{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
567 visninger | Oprettet:

Folk der glor på min veninde..! :'O {{forumTopicSubject}}

Argh..!
HVER dag i skolen går jeg med min rigtig gode veninde, men hun er ikk som de der pop tøser hun går i det mere "punker" altså: huler i gemacher og med sikkerheds nåle i alt..
Men hver gang vi går forbi nogen (Som vi gør hver dag da vi altid er ude uanset vejrt..) så kigger de "elevator bik" og det er som om man går med en eller anden berømt..! ARGH..! hun siger hun er lige glad, men det er hun IKE.!
Så når de kigger nedstiger jeg dem x') og siger: "Hvad fanden glor du på..?!" de svare bare: "en "fed" stil der hva..?!" Svare: "Bare fordi i går i det ALLE andre går i og tror i er så seje..! så er det altså hende der er sej..! for hun tør gå i det hun vil og ikk i det andre vil have.!"

Iiih..! slår dem snart..! de har kigget og sagt ting..! (selvom man ikke "ser" de kigger på en kan man mærke det..! )

Ville lige ud med det..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Folk der glor på min veninde..! :'O
  • #3   25. jan 2008 Kender det godt for min kusine går også i mega specielt tøj xD Men jeg er sk*de ligeglad med hvor meget de glor hvis hun vil gå i sådan noget tøj så skal hun have lov til det. Det er sgu da det indre der tæller og jeg er glad for hende som hun er x)

  • #4   25. jan 2008 Annika K. Hansson (Power&Ibrahim) <'3 :
    Sådan er jeg også xD er ikk punker,men IIIH..! de er vildt provo xD og min veninde siger jheg er sej fordi jeg tør svare igen..- (hvilket jeg ALTID har gjort selv ved min lære xD



  • #6   25. jan 2008 Haha jeg er vist også kendt for altid at svare igen på min skole xD

  • #7   25. jan 2008 Annika K. Hansson (Power&Ibrahim) <'3 :
    Hehe jeg kan ikk sammen med dem der, som går med ALT mulig og IIH xD er bedst med dem der har sin egen mening..!

    Andrea Lind ( søger dressur 1'er )
    Haha xD så vi to..!
    Vi fik ny pige i klassen er efter nytår xD og hun sagde: Man skulle ikke tro du var sådan du ligner en der er lidt dukset xD haha..! var flad af grin..!
    Går ALDRIG med min lære hvis han/hun siger jeg skal xD haha..


  • #8   25. jan 2008 det genkender jeg meget ved min veninde (:
    hun og jeg er ligeglad , synes det er dejligt med opmærksomhed , så må de synes hvad de vil , jeg er ligeglad


  • #9   25. jan 2008 » Sophie Toudahl * BSV FAN ! smiley .
    Bare jeg havde det sådan.. xD
    men min veninde siger at hun er ligeglad, men kan se hun "gemmer" sig i mig når vi går forbi dem, og vi går sådan armkrog og hun klemmer min arm og jeg er lige ved at få blod forstoppelse x)
    Men sys ikk det er fair folk ikk må have den stil de vil..!


  • #11   25. jan 2008 Hm, hvis hun har personlig og styrke nok til at gå i det tøj, så burde hun også kunne klare blikkene? 8)

  • #12   25. jan 2008 jeg ved hvad du mener , og jeg går også tit og i noget MEGET anderledes tøj end pop stilen (: jeg nyder at blive lagt mærke til ! jeg synes det er skøndt at vide at folk synes man er anderledes og man skelder sig du (:
    og ja det er rigtig , man vender sig faktisk til det smiley


  • #15   26. jan 2008 Kender det godt, ikke fra mig selv.
    Men har også en veninde der har sin ''egen'' stil, og folk kigger bare på hende.

    Men der er det hende der bliver nedstirret, syn's det er sært, folk ikke bare må have deres egen stil, for hun er virkelig sød, og det er synd de behandler hende sådan ..


  • #18   26. jan 2008 Sys det er så træls..!
    folk kan ikk gå i det de vil uden folk over meget glor på en..! nå man er kommet 3 skridt væk snakker de om en..! ARGH:


  • #19   26. jan 2008 Mmh, sådan er det. Jeg går også i meget anderledes tøj end andre, og har da også høstet en del ting, bl.a. er der et samtaleemne generelt om hvor grim jeg er, og engang hvor jeg havde et tørklæde på blev jeg kaldt for vaskekonen (haha, SUPER fed humor.)

    Hvis man vil være anderledes end andre må man tage konsekvensen.

    Det er jo nederen, men man kan intet gøre...


  • #20   27. jan 2008 går også med sådan noget tøj men jeg får bare afvide at jeg er en luder og sådan noget men de tror jeg er ligeglad man er jeg ikke fuck dem

  • #21   28. jan 2008 Ja altså hun siger: "Tak cilie, men det er ikk noget problem.." Nej..! man kan virkelig se på hende hun hader det...!
    Sidste år gik hun i hængerøv osv.. men nu må hun ikk skifte stil..!
    Og hvis hun gør er det bare at de tror hun er svag..!


Kommentér på:
Folk der glor på min veninde..! :'O

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce