{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
944 visninger | Oprettet:

aflivning {{forumTopicSubject}}

hej.
sagen er den at min part anna-bella skal aflives hurtigst muligt. hun har brækket benet og har rigtig ondt (ser det ud til). det skrøbliste er jo hestenes ben. når men jeg har været ude og sige farvel til hende idag, og der kom et par tusind tårre. savner hende allerde og som dem der har prøvet det nok ved, er det rigtig hårdt. og hun er enda hun 6 år gammel og har hele livet foran sig. (læs gerne på anna.bella´s profil, der står der noget mere)
nogle af jer der har prøvet det? og hvad var der sket?

R.I.P. ANNA-BELLA, HVIL I FRED OG SOV GODT MIN SKAT!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  aflivning
  • #1   24. nov 2013 Stakkels dig ;( sørgeligt med så ung en hest!

    Hvad har hun lavet, siden hun har brækket benet?


  • #2   24. nov 2013 Åh, det er jeg ked af at høre! Du må gerne skrive hvis du har brug for det (:

    Når jeg har pengene, skal jeg have en ny hest og så skal min gamle væk. Hun er 22 år og lider af slidgigt. Vi har efterhånden betalt rigtig mange penge på dyrlæge regninger og det er rigtig dyrt bare at have hende gående. Føler desværre også at jeg har mistet båndet til hende.. Er rigtig ked af, at skulle af med hende. Men vi har desværre ikke råd til at have en ekstra hest mere ):

    Ved godt det ikke er det samme som med din, da min jo er en gammel hest. Men forstår godt hvad du føler..


  • #3   24. nov 2013 Jeg kender det!
    Min pony blev aflivet for 6 mr. Siden.
    Hun døde af alderdom, hun blev aflivet 2 uger før hendes 23 års.
    Hun red på meget høj plan da hun var yngre, hun red MA.
    Men hos mig sprang hun højest 80.
    Hende savner jeg hver dag.
    Hun var en 3'er pony.


  • #4   24. nov 2013 Meget trist:( men hvorfor er den ikk aflivet hvis benet er brækket_?

  • #5   24. nov 2013 Åh nej.. Hvor forfærdeligt!! Jeg har heldig hvis ikke prøvet aflivning men har sagt forvel til en helt fantastisk hoppe som skulle tilbage til ejer smiley Jeg tør ikke tænke på når bare min skal udlånes når jeg ikke har flere 3'er år tilbage smiley Føler helt med dig.. smiley

    R.I.P Kære Anna-Bella, Du må have det godt på de evige græsmarker, snøft snøft smiley :'(

    God bedring og håber du evt kan finde noget andet
    PS: da jeg fik en ny og 2 uger frem snakkede jeg ikke med den og alt var bare............... ØV!!!


  • #6   24. nov 2013 R.I.P.

  • #7   24. nov 2013 Den står forhåbentlig ikke med et brækket ben, og venter på aflivning? smiley

  • #8   24. nov 2013 Min part Grevinden måtte aflives maj 2013 efter hun havde stået med mindre kolik anfald et par gange, og en dag ejeren kom hjem fra stævne havde hun lagt sig fast i boksen og havde det så skidt at ejeren valgte at hun ikke skulle igennem mere smerte i sit liv. Jeg fik først besked da dyrlægen var på vej. Hun ringede dog efter Grevinden var blevet aflivet og sagde at alt var gået godt. Så kørte min mor mig derud og jeg knækkede helt sammen da jeg så hende ligge der. Jeg nussede hende, ruskede i hendes hovedet i håb om at hun ville vågne op og have det godt. Efter lang tid kyssede jeg hende farvel og lagde presenningen over hende.
    - Alle skal jo forlade verdenen en dag og det er dybt uretfærdigt. Men giv det tid. Jeg troede ikke det ville være så svært at skrive historien igen så lang tid efter... Men du kommer over det og det tog mig tid før jeg begyndte at ride igen.
    Hvil i fred Anna-Bella! Husk at hun har det meget bedre nu og i gjorde alt for hende! smiley


  • #9   24. nov 2013 Jeg fik min plag på 1 1/2 år aflivet i onsdags....så ved hvordan det er

  • #10   24. nov 2013 hej det er ikke hele benet der er brækket det er hovedknoglen eller sådan noget i den stil...

  • #11   24. nov 2013 og til jer der spurgte hvad der var sket. hun er nok blevet sparket på folden, men vi ved det ikke med sikkerhed.

  • #12   24. nov 2013 Er hesten ikke blevet undersøgt af dyrlægen? Hvis der er noget, der er brækket, står hesten jo med voldsomme smerter smiley

  • #13   24. nov 2013 hej, hun har fået røgten.

Kommentér på:
aflivning

Annonce