{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Anden særlig race Lukas! [Tidl. part] 1997

1.791 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen hest er oprettet og stemt ind. Opret din egen hest

Anden særlig race Lukas!

Fødselsår:
1997
Højde:
Ca. 147 cm :)
Han går uden sko da det er bedre for ham :D
Temperament
Han er rigtig sød, og nuttet :p
Staldgang: Rigtig fin.. Han nyder at blive striglet, og hvis han bare står er han ligeglad og halvsover til man kommer igen. Han er desværre sur når heste skal forbi, både i boks og på staldgang. Han kan finde på at bidde efter dem, men aldrig sparke.

Boks: Stille og rolig (: Men, desværre ikke når heste skal forbi ;(

Fold/mark: Fin, kan være den dovne hest eller det lille føl på folden :p

Under ridning: Sød, men opmærksom når der er en bitte ting uvant =)
Gangarter
Skridt: Fint, og trækker synes JEG xD

Trav: Rigtig fint :) Traver godt frem :p Den god og svævende.

Galop: Han går godt opad-bakke, og løfter benene rigtig fint :) Super fin både i spring, dressur og tur :D
Stævner
________________________________________
D. 3. juli 2011

Sted : Kærgård rideskole (KÆGR)
Klasse : LC1
Point : 150
Procent: 62,50 %

Min kommentar: Synes han gjorde det rigtig flot! Er super stolt af den lille pony...! Af vores første stævne, og har ikke kendt ham i særlig lang tid ;P
Dommerens kommentar: Ingen
--------------------------------------------------------
D. 3. juli 2011

Sted : Kærgård rideskole (KÆGR)
Klasse : LC2
Point : 149
Procent: 67,73 %

Min kommentar: Synes han gjorde det SUPER flot! Er sindssyg stolt af den lille pony...! Af vores første stævne, og har ikke kendt ham i særlig lang tid ;P
Dommerens kommentar: Ingen


ALT I ALT:
Lukas og mig vandt hele LC med KUN 0,23%... Det er SUPER fedt.. Var med i dette stævne for at få noget "dommer" respons på vores arbejde..
Vandt min første roset, og det er kun mit 2. stævne! Vandt en stævne planket (eller hva det er xD Sådan en ting til boksen) og en pose godbidder :D
Sidst men ikke mindst er jeg SUPER STOLT af Lukas, og at han klarede det vildt godt!
________________________________________

Hippodromspring Kærgård 2011!
Super FLOT! Vi sprang 110 cm! Det gik super godt! Vi kunne springe højere, men ville stoppe mens det var godt!
Vi var 10 cm fra pokalen :D!

________________________________________
Stamtavle
Har ingen :) Men ved han er Araber/Haflinger blanding :)
Har en formodning om at faderen er rød araber og tænker at moderen er en lys haflinger!
Begge forældre må have et godt, frisk og glad sind!
Køn
Vallak (:
Bemærkninger
Lukas

Dressur-Spring-Tur/Terræn:
-I dressur er han rigtig fin
-Går meget let til biddet
-Kan op schenkelvininger og vasader, men der skal dog trænes lidt på dem xD

-Super fin springer. Har sprunget højdespring hvor vi kom op på 110 cm. :D Ellers springer han fint med en god rytme. Nogle gange er han lidt for ivrig og løber afsted, eller "gemmer" at springe. Selvfølgelig er det noget man kan holde styr på :-)
-Han er god til løsspring, JEG har dog aldrig prøvet det.

-Han er rigtig sød
-Meget stort flokdyr, og vil gerne være sammen med de andre heste at han traver op til dem selv hvis de er 2 meter væk :)



Udseende:
-Blis
-Gullig man og hale
-3 hvide sokker
-Rødbrun i farven

Fik part på Lukas omkring d. 15. maj 2011... Det går rigtigt fint med ham, og det går rigtig godt fremad (: Det går virkelig godt! :D

D. 20/5/2011
Jeg har fået part på Lukas da hans ejer er i skole langt væk, og har ikke tid til at ride ham :) Har redet to undervisningstimer på ham, og det er gået super godt :D

D. 07/01/2012
Har haft part i Lukas i nu ca. 8 måneder :D Det går godt fremad og vi har været med til stævner med gode resultater :P Er super glad for ham :D

D. 19/02/2012
Lukas er sat tilsalg af hans ejer!

D. 27/02/2012
Jeg har truffet en meget svær beslutning. Jeg er stoppet med at ride Lukas fra i dag! Det er en meget stor forklaring nødvendig for at man forstår hvorfor dette valg blev truffet, og har valgt ikke at skrive den her på HesteGalleri. Lukas er en meget sød hest, som meget gerne vil arbejde for hans rytter, og han er en hest man kan stole på. Han er super sød og trofast. Han knytter sig meget til én, men bliver hurtigt forvirret hvis bare en anden er på ryggen af ham.

Er super glad for at have mødt, og har haft en chance for at ride en så glad og godmodig hest! Mange tak for 9½ dejlige måneder med fantastiske stunder!
Kommentér på:
Anden særlig race Lukas!
Annonce