{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
395 visninger | Oprettet:

Hund og hest {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har en islænder som desværre er blevet erklæret uridelig pga sene og gaffelbåndsskade. Men hun er kun 7 år og får lov til at blive hos mig. Hun keder sig på folden og har masser af energi. Jeg går nogle gange ture med hende. Nu har jeg så købt en lille cocker spaniel hvalp som jeg ville tage med ud til hende og de andre heste og det er min ide at teitur min hvalp skal kunne gå ved siden af min hest så vi alle 3 kan gå nogle ture. Hvordan lære jeg teitur at omgås heste og have respekt for dem. Min hoppe Hafrun er ikke bange for hverken hunde eller katte og kattene sover ofte på ryggen af hende men hundene lægger hun ører af men er ikke bange for dem.

Har i jeres hund med til hest og hvordan lærte hunden eller hesten det?
Ville gerne kunne nyde sommeren i skoven med både Hafrun og Teitur.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund og hest
  • #1   28. jun 2008 Min ene hund fik et ordentligt spark og dét lærte den af smiley og ellers må du sætte grænsen for hunden smiley skælde den ud hvis den fx går for tæt på , selvom det nok bliver svært med en hvalp. Held og lykke

  • #2   28. jun 2008 Teitur skulle helst ikke lære det ved spark : ) Men skal jeg vente til han bliver ældre med at tage ham derud?

  • #3   28. jun 2008 Line, min cocker spaniel, som også er lidt hvalpet endnu, er en smule bange for min hest, ikke sådan at hun flygter, men sådan at hun har respekten. hun kan sagtens løbe rundt inde i stalden mens jeg strigler og sådan noget. så Det kommer bare til at gælde om,at hunden skal have respekt for hesten.

Kommentér på:
Hund og hest

Annonce