{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
570 visninger | Oprettet:

Syg pony :( {{forumTopicSubject}}

ØV øv øv. Nu er Rapsody blevet syg. Dette er anden gang i de 14 år jeg har haft hende. Og virkelig hårdt.

Hun hostede en smule da vi var i Sverige til stævne, men det støvede i boksen, og hun var en smule forkølet, så vi tænkte ikke videre over det. Og slet ikke da hun gik igennem dyrlæge kontrollen deroppe! Det var først rigtig om søndagen, den sidste dag, at vi hørte det. Og da hun ikke klarede sig godt i sidste klasse, besluttede jeg mig for at ringe til Dyrlægen. Han kom onsdag, og der fik vi så beskeden. Rapsody har fået bronkitis smiley Hold op, hvor jeg græd. Heldigvis har hun gode chancer, for dyrlægen forstod slet ikke hun kunne holde til stævnet, så det betyder hun er hårdfør. Nu får hun dog ro i en måned, med specialpleje og dyrlæge observation. Så vi krydser fingre! Hun er jo en ældre dame, så hvis hun ikke kommer op på samme niveau igen, er det ikke værre end at hun kommer på velfortjent pension. Men det bedste ville selvfølgelig være, at have en HELT rask pony.

ØV, hvor er jeg trist over det. Havde lige brug for at komme ud med det!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Syg pony :(
  • #2   10. apr 2012 Nej da smiley Håber hun kommer sig helt.. Eller det skal hun!!

  • #3   10. apr 2012 Ja, det SKAL hun virkelig. ØV, hvor var det hårdt at stå der med hende, mens han sagde det. Men igen, hun har været syg 2 gange på 14 år. Eller, måske 3.

    Kolik een gang, grundet muggen halm på rideskolen.
    Feber, da der var kværke på rideskolen, dog ikke kværke.
    Og nu det her. Og så har hun haft en hovbyld, men ved ikke om den gælder som direkte sygdom. Så hun er en stærk pony. Men forhlevde altså. Hun skal bare være frisk igen!


Kommentér på:
Syg pony :(

Annonce