{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Fjordhest Vestergårdens Mia - solgt [Tidl. hest] 1997

3.202 visninger | Oprettet:
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen hest er oprettet og stemt ind. Opret din egen hest

Baagø,&Malo'<3 . .
Kvinde | 32 år | Oprettet: 21. dec 2006


Fjordhest Vestergårdens Mia - solgt

Fødselsår:
1997
Højde:
148 cm
Temperament
hun skal nå en masse ting når ma rider hende for hun er meget hurtig. hun er meget opmærksom. utrolig kælen kommer hen til en ude på folden. hun er bare så sød....
Gangarter
flotte gangarter :D:D de er meget flydenede .
Stævner
Bellinge:
30 cm ( et eller andet sted skal man jo begynde.) vi red dog uden om et par spring men ingen nedrivninger. !


Galgebakken:
1. plads 116 point dressur.
spring 70 cm jeg tror 12 fejl. (men det var spring ned af bakke )

Skuet i skuet 2007:
6. plads dressur (dejlig hest !)
spring 70 cm 4 fejl
kostume spring 70 cm(tror jeg) fejlfri men dog ingen plasering vi var ellers nogle død flotte tryllekunstnerer.


Ponygalop odense væddeløbsbane:
1. plads (min over dejlige lynhurtige pony kan bare det der..!)


Fynske Fjordhestes hubertusjagt
fejlfri og blev nr.2 i opløbet :) (dårlig start i opløbet ellers havde vi helt sikkert vundet !)


Det fynske dyrskue - børnedyrskuet.
8.plads i kostume spring .

Stamtavle
ja da....


F: Sondre
FF: Toreblakken
FM: Silja
FFF: Bronse
FFM: Diana
FMF: Tunfeld
FMM: Sonja

M: Vestergårdens Mie
MF: Fender
MM: Bella Vestergård
MFF: Felder
MFM: Dokka
MMF: Trold
MMM: Bitten


det mest usevanlige ved denne stamtavle er at den er næsten kun er norsk-
Køn
Hoppe, men man kunne godt tror at det var en hingst nogen gange :D:D
Bemærkninger
Mia Mia Mia....

hun er bare den dejligste ....


Mia:

Har sprunget en oxer på 90 med rytter
Har sprunget 120 uden rytter..
Går rigtig god dressur
Er altid sulten
Er utrolig kælen...
er meget flot.
er en dejlig gul fjordhest
har meget mørke sokker på benene.
elsker alle andre.
er lyn hurtig
er super dejlig.
har været på dyreskue i år 2007
Har en lyseblå grime
skal til mange stævner
har vundet en første plads i dressur
har to føl
har vundet 6. plads i dressur
har en sadel
har 3 hovedtøjer
ER RIGTIG SØD OG DEJLIG HUN ER BARE VERDENS BEDSTE HEST!

___________________

Jeg fik Mia d.26 feb. (jeg glemmer aldrig den dato) , i starten kunne jeg slet ikke styre hende, hun løb igennem hegenene, jeg kunne næsten ikke gå med hende uden at hun forsøgte at stikke af. Med tidenn faldt hun mere til, hun blev roligere og roligere.. jeg besluttede at tage hende med på børnedyrskuet 2007, det gik rigtig godt :D:D vi vandt en 6. plads i dressur :D:D .
En af mine veninder red galopløb og jeg tænkte at det kunne være spændende at se hvad min hest kunne på væddeløbsbanen, det gik rigtg godt det første løb hun var med i vandt hun . Jeg ville også godt se hvad hun kunne til en jagt, så jeg meldte mig til en, det gik også rigtig godt, vi blev nummer 2 i opløbet, og hvis jeg havde sat hende ordentligt igang havde vi helt sikkert vundet :D:D .
Jeg er super glad for Mia, den dag idag er hun en fantastisk dressur hest :D:D .
I kan se mig på børnedyrskuet 2008 så kan i se hvad hun dur' til :D:D


5/7-09 - Mia er nu solgt.

Kommentér på:
Fjordhest Vestergårdens Mia - solgt
Annonce