{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rygmuskler - fra jorden af.
  • #1   23. apr 2014 Longering? smiley

  • #2   23. apr 2014 Vi har gået en masse tur g det har virkelig gjort underværker

  • #4   23. apr 2014 Har du evt et sted jeg kan læse om pessoa longering Helle? smiley Eller, kan du selv forklare mig det, ved ikke liiiige hvad det er.
    Havde også, som du Kailie foreslår, tænkt at gå en masse ture. Jeg har dog et lille "bump på vejen". Har tre heste gående derhjemme. De kan sagtens være ude på tur alene, men de andre to, kan ikke lide at være derhjemme. Løber frem og tilbage hele tiden, om jeg så er væk hele dagen med hesten, så bliver de ved med at løbe så de er drivvåde af sved. Nogen forslag til hvad jeg kan gøre ved det seperatiomsangst? smiley


  • #5   23. apr 2014 Okay det skal lige siges, den ene af de to andre kan godt gå selv uden den løber rundt. Og jeg kunne jo også tage den anden med på tur, men det er jo ikke altid jeg har mulighed for det.
    Men skal jeg bare lade den løbe der hjemme, den jeg ikke kan have med på tur?


  • #6   23. apr 2014 Pessoa kræver lidt erfaring og er ikke en begynder-ting. Hvis du vil begynde på pessoa, vil jeg klart foreslå, at få en til at vise dig hvordan og hvorledes! smiley

  • #7   23. apr 2014 Okay. Men tror ikke jeg kender nogen der ved hvad der er, men er der ikke nogen der har en hjemmeside eller selv kan forklare hvad det egentlig er? smiley

  • #8   23. apr 2014 Vis der er 2 drhjemme forstår jeg ikk helt at de stresser hmm det har jeg dsv. intet foreslag til

    vis mineløber men sjeg går med en af dem ingorrere jeg den løbende hest også stopper han efter ca. 5 min


  • #10   23. apr 2014 Kailie:
    Jeg forstår det heller ikke. Men sådan har det altid været, mener jeg.
    Jeg ignorerer også den løbende hest, men har ingen effekt. Fra stuehuset kan man se på marken, og min mor har sagt flere gange at den pågældende hest og løbet fra vi kørte til vi kom. smiley
    Helle. Tak, prøver lige at se videoen, og se om jeg kan forstå det. Ellers kan det være jeg lige sender en PB hvis der er okay? smiley


  • #11   23. apr 2014 Jeg giver Victoria+Lucas ret. Pas på med pessoa-træning, hvis du ikke har nogen erfaring med det, eller hvis du ikke har nogen til at vise dig det. Der er en hulens masse liner at holde styr på, og i værste tilfælde kan hesten "smutte på måsen", hvis den er strammet lidt for meget, eller hvad det nu skulle være.

    Når det så er sagt, er pessoa bare en fantastisk form for træning. Pessoaen må ikke bruges over for lang en periode alt for heftigt, men en fantastisk løsning, hvis din hest skal bruge sig bagfra.

    Derudover er bomtræning også super god træning, da hesten er tvunget til at løfte sig. Suppler evt. op med gåture op og ned ad bakker med nogle relativt slappe indspændinger, hvis altså du kan få dine andre heste til at stå stille smiley


Kommentér på:
Rygmuskler - fra jorden af.

Annonce