{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
676 visninger | Oprettet:

Syg pony :/ {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg kom ud til mine ponyer her til morgen, og fjordhesten (den syge) lå ned, som han ofte gør. Rejste sig dog op, som han os altid gør, og jeg puttede lidt foder i kryppen. Han viste ikke den store interesse for det, men jeg fik ham til at spise lidt alligevel.
Gik så selv ind og spiste morgenmad og da jeg kom ud for at lukke dem ud igen, lå han ned igen og havde ikke rørt sin morgenmad synderligt.

Jeg kikkede så lidt på hans krop, og ved flanken har han en "pølseformet" ting der kan mærkes, vandret.. Det er også ret varmt :S Jeg valgte så at gå en tur med ham, og han opfører sig som normalt, lysten til at gå tur er der (han er dog noget mere "afslappet" nok pga smerte vil jeg tror), og lysten til at spise hø, halm og wrap er der også, dog ikke i meget store mængder.

Jeg har nu sat ham ud på folden igen, og han er ikke så kontaktsøgende som han plejer at være. Han begyndte at spise lidt hø og halm med min anden hest, men er nu gået lidt væk derfra og står bare og kikker ned imod vores eng, hvor min far er i gang med at flishugge noget.

Hvad tror I der kan være i vejen? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Syg pony :/
Kommentér på:
Syg pony :/

Annonce