{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
683 visninger | Oprettet:

Faldt af hesten {{forumTopicSubject}}

Må bare lige ud med det!
Faldt af hesten for snart 14 dag siden.
Faldt lige ned på hoved, så folk var bange for jeg havde brækket nakke og ryggen.
Men der var heldigvis ikke sket noget. Havde bare rigtig mange smerter. og måtte ligge i senge.
Men her i morgen skal jeg så op på hesten igen. Stater stille op da ryggen ikke er helt okay:
Er ikke bange for at komme op igen. I hvertflald ikke når jeg snakker om det. Men jeg tænker bare tænk hvis jeg nu bliver så bange?
Håber det bare ikke. For elsker sq den hest! Vi har været så meget i gennem!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Faldt af hesten
  • #1   16. nov 2008 Du kan få en til at trække eller longere hesten mens du sidder på?
    Det har min bekendte engang gjort og hun sagde det var den bedste start efter et styrt..
    Ved ikk om det virker, men prøv (: .


  • #2   16. nov 2008 Mig og Isabella har haft overs kampe med galopen. Og det gik også rigtig fint. Hun kan finde på at bukke lidt men ikke så man falder af. Men så lige sidste tirstad skulle jeg lige have hende i galop. Så fik jeg lige et lille buk, men lige pluselig fik hun bare amok. Så røg jeg med hoved lige ned. Tog fra med hoved.
    Jeg blev lammet i hele kroppen da jeg faldt ned. Så der var ikke rigtig noget i kroppen der kunne sammen.
    Den måde jeg landt på gjorde så hele min krop blev trukket sammen.
    Er stadig skæv i mine skuldere.
    Min ridehjelm har det heller ikke godt! Hehe


  • #3   16. nov 2008 ..Men det er jo bare så vigtig at komme op igen. Men er bare så bange for når jeg så er kommet op at jeg så bare ikke kan lide det.
    ikke fordi jeg tror jeg bliver bang, men tænke hvis jeg gør!


  • #4   16. nov 2008 .. Det i orden : ) Men det vigtigste er jo også at komme op lige meget hvad og give den en chance.

  • #6   17. nov 2008 Tak alle som fordi jeg gal skrive. ! Det var virkelig dejligt, så jeg også kunne se at det ikke kun er mig som har fat det sådan.

    Men ved i hvad. det gik bare så godt. Har aldrig oplevet Isabella så stille og rolig. Det bare dejligt. Nu er alt det ude af verden. : )


Kommentér på:
Faldt af hesten

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce