Fjordhest Vestergårdens Mia - solgt [Tidl. hest] 1997
3.202 visninger
|
Oprettet:
Fjordhest Vestergårdens Mia - solgt
Fødselsår:
1997
Højde:
148 cm
Temperament
hun skal nå en masse ting når ma rider hende for hun er meget hurtig. hun er meget opmærksom. utrolig kælen kommer hen til en ude på folden. hun er bare så sød....
Gangarter
flotte gangarter :D:D de er meget flydenede .
Stævner
Bellinge:
30 cm ( et eller andet sted skal man jo begynde.) vi red dog uden om et par spring men ingen nedrivninger. !
Galgebakken:
1. plads 116 point dressur.
spring 70 cm jeg tror 12 fejl. (men det var spring ned af bakke )
Skuet i skuet 2007:
6. plads dressur (dejlig hest !)
spring 70 cm 4 fejl
kostume spring 70 cm(tror jeg) fejlfri men dog ingen plasering vi var ellers nogle død flotte tryllekunstnerer.
Ponygalop odense væddeløbsbane:
1. plads (min over dejlige lynhurtige pony kan bare det der..!)
Fynske Fjordhestes hubertusjagt
fejlfri og blev nr.2 i opløbet :) (dårlig start i opløbet ellers havde vi helt sikkert vundet !)
Det fynske dyrskue - børnedyrskuet.
8.plads i kostume spring .
30 cm ( et eller andet sted skal man jo begynde.) vi red dog uden om et par spring men ingen nedrivninger. !
Galgebakken:
1. plads 116 point dressur.
spring 70 cm jeg tror 12 fejl. (men det var spring ned af bakke )
Skuet i skuet 2007:
6. plads dressur (dejlig hest !)
spring 70 cm 4 fejl
kostume spring 70 cm(tror jeg) fejlfri men dog ingen plasering vi var ellers nogle død flotte tryllekunstnerer.
Ponygalop odense væddeløbsbane:
1. plads (min over dejlige lynhurtige pony kan bare det der..!)
Fynske Fjordhestes hubertusjagt
fejlfri og blev nr.2 i opløbet :) (dårlig start i opløbet ellers havde vi helt sikkert vundet !)
Det fynske dyrskue - børnedyrskuet.
8.plads i kostume spring .
Stamtavle
ja da....
F: Sondre
FF: Toreblakken
FM: Silja
FFF: Bronse
FFM: Diana
FMF: Tunfeld
FMM: Sonja
M: Vestergårdens Mie
MF: Fender
MM: Bella Vestergård
MFF: Felder
MFM: Dokka
MMF: Trold
MMM: Bitten
det mest usevanlige ved denne stamtavle er at den er næsten kun er norsk-
F: Sondre
FF: Toreblakken
FM: Silja
FFF: Bronse
FFM: Diana
FMF: Tunfeld
FMM: Sonja
M: Vestergårdens Mie
MF: Fender
MM: Bella Vestergård
MFF: Felder
MFM: Dokka
MMF: Trold
MMM: Bitten
det mest usevanlige ved denne stamtavle er at den er næsten kun er norsk-
Køn
Hoppe, men man kunne godt tror at det var en hingst nogen gange :D:D
Bemærkninger
Mia Mia Mia....
hun er bare den dejligste ....
Mia:
Har sprunget en oxer på 90 med rytter
Har sprunget 120 uden rytter..
Går rigtig god dressur
Er altid sulten
Er utrolig kælen...
er meget flot.
er en dejlig gul fjordhest
har meget mørke sokker på benene.
elsker alle andre.
er lyn hurtig
er super dejlig.
har været på dyreskue i år 2007
Har en lyseblå grime
skal til mange stævner
har vundet en første plads i dressur
har to føl
har vundet 6. plads i dressur
har en sadel
har 3 hovedtøjer
ER RIGTIG SØD OG DEJLIG HUN ER BARE VERDENS BEDSTE HEST!
___________________
Jeg fik Mia d.26 feb. (jeg glemmer aldrig den dato) , i starten kunne jeg slet ikke styre hende, hun løb igennem hegenene, jeg kunne næsten ikke gå med hende uden at hun forsøgte at stikke af. Med tidenn faldt hun mere til, hun blev roligere og roligere.. jeg besluttede at tage hende med på børnedyrskuet 2007, det gik rigtig godt :D:D vi vandt en 6. plads i dressur :D:D .
En af mine veninder red galopløb og jeg tænkte at det kunne være spændende at se hvad min hest kunne på væddeløbsbanen, det gik rigtg godt det første løb hun var med i vandt hun . Jeg ville også godt se hvad hun kunne til en jagt, så jeg meldte mig til en, det gik også rigtig godt, vi blev nummer 2 i opløbet, og hvis jeg havde sat hende ordentligt igang havde vi helt sikkert vundet :D:D .
Jeg er super glad for Mia, den dag idag er hun en fantastisk dressur hest :D:D .
I kan se mig på børnedyrskuet 2008 så kan i se hvad hun dur' til :D:D
5/7-09 - Mia er nu solgt.
hun er bare den dejligste ....
Mia:
Har sprunget en oxer på 90 med rytter
Har sprunget 120 uden rytter..
Går rigtig god dressur
Er altid sulten
Er utrolig kælen...
er meget flot.
er en dejlig gul fjordhest
har meget mørke sokker på benene.
elsker alle andre.
er lyn hurtig
er super dejlig.
har været på dyreskue i år 2007
Har en lyseblå grime
skal til mange stævner
har vundet en første plads i dressur
har to føl
har vundet 6. plads i dressur
har en sadel
har 3 hovedtøjer
ER RIGTIG SØD OG DEJLIG HUN ER BARE VERDENS BEDSTE HEST!
___________________
Jeg fik Mia d.26 feb. (jeg glemmer aldrig den dato) , i starten kunne jeg slet ikke styre hende, hun løb igennem hegenene, jeg kunne næsten ikke gå med hende uden at hun forsøgte at stikke af. Med tidenn faldt hun mere til, hun blev roligere og roligere.. jeg besluttede at tage hende med på børnedyrskuet 2007, det gik rigtig godt :D:D vi vandt en 6. plads i dressur :D:D .
En af mine veninder red galopløb og jeg tænkte at det kunne være spændende at se hvad min hest kunne på væddeløbsbanen, det gik rigtg godt det første løb hun var med i vandt hun . Jeg ville også godt se hvad hun kunne til en jagt, så jeg meldte mig til en, det gik også rigtig godt, vi blev nummer 2 i opløbet, og hvis jeg havde sat hende ordentligt igang havde vi helt sikkert vundet :D:D .
Jeg er super glad for Mia, den dag idag er hun en fantastisk dressur hest :D:D .
I kan se mig på børnedyrskuet 2008 så kan i se hvad hun dur' til :D:D
5/7-09 - Mia er nu solgt.

Fjordhest Vestergårdens Mia - solgt
jun 2013
Følger: 8 Følgere: 6 Heste: 5 Emner: 2 Svar: 12
Selfølgelig høj her fra!
Kik forbi Esse<3
okt 2007
Følger: 347 Følgere: 383 Heste: 4 Emner: 772 Svar: 11.274
Høj herfra!
Kig meget gerne forbi Birk ;D
mar 2010
Følger: 40 Følgere: 38 Heste: 1
høj til mia!.. hun er super dejlig det er jo mig der ejer hende nu hun er mega rar og sød<33
jul 2007
Følger: 84 Følgere: 79 Heste: 6
ja hun har det som en prinsesse, hun står i esbjerg på stald lambert
~ min kusine er rigtig glad for hende
apr 2009
Følger: 144 Følgere: 137 Heste: 3 Emner: 7 Svar: 111
hvad koster hun?
jul 2005
Følger: 25 Følgere: 24 Heste: 1 Emner: 42 Svar: 122
- hva er prisen(-;
mar 2009
Følger: 1719 Følgere: 530 Heste: 8 Emner: 201 Svar: 3.009
den er herre sød
kig forbi linette? d:
jan 2008
Følger: 29 Følgere: 26
,¨hehe, rigtig fin og når hun springer river hun så altid ned
okt 2008
Følger: 627 Følgere: 562 Heste: 2 Emner: 289 Svar: 734
hej jeg kan jo ridtig godt lide din smukke pony då du får en xhøj
maj 2008
Følger: 29 Følgere: 26 Heste: 2 Svar: 3
Høj til jer..
hun er en rigtig sød pony :)<3
apr 2005
Følger: 169 Følgere: 161 Heste: 19 Emner: 41 Svar: 57
det går også rigtigt fint her:-)
vi holder jule show som vi plejer d. 13 dec. du er meget velkommen til at komme
apr 2005
Følger: 169 Følgere: 161 Heste: 19 Emner: 41 Svar: 57
Hvordan går det dig og mia?
har du hende stadig?
feb 2008
Følger: 56 Følgere: 57 Heste: 1
hej søssemusen:D<3 har givet dig og mia x-Høj<3
+har ansøgt:P
apr 2008
Følger: 130 Følgere: 123 Heste: 1 Svar: 1
Heh du kender mig ikke IRL
sep 2007
Følger: 94 Følgere: 89 Heste: 5 Emner: 8 Svar: 64
jamen det går jo også super godt.
dejligt at høre det også går dig godt...
sep 2007
Følger: 94 Følgere: 89 Heste: 5 Emner: 8 Svar: 64
hvordan går det?
jan 2008
Følger: 87 Følgere: 104 Heste: 4 Emner: 189 Svar: 1.220
hvor er det sejt
jan 2008
Følger: 87 Følgere: 104 Heste: 4 Emner: 189 Svar: 1.220
jaaa. meget... hedder Hippie93
jan 2008
Følger: 87 Følgere: 104 Heste: 4 Emner: 189 Svar: 1.220
ihhh, jo, nu virker det igen..xD
jan 2008
Følger: 87 Følgere: 104 Heste: 4 Emner: 189 Svar: 1.220
ja, men er aldrig på, for min com går af nettet hver gang jeg prøver...
jan 2008
Følger: 87 Følgere: 104 Heste: 4 Emner: 189 Svar: 1.220
jaa... man kan jo ikk bare ta en almindelig hest...:D
jan 2008
Følger: 87 Følgere: 104 Heste: 4 Emner: 189 Svar: 1.220
jaaa... Meeen hvordan?? xD
jan 2008
Følger: 87 Følgere: 104 Heste: 4 Emner: 189 Svar: 1.220
haha...:D
jan 2008
Følger: 87 Følgere: 104 Heste: 4 Emner: 189 Svar: 1.220
jaaa... vi laver vores egen nye race..
jan 2008
Følger: 87 Følgere: 104 Heste: 4 Emner: 189 Svar: 1.220
jaaa... eller blå heste...
jan 2008
Følger: 87 Følgere: 104 Heste: 4 Emner: 189 Svar: 1.220
naarrrrhh, det ku der måske være noget om...
det ku ellers være fedt hvis en af de der store top dressurrytterer kom ridene ind på en grøn hest til OL
jan 2008
Følger: 87 Følgere: 104 Heste: 4 Emner: 189 Svar: 1.220
jaaa... haha... og så komme til almindelige stævner med det..:D
jan 2008
Følger: 87 Følgere: 104 Heste: 4 Emner: 189 Svar: 1.220
ej man... det skulle da være permanentet...;D
jan 2008
Følger: 87 Følgere: 104 Heste: 4 Emner: 189 Svar: 1.220
ka jeg godt forstå... ville ønske Peps var min egen, for så ku jeg ogs male på ham... haha..:D
mar 2007
Følger: 160 Følgere: 152 Heste: 5 Emner: 15 Svar: 24
neij ! jeg var med som heste passer
jan 2008
Følger: 87 Følgere: 104 Heste: 4 Emner: 189 Svar: 1.220
jaaa... ka godt huske dig nu... det var et vildt fedt kostume... ka huske jeg har gået og snakket om det lige siden..:D
jan 2008
Følger: 87 Følgere: 104 Heste: 4 Emner: 189 Svar: 1.220
oki.. så kan det jo være jeg kan kende jer... hehe...
mar 2007
Følger: 160 Følgere: 152 Heste: 5 Emner: 15 Svar: 24
Jeg så jer godt til dyreskuet
høøj
kig forbi
feb 2008
Følger: 56 Følgere: 55 Heste: 2
hej min
arr jeg er jo med på nogleaf billederne
feb 2008
Følger: 56 Følgere: 55 Heste: 2
jan 2008
Følger: 87 Følgere: 104 Heste: 4 Emner: 189 Svar: 1.220
tak... har du ikk nogle billeder fra kostume sppring af dig??
jan 2008
Følger: 87 Følgere: 104 Heste: 4 Emner: 189 Svar: 1.220
det gik godt..
Vi blev nummer 4 i dressur for 13-15 år, der har startet stævne...
og 2. plads i kostume spring for 15 år... var lagkage..
jan 2008
Følger: 87 Følgere: 104 Heste: 4 Emner: 189 Svar: 1.220
Mange tak for de fine ord om Peps...
Høj til din Lille Mia...
Og tror godt jeg så jer, men er ikk helt sikker...
hvordan gik det for jer derude??
dec 2004
Følger: 25 Følgere: 23 Heste: 2
ihh, hvor er den fin (: <'3
jun 2007
Følger: 95 Følgere: 87 Heste: 2 Emner: 44 Svar: 1.887
høøj til mobbe mia xD
kig forbi..(O;
jan 2006
Følger: 162 Følgere: 159 Heste: 7 Emner: 19 Svar: 54
Har givet mia høj
sep 2007
Følger: 94 Følgere: 89 Heste: 5 Emner: 8 Svar: 64
stem på mig skat
dec 2004
Følger: 88 Følgere: 124 Heste: 8 Emner: 239 Svar: 992
nej har jeg desværre ikk
rigtig øv.
haah taark og i lige måde ;D ;D
dec 2004
Følger: 88 Følgere: 124 Heste: 8 Emner: 239 Svar: 992
jep det gjorde jeg
heeh kommer også i dag ,
jan 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Heste: 3
Godt
dec 2004
Følger: 88 Følgere: 124 Heste: 8 Emner: 239 Svar: 992
så er basse blevet lagt her ind .
mar 2004
Følger: 108 Følgere: 107 Heste: 9 Emner: 172 Svar: 1.216
Okaay, syntes nok jeg så jer der.
Ja var på dyrskuet med Freja og Karizma, men red os med i tinker kvardriljen
mar 2004
Følger: 108 Følgere: 107 Heste: 9 Emner: 172 Svar: 1.216
Okaay, kan jeg godt forstå. Ville have det på samme måde. Er hun under behandling nu ?
Du var på dyrskuet i år ikk ?
mar 2004
Følger: 108 Følgere: 107 Heste: 9 Emner: 172 Svar: 1.216
Tusind Tak. Han var godt nok også helt oppe. Haa. Han stejlede mega mange gange. Skal du være med på din næste gang
mar 2004
Følger: 108 Følgere: 107 Heste: 9 Emner: 172 Svar: 1.216
Okay, surt. Nej ved jeg ikke.
mar 2004
Følger: 108 Følgere: 107 Heste: 9 Emner: 172 Svar: 1.216
Hee, ja det var ikke så heldigt jeg faldt af. Forstuvede en finger, Ups.
Ja jeg skal starte her den 15. Skal du ?
mar 2004
Følger: 108 Følgere: 107 Heste: 9 Emner: 172 Svar: 1.216
Okaay.
Min Jolly var foran Mia intil jeg tabte begge stigebøjler og måtte bruge alle mine kræfter på at holde mig fast ikke drive.
HAA. Endte da os med Jeg faldte af efter vi var kommet over målstregen.
mar 2004
Følger: 108 Følgere: 107 Heste: 9 Emner: 172 Svar: 1.216
Hej.
Fin Fjolle, Høj herfra.
Kig Forbi Jolly.
Kom til at tænke på hvorfor var det ikk dig der red hende til ponygalop? Rider selv ponygalop på Jolly.
nov 2006
Følger: 33 Følgere: 33 Heste: 5 Emner: 11 Svar: 29
høj smuk pony
maj 2006
Følger: 43 Følgere: 42 Heste: 8 Svar: 71
kan da kun give høj til sådan en dejlige Fjordhest **SS** kik forbi min Fjordhest fie
apr 2005
Følger: 169 Følgere: 161 Heste: 19 Emner: 41 Svar: 57
EKSTRA høj til verdens bedste mia....:-)
jeg har lige sendt dig en del udfordringer
okt 2005
Følger: 73 Følgere: 69 Heste: 3 Emner: 20 Svar: 159
husser hypper
kig forbi mine hvis du har lyst
dec 2006
Følger: 87 Følgere: 81 Heste: 2 Emner: 44 Svar: 238
rigtig sød fjorbolle, kig forbi.. (:
jan 2007
Følger: 136 Følgere: 126 Heste: 6 Emner: 109 Svar: 463
Har budt velkommmen.. =]
rigtig dejlig fjordhest.. <'3
kig gerne forbi
mar 2006
Følger: 17 Følgere: 14 Heste: 2 Emner: 8 Svar: 53
Hvor er den sød.
Kig forbi mine <33