DSP Carlsen [Himmelhest] 1995
3.417 visninger
|
Oprettet:
DSP Carlsen
Fødselsår:
1995
Højde:
140 cm præcis en stor 2'er.
Temperament
Carlsen har et dejligt temperament. Han er stabil og samtidig både kvik og vågen.
Gangarter
Han har tre super gode gangarter.
Stævner
Vi starter LA-klasser. Min søster har få gange startet de højeste ponyklasser og trænet ham af og til, dette mest for at holde alle ponydressurøvelserne vedlige.
Stamtavle
F:Exmoor Staldens Pascal Paoli NFHE 60 DK NF
FF:Beacon Pericles NFHE 5 DK NF
FM:Exmoor Staldens Hattie NF 639 DK NF
FFF:Denny Danny 2494 NPS GBR NF
FFM:Bettesthorne Kate 8794 NPS GBR NF
FMF:Stafford Hat Band NFHE 28 DK NF
FMM:Beacon Mirinda NF 2 DK NF
M:Oberstinden SFR 259 DK D.S.P.
Har ikke mere på morens side
FF:Beacon Pericles NFHE 5 DK NF
FM:Exmoor Staldens Hattie NF 639 DK NF
FFF:Denny Danny 2494 NPS GBR NF
FFM:Bettesthorne Kate 8794 NPS GBR NF
FMF:Stafford Hat Band NFHE 28 DK NF
FMM:Beacon Mirinda NF 2 DK NF
M:Oberstinden SFR 259 DK D.S.P.
Har ikke mere på morens side
Køn
Ja han er rigtig køn.
Vallak(:
Vallak(:
Bemærkninger
Carlsen er rigtig sød og gør aldrig nogen fortræd.
Carlsen er en super charmerende og sød lærepony. Han kan alle ponydressurøvelser og er meget let ridelig, - nem fortil og rides stort set kun med sæde og schenkler.
C:Charmerende
A:Artig!
R:Rar
L:Lækker
S:Særlig
E:Elegant
N:Noget så særligt
...... .*’’*. .*’’*.
......*... ..I.. ...*
.......*...........*
.........*.......*
.............’*’
..............*’’*. .*’’*
............*...Love..*
..............*.........*
................*.....*
...................’*’
....................*’’*. .*’’*
..................*.. You.. .*
....................*........ ..*
.......................*.....*
..........................*
...........................*’’*. .*’’*
........................*..Carlsen ..*
.........................*........ ..*
Carlsen døde desværre november 2013 :(
Carlsen er en super charmerende og sød lærepony. Han kan alle ponydressurøvelser og er meget let ridelig, - nem fortil og rides stort set kun med sæde og schenkler.
C:Charmerende
A:Artig!
R:Rar
L:Lækker
S:Særlig
E:Elegant
N:Noget så særligt
...... .*’’*. .*’’*.
......*... ..I.. ...*
.......*...........*
.........*.......*
.............’*’
..............*’’*. .*’’*
............*...Love..*
..............*.........*
................*.....*
...................’*’
....................*’’*. .*’’*
..................*.. You.. .*
....................*........ ..*
.......................*.....*
..........................*
...........................*’’*. .*’’*
........................*..Carlsen ..*
.........................*........ ..*
Carlsen døde desværre november 2013 :(

DSP Carlsen
dec 2011
Følger: 41 Følgere: 40 Heste: 3 Svar: 3
Det er jo søde Carlsen, vi har lige købt ham af Emma, glæder mig til at lære ham rigtigt at kende. Han er rigtig sød. Hilsen sarah
jun 2009
Følger: 62 Følgere: 49 Heste: 9 Svar: 6
Skal du til stævne i brrk. på søndag.
P.S. MEGA sød pony den er MEGA nuller.
maj 2010
Følger: 56 Følgere: 59 Heste: 4 Svar: 4
har i set vido af carlsen go mig han var sååååååååå søb han er den baste pony . og vi vant
apr 2008
Følger: 91 Følgere: 87 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 12
Hvordan går det med verdens bedste pony? Har i prøvet at ride ham?
sep 2005
Følger: 90 Følgere: 66 Heste: 7 Emner: 68 Svar: 212
hejsa..
hvordan har smukke Carlsen det? min veninde har haft ham før i tiden.. hilsen karina
feb 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Heste: 1
I fik lige høj fra mig
mar 2008
Følger: 70 Følgere: 66 Heste: 1
super dejlig pony, den ligner lidt med (willow), jeg har givet høj:)
dec 2007
Følger: 169 Følgere: 160 Heste: 6 Emner: 10 Svar: 216
lækker pony ;D
-høj
kig evt. forbi
aug 2007
Følger: 172 Følgere: 170 Heste: 10 Emner: 28 Svar: 450
Han er jo bare så dejlig ham Carlsen.... Så ham til DM et år... Han gik virkelig bare så godt!!! : )
jul 2005
Følger: 66 Følgere: 66 Heste: 2 Emner: 1 Svar: 28
Hvorfor skal han sælges?
mar 2007
Følger: 159 Følgere: 154 Heste: 4 Emner: 29 Svar: 109
rigtig fin pony..har redet mød jer et par gange..anne tange viste mig ham engang hvor vi til stævne i vestbirk
apr 2007
Følger: 79 Følgere: 79 Heste: 8 Emner: 6 Svar: 15
Hej
tak for turen på carlsen - han var sød og fin.
skal du også ride til stævnet i vestbirk ?
hilsen Sofie
maj 2007
Følger: 48 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 21 Svar: 59
smuk pony.
-høj,gerne flere billeder+tekst
kig forbi
mar 2008
Følger: 104 Følgere: 203 Heste: 2 Emner: 194 Svar: 372
kig forbi min hoppe?