{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.399 visninger | Oprettet:

Uærlig sælger {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg tygget på det et par dage og jeg erkommet frem til at jeg vil dele sagen med jer.

Jeg har en søge annonce på et par Hunter gummistøvler med justerbar læg og får en privatbesked fra en pige fra Bornholm, at hun har et par tilsalg.
Jeg spørger på billeder da hun kun har et album med udstyr og ingen annoncer.
Jeg kan pga min tlf har tabt muligheden for at modtage mms, kun modtage pr mail. Men hun påstår hendes mail er hacket og at hun ikke kan sende mail. Jeg foreslår at hun ligger bileder ind af støvlerne i albummet der så og det indviljer hun så i. Da de er lagt ind kigger jeg på dem. Der er 3, det første, er af støvler der ikke er med justerbar læg og de er sorte, det er andet billed heller ikke. Og pussigt nok er baggrunden ikke den samme på de to billeder. Dog er støvlerne sorte. Men nu kommer det sjove. Det tredie billed er MIT billed af et par jeg selv har tilsalg da de er for store i foden. Og de er støvblå??????
Øøhh????
Jeg skriver til hende at de ikke er med justerbar læg og at de tredie billed er MIT, og spør så om hvordan hun vil forklare det. Det svare hun ikke på..
Men jeg har meldt hende til HG for forsøg på svindel. Jeg kan bare ikke bevise det da album er slettet før jeg fik taget screenshut..
Så pas på derude. Hun er oprettet d 9 okt i år


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uærlig sælger
Kommentér på:
Uærlig sælger

Annonce