Anden særlig race Lukas! [Tidl. part] 1997
1.791 visninger
|
Oprettet:
Kvinde
| 29 år
| Oprettet: 23. maj 2010
Anden særlig race Lukas!
Fødselsår:
1997
Højde:
Ca. 147 cm :)
Han går uden sko da det er bedre for ham :D
Han går uden sko da det er bedre for ham :D
Temperament
Han er rigtig sød, og nuttet :p
Staldgang: Rigtig fin.. Han nyder at blive striglet, og hvis han bare står er han ligeglad og halvsover til man kommer igen. Han er desværre sur når heste skal forbi, både i boks og på staldgang. Han kan finde på at bidde efter dem, men aldrig sparke.
Boks: Stille og rolig (: Men, desværre ikke når heste skal forbi ;(
Fold/mark: Fin, kan være den dovne hest eller det lille føl på folden :p
Under ridning: Sød, men opmærksom når der er en bitte ting uvant =)
Staldgang: Rigtig fin.. Han nyder at blive striglet, og hvis han bare står er han ligeglad og halvsover til man kommer igen. Han er desværre sur når heste skal forbi, både i boks og på staldgang. Han kan finde på at bidde efter dem, men aldrig sparke.
Boks: Stille og rolig (: Men, desværre ikke når heste skal forbi ;(
Fold/mark: Fin, kan være den dovne hest eller det lille føl på folden :p
Under ridning: Sød, men opmærksom når der er en bitte ting uvant =)
Gangarter
Skridt: Fint, og trækker synes JEG xD
Trav: Rigtig fint :) Traver godt frem :p Den god og svævende.
Galop: Han går godt opad-bakke, og løfter benene rigtig fint :) Super fin både i spring, dressur og tur :D
Trav: Rigtig fint :) Traver godt frem :p Den god og svævende.
Galop: Han går godt opad-bakke, og løfter benene rigtig fint :) Super fin både i spring, dressur og tur :D
Stævner
________________________________________
D. 3. juli 2011
Sted : Kærgård rideskole (KÆGR)
Klasse : LC1
Point : 150
Procent: 62,50 %
Min kommentar: Synes han gjorde det rigtig flot! Er super stolt af den lille pony...! Af vores første stævne, og har ikke kendt ham i særlig lang tid ;P
Dommerens kommentar: Ingen
--------------------------------------------------------
D. 3. juli 2011
Sted : Kærgård rideskole (KÆGR)
Klasse : LC2
Point : 149
Procent: 67,73 %
Min kommentar: Synes han gjorde det SUPER flot! Er sindssyg stolt af den lille pony...! Af vores første stævne, og har ikke kendt ham i særlig lang tid ;P
Dommerens kommentar: Ingen
ALT I ALT:
Lukas og mig vandt hele LC med KUN 0,23%... Det er SUPER fedt.. Var med i dette stævne for at få noget "dommer" respons på vores arbejde..
Vandt min første roset, og det er kun mit 2. stævne! Vandt en stævne planket (eller hva det er xD Sådan en ting til boksen) og en pose godbidder :D
Sidst men ikke mindst er jeg SUPER STOLT af Lukas, og at han klarede det vildt godt!
________________________________________
Hippodromspring Kærgård 2011!
Super FLOT! Vi sprang 110 cm! Det gik super godt! Vi kunne springe højere, men ville stoppe mens det var godt!
Vi var 10 cm fra pokalen :D!
________________________________________
D. 3. juli 2011
Sted : Kærgård rideskole (KÆGR)
Klasse : LC1
Point : 150
Procent: 62,50 %
Min kommentar: Synes han gjorde det rigtig flot! Er super stolt af den lille pony...! Af vores første stævne, og har ikke kendt ham i særlig lang tid ;P
Dommerens kommentar: Ingen
--------------------------------------------------------
D. 3. juli 2011
Sted : Kærgård rideskole (KÆGR)
Klasse : LC2
Point : 149
Procent: 67,73 %
Min kommentar: Synes han gjorde det SUPER flot! Er sindssyg stolt af den lille pony...! Af vores første stævne, og har ikke kendt ham i særlig lang tid ;P
Dommerens kommentar: Ingen
ALT I ALT:
Lukas og mig vandt hele LC med KUN 0,23%... Det er SUPER fedt.. Var med i dette stævne for at få noget "dommer" respons på vores arbejde..
Vandt min første roset, og det er kun mit 2. stævne! Vandt en stævne planket (eller hva det er xD Sådan en ting til boksen) og en pose godbidder :D
Sidst men ikke mindst er jeg SUPER STOLT af Lukas, og at han klarede det vildt godt!
________________________________________
Hippodromspring Kærgård 2011!
Super FLOT! Vi sprang 110 cm! Det gik super godt! Vi kunne springe højere, men ville stoppe mens det var godt!
Vi var 10 cm fra pokalen :D!
________________________________________
Stamtavle
Har ingen :) Men ved han er Araber/Haflinger blanding :)
Har en formodning om at faderen er rød araber og tænker at moderen er en lys haflinger!
Begge forældre må have et godt, frisk og glad sind!
Har en formodning om at faderen er rød araber og tænker at moderen er en lys haflinger!
Begge forældre må have et godt, frisk og glad sind!
Køn
Vallak (:
Bemærkninger
Lukas
Dressur-Spring-Tur/Terræn:
-I dressur er han rigtig fin
-Går meget let til biddet
-Kan op schenkelvininger og vasader, men der skal dog trænes lidt på dem xD
-Super fin springer. Har sprunget højdespring hvor vi kom op på 110 cm. :D Ellers springer han fint med en god rytme. Nogle gange er han lidt for ivrig og løber afsted, eller "gemmer" at springe. Selvfølgelig er det noget man kan holde styr på :-)
-Han er god til løsspring, JEG har dog aldrig prøvet det.
-Han er rigtig sød
-Meget stort flokdyr, og vil gerne være sammen med de andre heste at han traver op til dem selv hvis de er 2 meter væk :)
Udseende:
-Blis
-Gullig man og hale
-3 hvide sokker
-Rødbrun i farven
Fik part på Lukas omkring d. 15. maj 2011... Det går rigtigt fint med ham, og det går rigtig godt fremad (: Det går virkelig godt! :D
D. 20/5/2011
Jeg har fået part på Lukas da hans ejer er i skole langt væk, og har ikke tid til at ride ham :) Har redet to undervisningstimer på ham, og det er gået super godt :D
D. 07/01/2012
Har haft part i Lukas i nu ca. 8 måneder :D Det går godt fremad og vi har været med til stævner med gode resultater :P Er super glad for ham :D
D. 19/02/2012
Lukas er sat tilsalg af hans ejer!
D. 27/02/2012
Jeg har truffet en meget svær beslutning. Jeg er stoppet med at ride Lukas fra i dag! Det er en meget stor forklaring nødvendig for at man forstår hvorfor dette valg blev truffet, og har valgt ikke at skrive den her på HesteGalleri. Lukas er en meget sød hest, som meget gerne vil arbejde for hans rytter, og han er en hest man kan stole på. Han er super sød og trofast. Han knytter sig meget til én, men bliver hurtigt forvirret hvis bare en anden er på ryggen af ham.
Er super glad for at have mødt, og har haft en chance for at ride en så glad og godmodig hest! Mange tak for 9½ dejlige måneder med fantastiske stunder!
Dressur-Spring-Tur/Terræn:
-I dressur er han rigtig fin
-Går meget let til biddet
-Kan op schenkelvininger og vasader, men der skal dog trænes lidt på dem xD
-Super fin springer. Har sprunget højdespring hvor vi kom op på 110 cm. :D Ellers springer han fint med en god rytme. Nogle gange er han lidt for ivrig og løber afsted, eller "gemmer" at springe. Selvfølgelig er det noget man kan holde styr på :-)
-Han er god til løsspring, JEG har dog aldrig prøvet det.
-Han er rigtig sød
-Meget stort flokdyr, og vil gerne være sammen med de andre heste at han traver op til dem selv hvis de er 2 meter væk :)
Udseende:
-Blis
-Gullig man og hale
-3 hvide sokker
-Rødbrun i farven
Fik part på Lukas omkring d. 15. maj 2011... Det går rigtigt fint med ham, og det går rigtig godt fremad (: Det går virkelig godt! :D
D. 20/5/2011
Jeg har fået part på Lukas da hans ejer er i skole langt væk, og har ikke tid til at ride ham :) Har redet to undervisningstimer på ham, og det er gået super godt :D
D. 07/01/2012
Har haft part i Lukas i nu ca. 8 måneder :D Det går godt fremad og vi har været med til stævner med gode resultater :P Er super glad for ham :D
D. 19/02/2012
Lukas er sat tilsalg af hans ejer!
D. 27/02/2012
Jeg har truffet en meget svær beslutning. Jeg er stoppet med at ride Lukas fra i dag! Det er en meget stor forklaring nødvendig for at man forstår hvorfor dette valg blev truffet, og har valgt ikke at skrive den her på HesteGalleri. Lukas er en meget sød hest, som meget gerne vil arbejde for hans rytter, og han er en hest man kan stole på. Han er super sød og trofast. Han knytter sig meget til én, men bliver hurtigt forvirret hvis bare en anden er på ryggen af ham.
Er super glad for at have mødt, og har haft en chance for at ride en så glad og godmodig hest! Mange tak for 9½ dejlige måneder med fantastiske stunder!

Anden særlig race Lukas!
okt 2010
Følger: 165 Følgere: 77 Heste: 15 Emner: 56 Svar: 414
Dejlig Hyp du har dig
Høj
dec 2009
Følger: 41 Følgere: 40 Heste: 3 Emner: 74 Svar: 602
Han ser sød ud! kan også godt lide farven =)
apr 2008
Følger: 243 Følgere: 565 Heste: 10 Emner: 400 Svar: 1.407
Hej Lea.
Vil bare lige fortælle dig, at jeg synes du skal ligge al tvivl omkring stævnet bag dig, prøve at slappe af. I kan sagtens, det ved du, det ved jeg, og det ved alle andre, men du tager for hårdt på dig selv, og så er det at træningen ikke går som den skal. Du er en dygtig rytter, du skal bare selv tro på det, ligesom os andre, der også tror på dig. I er kommet så langt, hvorfor ikke komme et skridt længere?
- Jeg kommer og bakker dig op, for jeg ved, at du dur til noget, og hvis du slapper af, og tager det som det kommer, vil lukas gøre det samme, tænkt på, at han kan mærke, at du stresser osv, og derfor bliver hans præsentation også præget.
.. men tumbs up, for jer, for i KAN godt.
aug 2006
Følger: 91 Følgere: 92 Heste: 4 Emner: 376 Svar: 2.951
du da ikke dum (: det er en den snor jeg rider med nogen gange som er om halsen på ham (: du kan se det i lucas profil (:
aug 2006
Følger: 91 Følgere: 92 Heste: 4 Emner: 376 Svar: 2.951
Hej (: det kunne ikke være jeg kunne får dig til at filme mig på aron engang? vil nemlig gerne have en video hvor jeg rider med cordeo
dec 2007
Følger: 54 Følgere: 50 Heste: 2 Emner: 31 Svar: 160
Har da slet ikke set du var herinde med Lukas
Men nu har han hvertfald fået en kæmpe høj fra mig af
Og endnu engang tillykke med jeres flotte placering
dec 2009
Følger: 57 Følgere: 55 Heste: 4 Emner: 5 Svar: 59
den ser da fin ud Lea!:D
sep 2007
Følger: 61 Følgere: 56 Heste: 2 Emner: 3 Svar: 37
Hvor fint du ikke bare glemmer max helt!
sep 2007
Følger: 61 Følgere: 56 Heste: 2 Emner: 3 Svar: 37
Hej lea. Hvor er i fine sammen!
mar 2009
Følger: 48 Følgere: 53 Heste: 3 Emner: 2 Svar: 10
Hey -havde slet ikke set skønne Lukas var kommet ind :)<3
-så selfølgelig stor høj!
I er bare så søde sammen(;
-i skal nok komme langt..
okt 2007
Følger: 97 Følgere: 86 Heste: 5 Emner: 246 Svar: 2.232
rigtig gode billeder
høj til jer.. kig gerne forbi san diego ?
apr 2008
Følger: 243 Følgere: 565 Heste: 10 Emner: 400 Svar: 1.407
Hej Lea.
Vil da bare sige tak, for at du vil tage dig af min søde lille pony imens jeg er på skole. Er virkelig glad for, at det netop er DIG, der er blevet valgt som part på ham. Glæder mig til at følge jer , herfra, når jeg ikke kan komme hjem og se jer.
Håber at i bliver et godt par, for det fortjener i begge to.
mange knus, fra mig
jan 2010
Følger: 118 Følgere: 114 Heste: 8 Emner: 3 Svar: 27
til fine lukas
apr 2011
Følger: 23 Følgere: 22 Heste: 1
Fine billeder! Kig gerne forbi My Own Star med en bedømmelse
jan 2009
Følger: 207 Følgere: 449 Heste: 4 Emner: 635 Svar: 7.960
helt ærligt, hvem afviser??
der er intet forkert i denne profil, den opfylder kravene!
nov 2007
Følger: 43 Følgere: 41 Heste: 6 Emner: 4 Svar: 47
kig gerne forbi
maj 2010
Følger: 40 Følgere: 40 Heste: 2 Emner: 28 Svar: 168
TAAAAAK SKAT XD<3<3
Haha jaja:D<3<3
ILM<3<3<3!! xD
okt 2008
Følger: 82 Følgere: 51 Heste: 7 Svar: 3
Køn pony :0)
Kig meget gerne forbi Glatty med en bedømmelse og evt en kommentar
jan 2009
Følger: 207 Følgere: 449 Heste: 4 Emner: 635 Svar: 7.960
til min bedste veninde! :D<33
Self skal den smukke ind!
i passer godt sammen !
glæder mig til at se nogle stævner med jer, og vil altid være jeres fotograf skat ;* elsker dig !!<3
VELKOMMEN - VELKOMMEN !
ALLE SAMMEN ! (-: <33