{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
767 visninger | Oprettet:

Syg pony?? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen!

Her den anden dag væltede min haflinger i sin boks - det var som et epilepsianfald - hun lå og krampede i ca. 5 sek., hvorefter hun kommer op at stå igen som om intet er sket!
Det er kun sket den ene gang, men min kæreste siger at det også skete en enkelt gang sidste år.
Men så her de sidste par dage, er hun meget stivbenet (især på forbenene) når jeg trækker hende ud til folden. Men på folden kan hun sagtens trave afsted! :S

Er der nogen der har prøvet noget lignende? Skal self nok ringe til dyrlægen, men kunne være rart med andres meninger.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Syg pony??
  • #1   13. jun 2013 Lyder mystisk, følger lige med..

    Ved godt det ikke er det her du vil høre, men du skriver det skete her den anden dag, og at du selvfølgelig nok skal ringe til dyrlægen.. Det er da godt nok lidt sent at gøre det.
    Er du slet ikke bange for det sker igen, og måske ikke holder op efter 5 sek.?


  • #2   13. jun 2013 Julie: som jeg skrev, skete det også en enkelt gang sidste år. Og da hun ellers ikke har reageret på det negativt, er jeg ikke så nervøs. Hun har trods alt ikke ondt. Og igen, jeg kontakter dyrlægen, men vil også lige høre andres erfaringer.

  • #3   13. jun 2013 Min umiddelbare tanke er, at hun har haft nyreslag?

    Jeg må indrømme, at jeg heller ikke ville turde have ventet et par dage med at tage kontakt til dyrlægen i sådan et tilfælde... men du kender selvfølgelig din hest bedst.


  • #4   13. jun 2013 Har du ikke snakket med en dyrlæge?!?!
    Kom lige ind i kampn!!


  • #5   14. jun 2013 Tenna: Rolig nu, har et liv ved siden af hestegalleri! smiley

    JA, jeg har snakket med dyrlægen, eftersom det ikke er blevet bedre. Hun er blevet behandlet for forfangenhed, på trods af normal puls, og ingen følsomhed ved hovene.
    Senere i dag ringede hun dog, og foreslog at det kunne være noget kalium-mangel, pga. højt græsindtag - noget hun også har haft problemer med, ved en anden kunde!


Kommentér på:
Syg pony??

Annonce