{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
971 visninger | Oprettet:

smerten ved en aflivning {{forumTopicSubject}}

hej hg´s brugere.
nu vil jeg lige komme med dette indlæg, da jeg virkelig ikke kan stoppe med at tænke på det. dette er ikke for sarte mennesker.
det er på lørdag en måned siden at min part blev aflivet. smiley :'( smiley :'(
jeg elskede hende højt og havde enda planer om at købe hende en dag hehe. men sådan skulle det ikke være.
efter 2 år med at finde den rigtige part, hvor jeg virkelig begyndte at miste håbet og troen på at det kunne lade sig gøre. men så...
jeg var ude og prøve anna-bella og inden længe blev hun min part
endelig havde jeg fånet lykken. jeg var ikke bare glad men lykkelig.
jeg havde nu redet hende i næsten 3 måneder, da det forfærdelige skete. hun blev halt! smiley smiley :'( smiley :'(
men pyt, jeg ville ikke give slip. jeg nussede bare med hende til hun var klar igen.
intet kunne ødelægge vores forhold. det var specielt... jeg gik og ventede på svar efter røgten. da der kom en besked fra malene (ejeren) nu er det klaret, men hun har brækket benet. smiley smiley
ved ikke om jeg vælger at aflive hende eller hvad der sker.
jeg var helt knust. mit hjerte var splittet ad....! smiley smiley
en uge efter sagde hun at jeg skulle komme og sige farvel da hun skulle aflives på torsdag. jeg gjorde det selvom det var mere end bare svært for mig! smiley smiley smiley smiley men jeg gjorde det for hendes skyld.
jeg elsker dig mus ligemeget om du er i himlen eller hos mig, vil jeg altid elske dig!!! smiley :´-(
dette hviskede jeg i øret på dig den sidste dag, og husk det nu!
Jeg elsker dig og det vil jeg altid gøre
du betyder alt for mig
jeg har ikke lyst til at sige farvel nu, du er jo kun 6 år?
hvil i fred min pige!

hvorfor skulle det også være dig? jeg elsker dig og ønsker kun det bedste for dig. men det er virkelig svært at sige farvel til en man holder utroloig meget af.
R.I.P. hvil i fred. godnat min pige, det er det bedste for dig!!!! smiley <3 smiley :´-(


d. 28/11-13 blev anna-bella aflivet. R.I.P. jeg elsker dig belle tøzz og det vil jeg altid gøre.
hils Isa, Nynne, Kamma, Dina, Perle og hvem du ellers møder på din vej.
kæmpe knus, og dejlige tanker er sendt til dig skat
husk på at det kun var for din skyld!! :´-(


er jeg den eneste der synes at verden er uretfærdig? smiley :'(

den dag i dag hvor det næsten er en måned siden, er jeg stadig helt knust. kan ikke glemme hende. har sat mig op og redet andre heste i løbet af det her stykke tid og det har overhovedet ikke været det samme uden hende. jeg har mistet glæden ved at ride efter hun er blevet aflivet. det er og bliver aldrig det samme uden anna-bella.
jeg har ikke den sjove fornemelse ved at ride mere som jeg havde ved at ride hende. lige meget hvem jeg sætter mig op på kan jeg ikke få glæden tilbage lige meget hvor meget jeg vil og tror på det kan det ikke lade sig gøre.
tror dsv at jeg er nød til at stoppe som rytter, da det ikke nytter noget at gøre noget man ikke er glad for mere.

hold tonen rolig da det i forvejen har fældet mange tårre at skrive det her. :´(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  smerten ved en aflivning
  • #1   26. dec 2013 Jeg synes man kommer bedst videre, ved at få noget nyt at tænke på.. smiley

    Selvfølgelig er det træls, og man er ked af det, men det er jo desværre nogle gange en del af livet, og intet kan for udsige at det skulle ske for dig.

    Jeg synes bestemt ikke du skal stoppe din ridning, eller ligge din glæde ved heste på hylden.

    Tror da helt sikkert din nu himmel hest, ville ønske for dig at du kom videre med noget andet hest værk smiley

    Glædelig jul til dig og godt nytår som forhåbentlig bringer dig endnu flere heste oplevelser smiley


  • #3   26. dec 2013 Ved ikke helt hvad spørgsmålet eller debatten i indlægget er, men ja døden er uretfærdigt, livet er uretfærdigt.
    Det kan være svært, men jeg ved du kommer igennem det smiley
    Tro på det, du skal ikke glemme din part, men vide at hun sikkert også gerne vil have dig videre og ikke opgiver heste, du skal nok finde din evige ven 'springtøssen' tro på, måske kræver det bare lige en pause fra det hele og så starte på en frisk smiley

    Held & lykke smiley


  • #4   26. dec 2013 Stephanie: god idé

  • #5   26. dec 2013 Har oplevet næsten det samme.. Jeg har mistet min elskede part for et par måneder siden, vi havde også kun 3 måneder sammen.. Jeg savner ham utroligt meget, og havde det helt forfærdeligt det første stykke tid.. men jeg har det meget bedre, men savnet vil altid være ligeså stort.
    Jeg havde/har heldigvis min egen pony, som betyder alt for mig, hvis ikke jeg havde haft ham, tror jeg ikke jeg ville have haft med heste at gøre mere.
    Da jeg mistede min part, ville jeg ikke have en ny part, fordi jeg følte, at det ville være "ondt" mod ham.. men efter jeg læste "Hestens brev fra himlen" (Søg på google) så vil jeg gerne have en ny part, men har dog ikke fundet nogen, som er ligesom ham, og det gør jeg heller aldrig, han var noget helt specielt, så derfor har jeg lidt svært ved at finde en ny.. men der kommer nok en en dag. Min egen pony synes jeg er den bedste i hele verden, og min part var så den anden bedste.. og har aldrig haft en bånd som med de to..
    Derfor er det lidt svært at finde en anden..men hvis jeg finder en sød en en dag, tror jeg godt jeg ville kunne finde på at få part på den?

    Kan være du måske har det lidt på samme måde?:-)


  • #6   26. dec 2013 Da min gamle pony blev aflivet, havde jeg allerede fundet min nye hest (Bella på min profil). selvfølgelig var det pokkers hårdt at finde en "erstatning" til lille søde smkke Magnus som jeg elskede af hele mit hjerte. Men jeg tror at det var lettere at vælge den nye hest, da jeg ikke skulle komme mig over Magnus samtidig.

    Der gik ca. 14 dage fra Magnus var blevet aflivet til min nye hest kom hjem.
    Jeg havde ikke fået sagt farvel til Magnus, og det kom som et chok at han var blevet aflivet, da jeg var ude at rejse med klassen imens. (forestil jer det lige: i er ude og rejse med klassen og prøver at nyde turen så godt i kan, velvidende at dagene med jeres elskede pony, er talte, og i har ca. 14 dage tilbage sammen, når i kommer hjem. Når i kommer hjem, og skynder jer ud for at se det elskede pony dyr som i har savnet, kommer det som et slag i ansigtet, da han hverken er på folden eller i boksen: Magnus er blevet aflivet uden du fik sagt farvel imens du ikke var hjemme)
    Det var super super svært at komme sig over Magnus, og jeg savnede ham utrolig meget. Og jeg glædede mig bare til min nye hest kom, så jeg ikke skulle tænke på Magnus hele tiden.

    Men det var faktisk pisse svært. For ingen heste er magen til hinanden, og hver gang jeg red den nye hest, græd jeg bare, for det var jo ikke Magnus og intet var som det plejede. Jeg kendte jo overhovedet ikke hende den nye, og Magnus var den eneste jeg ville have.

    Efterhånden blev det lettere og lettere med den nye hest, da vi lærte hinanden bedre at kende.
    Jeg tænkte også at hun slet ikke var den rigtige, men det ved jeg den dag i dag er hun er smiley

    Måske føles de heste du prøver nu, ikke "rigtige"
    Det er fordi du er vant til Anna-bella

    Du skal ikke stoppe med at ride, men give dig selv tid til at komme dig over Anna-bella smiley

    jeg ved at det er fucking svært, men jeg har selv været der.


  • #7   26. dec 2013 har oplevet nogen lunde det samme jeg mistede her i efteråret min elskede hest indy det var det sværeste jeg nogen sinde har prøvet og jeg var sikker på at jeg aldrig kunne knytte mig til en ny hest men min mor var sikker på at det ikke hjælper at vente det gør det bare være og det var rigtig vi købte en hest lige efter.
    en hest jeg i min vildeste fantasi aldrig har kunne forestille mig jeg turde sige ja til at købe men jeg sagde ja og nu er jeg den mest glade pony rytter men jeg tænker stadig at det aldrig bliver det samme som med indy smiley lidt forvirrende det jeg skriver ups jeg mener bare at hesten ønsker bare du er lykkelig også selv om i var bedste venner smiley


  • #8   26. dec 2013 tusind tak alle sammen især dig vicky og sif!

Kommentér på:
smerten ved en aflivning

Annonce