{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.012 visninger | Oprettet:

Ondt i maven? {{forumTopicSubject}}

Har aldrig oplevet min pony sådan før..
Dagen starter helt almindelig, jeg henter ham på fold og første dag uden dækken. Der vi kommer ind på staldgangen står han bare og sover (skal så lige siges at han kun er 4 år og aldrig står stille på staldgangen) allerede der er der en lille mistanke, jeg har stiglet, lagt bandager, flettet hale osv. Der jeg kommer til sadlen gisper han helt, det har han heller aldrig gjordt før, han plejer ikke og sige en dyt til at få den på.. Og det samme med gjorden, jeg kunne ikke spænde den særlig meget, fordi at han var så urolig.. Der vi kommer ud på ridebanen, opfører han sig underligt, ved ikke hvordan.. Bare ikke som sig selv! Vi skal til at trave da jeg oplever at han skider utrolig meget.. Eller prøver på det, for der kommer ikke noget ud. Da vi galoperede en omgang, stoppede han pludselig op, og ville ikke gå mere. Han er jo min lille baby, så jeg har altså noget imod og klemme sådan (han er meget Følsom) men fik afvide jeg skulle blive ved med at sparke og presse til at han går og han blev stående selvom der var en der skubbere bag på, han havde det altså ikke godt, så besluttede mig for at hoppe af, tage sadlen af og lukke ham ud på folden igen.. Jeg har bare haft så mange tanker omkring hvad det kunne være, jeg er bare så bange for der er noget galt.. Altså forstoppelse, vandmangel eller lign..

- har i nogen ideer til hvad der kan være ivejen, eller har jeres hest/pony prøvet noget af det samme..

Håber i kan hjælpe lidt, ellers får han MEGET snart dyrlæge hvis han bliver ved med at opføre sig mærkeligt!

Hilsen en meget bekymret ponymor smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ondt i maven?
Kommentér på:
Ondt i maven?

Annonce