? smid karekter til min norbag.. hvis du vil? VELKOMMEN!!!
jul 2005
Følger: 50 Følgere: 46 Heste: 1 Emner: 29 Svar: 310
du skal komme ind...
elllers bliver vi kede...
jul 2005
Følger: 50 Følgere: 46 Heste: 1 Emner: 29 Svar: 310
hest lea...
håber du kommer ind...