{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lånehest
  • #1   30. mar 2018 Tænker der må være en grund til at folk ikke bider på

    Har du billeder? En masse tekst med forventninger, ønsker osv? Er den velskrevet? Har du slået den op i 1 gruppe eller flere? Eventuelt på fb markedspladsen? smiley


  • #2   30. mar 2018 Har slået den op i mange grupper. Billeder og lidt lang tekst.:)

  • #3   30. mar 2018 Måske du skulle prøve at ligge teksten op herinde så kan vi hjælpe dig smiley

  • #4   30. mar 2018 Annoncer herinde eller på heste-nettet er også en mulighed smiley

  • #6   30. mar 2018 Årsagerne kan jo være mange, lige fra at der bare ikke rigtigt er nogen med heste til udlån i øjeblikket til at dine forventninger/krav er urealistiske.... svært at sige hvad når man ikke ved hvad du søger og kan tilbyde

  • #7   30. mar 2018 Smider lige teksten op. Der er billeder med i opslaget. smiley

    Hest søges, til låns!

    Jeg er en pige på 17 år, 18 til januar. Jeg har redet siden 2009 og haft adskillige forskellige heste at ride på igennem tiden. Har blandt andet haft med ungheste og rå heste at gøre, så har prøvet lidt af hvert.
    Jeg søger én hest, jeg kan få med på landbrugsskole her til august. Fuld forældre opbagning!!
    Jeg er åben for lidt af hvert, det eneste krav er, at den har en fremtid inden for spring og at den er minimum er 150cm - ca 175cm

    Den vil komme til at stå på Dalum landbrugsskole!

    - Hesten kommer til, at stå i en lille selvpasser stald med fem bokse på skolens grund.
    - Wrap/hø ad libitum.
    - Undervisning ugentligt i dressur og spring.
    - Stævner.
    - Foldtid så længe som muligt hver dag.
    - Opmærksomhed hverdag!
    - Eventuelt med forkøbsret.

    For yderligere spørgsmål eller henvendelser kan jeg kontaktes på 30889818 eller her på facebook. ??


  • #8   30. mar 2018 Jeg vil lige rette det med opbagning til opbakning.
    Men ellers kan jeg se at du har det nødvendige med.
    Dog kunne dit ride niveau godt mangle i annoncen. Det kan jo være en der godt kunne tænke sig en der kunne videreuddanne hesten fra LC til højere.
    Kapacitet til spring er jo fint men uden dressuren, ingen go springhest. Og du skriver jo intet om hvor meget du ønsker at springe og dem med en go springhest ønsker selvfølgelig ikke at få hestens glæde for springning ødelagt ved overdreven brug.
    Desuden kan alle heste springe. Nogen har bare mere talent og anlæg end andre.


  • #9   30. mar 2018 Hej.
    Du skriver, at du har redet adskillige heste.
    Men hvad kan du som rytter?
    Er du en hyggerytter, som aldrig kommer op at ride de fine dressur klasser - men til gengæld har en usædvanlig fin kommunikation med dyr? Eller, ambitiøs military rytter?

    Hvad vil du bruge hesten til?
    Hvad er "fremtid indenfor spring?"
    Hvad forventer du af en hest? Skal den have potentiale til grand Prix? Skal den være tilredet? Hvilke race?

    Hvad er det for en skole? Er det en alternativ 10 klasse for ordblinde - eller er det til fremtidens elite af ambitiøse landmænd? (Hvad pokker skal man bruge hest til, hvis det er målrettet erhverv på den skole? Det er kun få, der kan tjene penge på heste? )
    Hvor længe vil du have en lånehest?
    Hvad sker der i weekenden og ferier?

    Sorry.
    Men som læser kan jeg ikke se for mig hvem du er, hvad du kan, eller hvad du søger, hvad du tilbyder en hest, eller bare hvad du vil.
    Du er nødt til at skrive det om.


  • #10   30. mar 2018 Du kan også kigge efter en lånehest. Der er flere opslag herinde.

  • #11   30. mar 2018 Doktor ego - hestemanager/dyrepasser med speciale i hest eller hvad uddannelsen nu hedder nu om stunder var da en mulig grund til at have hest med på skole. Landbrugsskoler uddanner meget andet en fremtidens kvægbønder.

    Ang. Hvor meget man vil springe giver det slet ikke mening for mig, at skrive i en låneannonce at man vil springe f.eks. en gang om ugen... at man skriver man søger en springbræt tydeliggør jo blot hvor ens interesse ligger, jeg tvivler på ret mange ville opfatte det som at man så ikke vil træne dressuren.


  • #12   31. mar 2018 Men Michelle.
    Dine læsere har ikke en chance for at vide, hvad det er for et sted - eller hvad du vil med uddannelsen eller hesten.
    Gå ud fra, at dine læsere ikke kender stedet. I din beskrivelse afgør du, hvad folk tænker om stedet. Hvad du ikke skriver, fortæller også meget.

    Fordommen er, at det kun er de aller bedste hestefolk, der kan lave et overskud på heste, man kan leve af. Resten, 9/10 på hesteuddannelser er dagdrømmere. Folk der ved, at stedet er til at uddanne hestefolk skal vide, at du ikke er en af dagdrømmerne.
    - Set i det lyst er det direkte skræmmende, at du vil gå på hesteuddannelse, men ikke ved nok om hvad du vil med hesten eller hvad du kan til at beskrive det?!

    Hvis du blandt de hestefolk, der er gode nok til at leve af det, så burde det være nemt for dig at beskrive hvad du kan og vil.
    Ved ikke at kunne sige, hvad du vil og kan, antyder du, at du er en dagdrømmer.


  • #13   31. mar 2018 Start med at vælge gode billeder af hvor du springer , hvis du ønsker en hest til springning så må du vise at du er ambitiøs. Skriv lidt om de resultater du har indenfor spring og hvad din uddannelse indebære. (Hestemanager)
    Men vigtigt at du vælger billeder der bekræfter din tekst.


  • #14   31. mar 2018 Min kommende uddannelse har intet med heste at gøre. Det er en EUX-Landmand - så jeg uddanner mig til landmand, for senere hen at kunne blive dyrlæge. Jeg har valgt at få hest med, da jeg virkelig brænder for at at have noget at gøre med heste i min fritid.

    Jeg vil ihvertfald tage jeres kommentar til overvejelse. Tusind tak! smiley


  • #15   31. mar 2018 Du kommer aldrig op og springe de nogenlunde høje klasser hvis din dressur ikke er i orden. Grund dressuren skal jo være i orden.

  • #16   31. mar 2018 Doktor who - men ingen gider læser en 3-sider lang annonce. Annoncen er for at fortæller hvad det er man søger. Resten spørger man om ved interesse. TS har beskrevet hvad hun søger - jeg tænker at du gør tingene meget mere komplicerede end de behøver at være.


  • #17   6. apr 2018 Hvilket niveau vil du op og springe på er det de små d klasser eller har du planer om c og b klasser

Kommentér på:
Lånehest

Annonce