{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.030 visninger | Oprettet:

Alle glor:( {{forumTopicSubject}}

jeg er lige begyndt på en ny rideskole, hvor jeg har min hest opstaldet. I dag var det første gang jeg skulle have undervisning der ude, for der har været sommerferie ind til. Alle dem der red på rideskoleponyer og privat ponyer gloede helt vildt mærkeligt på mig:( jeg hader når folk kigger på mig:( jeg prøvede bare på at smile til dem, men de kiggede bare endnu mere på mig:( jeg hader at være "ny" et sted:( er der nogen der har nogen råd til havd jeg kan gøre? Jeg kender ikke nogen der ude:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alle glor:(
  • #1   4. aug 2015 Jeg tror bestemt ikke de glor på dig smiley
    Da jeg gik på rideskole elskede jeg at se på andre ride, og jeg var drøn misundelig på dem der havde deres egen hest.
    Bare rolig, du bliver ikke ved med at være ny, men det er en svær tid, hader det også selv smiley
    Smid de negative tanker ud, og koncentrer dig om bare at være venlig og imødekommende, så skal de nok behandle dig pænt. Spørg dem eventuelt om ting for at få en samtale igang ("er der nogle gode turnuligheder i området?", "hvor længe har I haft hest" eller andet), og at rose andres heste falder altid i god jord smiley
    Det bliver hurtigt bedre smiley


  • #2   4. aug 2015 Jeg tror ikke at de "glor" for at gøre dig utilpas, jeg tror de kigger fordi de gerne vil se hvad dig og din hest kan. Jeg er selv typen der godt kan lide at se andre ride, og særligt hvis der kommer nogen nye i stalden, det er jo altid spændende at se en equipage man ikke har set før.
    Så jeg tror bare at det er almen interesse.
    Så vær sød og imødekommende over for folk, og så får du sikkert hurtigt nogle gode ridevenner på det nye sted smiley


  • #3   4. aug 2015 Åh jeg kan godt forstå din følelse, og det er bestemt ikke rart. Men enig med Camilla i at det er en super god idé at smide lidt icebreakers ud. Inden længe har de vænnet sig til dig - men indtil videre er du jo ny og spændende smiley

    Du kunne også bare være frisk og gå hen til en af dem og sige, at du er ny og ikke helt kender stedet og området endnu - om hun måske vil med på tur engang? smiley


  • #4   4. aug 2015 Tror bestemt ikke de glor, det er nok nærmere for at se dig an. smiley
    Du er ny på stedet og derfor kender de dig ikke, og kigger for at finde ud af, hvad dig og din pony er for en, hvad i kan osv. smiley

    Så tag du det bare roligt og tag det med et smil. smiley


  • #5   4. aug 2015 et godt råd: tag til en clinic med Rasmus Bagger.

  • #6   5. aug 2015 Tror ikke du skal tage det så tungt som de andre skriver.
    Er selv for nyligt også rykket til det sted hvor jeg har fået min nuværende hest fra.. Og der blev der også kikket og kommenteret lidt i starten da der har været en del omkring ham da han blev tilredet..
    Folk er bare nysgerrige. smiley
    Står også selv og kikker lidt på de små elever når de får undervisning.. Det bringer gode minder op om fra dengang man begyndte til ridning smiley


Kommentér på:
Alle glor:(

Annonce