{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lånehest
  • #1   15. mar 2017 jeg ville låne ud til et sted hvor jeg havde muligthed for at besøge ham ind imellem, for at tjekke at han har det godt. og self skulle låner stå for alle udgifter. part ville jeg ikke tillade imens han var udlånt.

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #2   15. mar 2017 hvis JEG skulle låne min hest ud, ville betingelserne for låner være, at denne har hesten som sin egen - dvs. har fri valg omkring hesten, og hvordan den håndteres og rides, hvad den læres, om veninden rider den mm.

    Men det hele skal bunde ud i at hesten har det godt, og velfungerende, sund og rask, bliver tilset af behandler, dyrlæge, smed ved behov - kommer på fold dagligt, og for ordentligt foder.

    jeg ville så også forlange at låner står med samtlige udgifter - ud over forsikring.
    Disse udgifter ville også indebærer hvis hesten pludselig stod syg, og der derfor væltede en dyrlæge regning ind på 20.000 kr.

    jeg kunne også sagtens gå med til at man lavede en aftale omkring betaling af dyrlægeregninger, behandlinger mm. men det ville så også gøre at låner ville få en del mindre frie tøjler til at omgåes hesten, og ville skulle have mig med på side linjen smiley


  • #3   15. mar 2017 Enig med AMT smiley

  • #4   15. mar 2017 Jeg har lånt min Zafiro ud, og de står for samtlige udgifter på ham. Der er lavet en udførlig kontrakt selvfølgelig,- og jeg kan enhver tid besøge ham og ride osv.



Kommentér på:
Lånehest

Annonce