Knabstrupper Apollo 1991
7.700 visninger
|
Oprettet:
Knabstrupper Apollo
Fødselsår:
1991
Højde:
162cm
Temperament
Herlig! 130% trafikksikker. Ikke lettskremt,men kan bli litt energisk. Meget glad i mat, så jeg må passe på:)
Gangarter
Gode. Særlig god trav.
Stævner
Meget gode plasseringer i dressur. Nord Norsk mester i 2003.
Vi har startet mest spring ,men bare 1m. refuserer aldrig på et hinder. Hopper ALT:
Da jeg har eiet han har vi aldrig hatt dårligere plasseringer enn 3 plass:)
Hans hestepasser Tina Vant flere LC og han gikk til 58% i LA.
Vi har startet mest spring ,men bare 1m. refuserer aldrig på et hinder. Hopper ALT:
Da jeg har eiet han har vi aldrig hatt dårligere plasseringer enn 3 plass:)
Hans hestepasser Tina Vant flere LC og han gikk til 58% i LA.
Stamtavle
Vet ikke, men han kommer fra Dannmark. ble solgt til Norge i 1999.
Køn
vallak
Bemærkninger
En super allround og lærehest. Så har han jo så coole farger:)
Apollo var min første hest!
-Nå er Apollo solgt, han blir mest brukt som turhest og man kan merke han begynner å bli gammel. Jeg treffer han ofte og har passet han i perioder for den nye eieren. Han vil alltid bety mye for meg. Lærte meg masse og gav meg trygghet på springbanen. Noe jeg trenger med min nye hest!!
Apollo var min første hest!
-Nå er Apollo solgt, han blir mest brukt som turhest og man kan merke han begynner å bli gammel. Jeg treffer han ofte og har passet han i perioder for den nye eieren. Han vil alltid bety mye for meg. Lærte meg masse og gav meg trygghet på springbanen. Noe jeg trenger med min nye hest!!

Knabstrupper Apollo
jan 2008
Følger: 90 Følgere: 88 Heste: 10 Emner: 8 Svar: 100
Total sød hypper... kan jeg godt lide...
så høj, og kig gerne forbi
jan 2007
Følger: 136 Følgere: 130 Heste: 5 Svar: 11
Dejlig hest, høj
feb 2008
Følger: 72 Følgere: 73 Heste: 3 Emner: 25 Svar: 61
MEN DET ER SKU EN FLOT HEST .. ER VILDE MED EN KNABSTUPPER.. VIL GERNE HAVE EN MED I STEDE HA JEG EN FJORDHEST - DV HOPPE PÅ 1,67..
dec 2007
Følger: 95 Følgere: 90 Heste: 4 Emner: 113 Svar: 1.235
Hvor er han bare LÆKKER!:D
Han er gudeskøn! En høj.
-Kig evt. forbi Cassandra & Heta...
mar 2008
Følger: 51 Følgere: 52 Heste: 10 Emner: 4 Svar: 21
Hej den skal ha en høj da den ligner min gamle knapstrupper
den er gude smuk
jul 2005
Følger: 207 Følgere: 263 Heste: 4 Emner: 102 Svar: 764
Nuj !, hvor er den lækker ö ?
kig forbi capone, han er lidt speciel
ligesom din, jeg elsker speciele heste som
skiller sig ud fra mængden !
jun 2007
Følger: 21 Følgere: 21 Heste: 1 Svar: 2
han er utrolig smuk! høj er givet..
kig forbi
dec 2007
Følger: 84 Følgere: 77 Heste: 6 Emner: 57 Svar: 174
lækker knapstrupper
jul 2007
Følger: 57 Følgere: 121 Heste: 1 Emner: 302 Svar: 4.493
super smuk hest men dog middel fordi der er få billeder. skriv pb når du får flere så ændre jeg gerne
aug 2007
Følger: 17 Følgere: 27 Heste: 2 Emner: 6 Svar: 394
Det er det! (Flot hest du har dig!)
aug 2006
Følger: 26 Følgere: 48 Heste: 2 Emner: 96 Svar: 337
Hvorfor middel til Madi?
aug 2006
Følger: 26 Følgere: 48 Heste: 2 Emner: 96 Svar: 337
Virkelig smukke heste, du har.
Høj til dem begge
okt 2007
Følger: 75 Følgere: 68 Heste: 9 Emner: 25 Svar: 81
haha mange tak.. =)
en meget merkelig fargve han her har..
men han er da smuk. høj også her..
gode spring billeder..
aug 2007
Følger: 43 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 7 Svar: 53
Flot hest
Kig forbi min
dec 2006
Følger: 43 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 4 Svar: 29
Flere billeder, mere tekst...
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 41 Heste: 2 Emner: 284 Svar: 6.301
Din hest er inde på www.nforn.dk
sep 2006
Følger: 56 Følgere: 54 Heste: 5 Emner: 15 Svar: 90
men der mangler billeder, men høj alligevel:p kig forbi:D
maj 2006
Følger: 53 Følgere: 52 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 9
jeg ELSKER bare knabstrupper'e.. og din er bare for fin hiihi'
-et' kæmpe høj!
-kig forbi mine hvis du har lyst! d;
aug 2006
Følger: 143 Følgere: 130 Heste: 5 Emner: 130 Svar: 1.324
Uff, kan godt li' din hest, han er jo flot ! ;D
maj 2006
Følger: 33 Følgere: 32 Heste: 7 Emner: 3 Svar: 8
han er rigtig køn håber du kigger forbi...
knuzz
maj 2004
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 30 Svar: 51
...for din søde kommentart til Anton. Jeg er også meget meget glad for ham, men sælge ham, det gør jeg aldrig!
Hilsen Malene og Anton.
jun 2005
Følger: 28 Følgere: 26 Heste: 1 Emner: 13 Svar: 27
Super skøn pony , han har fået høj . MEn lidt flere billeder ville ikke skade nogen
apr 2004
Følger: 10 Følgere: 9 Heste: 1 Emner: 31 Svar: 206
Rigtig flet hest... Han har selvfølgelig fået høj herfra.
jul 2004
Følger: 23 Følgere: 21 Heste: 2 Emner: 164 Svar: 804
Din hest er at finde på denne netponyside: http://hygge-hestene.hestesider.dk/
jan 2005
Følger: 187 Følgere: 194 Heste: 8 Emner: 325 Svar: 1.339
EJ! sikken en sød hest
jul 2005
Følger: 25 Følgere: 23 Heste: 2 Emner: 46 Svar: 101
vil du ik steme på mine heste i alle min udfordringer?
jun 2004
Følger: 100 Følgere: 103 Heste: 7 Emner: 11 Svar: 13
Høj til Apollo. har udsolgt af 7 taller.
apr 2005
Følger: 31 Følgere: 28 Heste: 1 Emner: 44 Svar: 337
Dejlig hest
jeg har sendt en udfordring håber du godkender
håner du kigger forbi madonna´s profil
og måske en lille karakter
maj 2004
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 30 Svar: 51
Dejlige pletter du har! Extra høj fra os:
nov 2004
Følger: 3 Følgere: 2 Heste: 2 Emner: 6
har sendt en udfordring gider du ikk li godkende den?????
okt 2004
Følger: 15 Følgere: 14 Heste: 1 Emner: 28 Svar: 138
Dejlig knabber.
Kan specielt li`billede nr.3.
Stort 7-tal herfra.
Isabel
dec 2004
Følger: 89 Følgere: 89 Heste: 2 Emner: 628 Svar: 3.886
Rigtig sød hest du har .. Har givet dig et stort 5 tal, men det er synd at du ikke har flere billeder af ham ..
Hilsen Camilla ..
dec 2004
Følger: 4 Følgere: 3 Heste: 3 Svar: 2
kjenner til apollo!! han sto på stallen min før!!! mamma var for rytter for han!!! da var han litt yngre!!!
tror det var hos den første eieren hans i norge!!!
han er kjempesøt!!!!!
7 til han!!
maj 2004
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 30 Svar: 51
...vi elsker jo pletter, så vi har givet jer et flot 7 tal.
Hilsen Malene og Anton.
nov 2004
Følger: 10 Følgere: 9 Heste: 1 Emner: 51 Svar: 79
floooooT hest ;o) 7tal herfra :0) kram camila og pilgrim..
jun 2004
Følger: 100 Følgere: 103 Heste: 7 Emner: 11 Svar: 13
7 til din knabstrupper.
maj 2004
Følger: 90 Følgere: 92 Heste: 9 Emner: 49 Svar: 112
den er mer end LÆKKER stort 7-tal... fra mig og MÅNEGAARDENS BINGO:)
maj 2004
Følger: 80 Følgere: 77 Heste: 2 Emner: 44 Svar: 269
vil du skrive når du har fået flere billeder.. men sød ser han da ud.. har givet 5... Kraam Anja
sep 2004
Følger: 24 Følgere: 23 Heste: 2 Emner: 10 Svar: 54
Smuk hyp!
7 til jer..
Håber du kigger forbi min hyp..?
knus..
okt 2004
Følger: 6 Følgere: 4 Heste: 5 Emner: 70 Svar: 488
Sikke en flot hest. Glæder mig til at se flere billeder. Du får 7 fra mig..
maj 2004
Følger: 41 Følgere: 37 Heste: 1 Emner: 162 Svar: 978
KLART!
Et 7 til jer.. Hvor har du bare en smuk hyPp!.... ; ) Dejlig gangarter, og udstråling. : )
Håber da også lige i vil kigge forbi mine ponyer.. (Emma & Jesper) & smide en bette FAIR stemme & kommentar!..
; ) HilseN SaRa
mar 2004
Følger: 108 Følgere: 107 Heste: 9 Emner: 172 Svar: 1.216
og velkomme...
7 til jer