New Forest Loke [Min part] 1994
581 visninger
|
Oprettet:
New Forest Loke
Fødselsår:
1994
Højde:
Loke er jo pony, og han er 1.44 høj <3
Temperament
Loke er generelt meget rolig, han dejlig som dagen er lang, og han er blevet så skøn i dressuren og går så flot.
Der er kun lidt problemer ved staldgangen, hvor han bliver lidt hidsig omkring sadel, strigling, og hvad der ellers hører med. <3 men ellers er han dejlig!
Der er kun lidt problemer ved staldgangen, hvor han bliver lidt hidsig omkring sadel, strigling, og hvad der ellers hører med. <3 men ellers er han dejlig!
Gangarter
Skridt: Rolig, ikke så frisk
Trav: Ingen problemer, søger rigtigt flot ned og runder sig flot og tilpas tempo.
Gallop: Ingen problemer der, dejligt tempo dog ikke tag fejl at han kan løbe stærkt også selvom han er 19 år ahaha <3 skønne pony
Trav: Ingen problemer, søger rigtigt flot ned og runder sig flot og tilpas tempo.
Gallop: Ingen problemer der, dejligt tempo dog ikke tag fejl at han kan løbe stærkt også selvom han er 19 år ahaha <3 skønne pony
Stævner
De kommer skam, vi skal lige have noget mere undervisning og så vi klar ;-) Men det er dressur vi skal ride, da jeg er dressur rytter.
Stamtavle
Kommer! :-)
Køn
Loke er en vallak.
Bemærkninger
Jeg er så glad for at jeg har part på verdens dejligste pony, han er noget af det bedste der er sket for mig, jeg har så meget glæde af ham.
Han og jeg skal nok komme langt!
Han har så meget personlighed den gamle bøf, og jeg holder allerede så meget af ham! <3
Kan huske de sjove jorde ture bidløst ahah :')
og når vi springer bomme, de mærklige afstande (Jeps dem har jeg ikke så meget styr på) :O
Men alt i alt er han så skøn, og køn roligt sind, vild hingst på samme tid åh gud, hvor man kan knytte sig til sådan et dyr!
Glæder mig allerede til de mange ture sammen, både oppe og nedture, men vi er nok enige om at en hest altid kan gøre en glad igen! :')
Ps. Loke rides også bidløst!
Elsker ham <3
Han og jeg skal nok komme langt!
Han har så meget personlighed den gamle bøf, og jeg holder allerede så meget af ham! <3
Kan huske de sjove jorde ture bidløst ahah :')
og når vi springer bomme, de mærklige afstande (Jeps dem har jeg ikke så meget styr på) :O
Men alt i alt er han så skøn, og køn roligt sind, vild hingst på samme tid åh gud, hvor man kan knytte sig til sådan et dyr!
Glæder mig allerede til de mange ture sammen, både oppe og nedture, men vi er nok enige om at en hest altid kan gøre en glad igen! :')
Ps. Loke rides også bidløst!
Elsker ham <3

New Forest Loke
aug 2013
Følger: 23 Følgere: 28 Heste: 3
mar 2009
Følger: 148 Følgere: 168 Heste: 5 Emner: 410 Svar: 2.108
aug 2012
Følger: 11 Følgere: 8 Heste: 1 Svar: 1
Men flere billeder af skønheden:)
jan 2014
Følger: 2 Følgere: 1 Heste: 1
tak smukke riks :*
okt 2009
Følger: 22 Følgere: 18 Heste: 4 Svar: 1
mar 2011
Følger: 32 Følgere: 29 Heste: 9 Emner: 26 Svar: 141
jul 2011
Følger: 190 Følgere: 186 Heste: 11 Emner: 43 Svar: 284
nov 2013
Følger: 30 Følgere: 29 Heste: 1 Svar: 1