{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.289 visninger | Oprettet:

Føler mig snydt :o( {{forumTopicSubject}}

Ved ikke om dette emne hører til under denne gruppe, men ellers skal jeg nok slette den igen smiley

Jeg blev simpelthen så glad, da jeg var til Hingstekåring i Herning -jeg fandt endelig et sted hvor jeg kunne få specialsyet nogle leggings til en overkommelig billig pris(har meget store lægmuskler og korte ben, så har altid haft svært ved at finde nogen som passede).
Jeg fik taget mål og betalte -fik af vide at leveringen ville være på 1 mdr.
Da der var gået den lovede mdr. tjekkede jeg postkassen konstant, men der var intet -blev så enig med mig selv om, at det nok skulle komme.. men så var der gået 1 ½ mdr. og stadig ingen leggings,. og derfor kontaktede jeg så sælger, hvor jeg så fik af vide at de var på vej fra pakistan. Der gik hele 2 mdr. før jeg fik mine leggings, og jeg var SÅ glad -nu kunne jeg endelig få dem i brug smiley
Men da jeg først fik åbnet pakken, var det kun ren skuffelse.. De var for lange, og slet ikke faconsyede :o( Rent ud sagt, lignede det at jeg havde taget de (engang) moderne "trompetbukser" på, og jeg var virkelig skuffet og ked af det, men også frustreret, da de jo selv havde taget målene?

Jeg kontaktede så igen sælger, sendte billeder, og hun ville sende det videre til produktionen -da hun HELDIGVIS godt kunne se at der var noget helt galt..

Men nu står jeg så i den situation at jeg stadig ikke har hørt fra hende -har kontaktet hende op til flere gange, og ved simpelthen ikke hvad jeg skal stille op, for det er jo ikke leggings til 1000 kr, men 600 kr -men det er jo stadig en slags penge, og især når man ikke har fået den bestilte vare?

det er 1 mdr. siden nu, at jeg sendte billeder osv. til hende, og synes det er længe at vente på et svar...

Er der andre der står i samme situation, eller har prøvet noget lignende?

-Lisette


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Føler mig snydt :o(
  • #1   4. jun 2011 Æv, hvor lyder det bare surt! Du SKAL have dine penge tilbage.. Ring til forbrugerrådets hotline på 70131330 - de kan hjælpe dig med at finde ud af, hvordan du bedst griber det an.. smiley


  • #2   4. jun 2011 Ja, det er en træls situation at komme i :o(
    Mange tak for det hurtige svar -det vil jeg prøve :o)


  • #3   4. jun 2011 Hvor er det synd og træls for dig... smiley 600,- er virkelig også mange penge og så for noget du ikke kan bruge... Det er bare totalt dårligt service...
    Synes din tålmodighed er rakt langt og du skal forlange dine penge tilbage... Ellers må du fortælle dem at du går videre med det (så plejer de at blive mere medgørelig)
    Har du prøvet leggings fra montar, de er nemlig ikke så lange smiley og de er helt op til xxxl... smiley
    http://www.rideudstyr.com/product.asp?product=1181


  • #4   4. jun 2011 Det vil jeg gøre, har besluttet at hun får til senest tirsdag til at svare på min mail, og hvis der ikke er svar fra hende, får hun af vide at jeg vil have mine penge retur eller går videre med sagen. Er træt af at blive "holdt for nar"..

    Det vidste jeg slet ikke, øv øv.. men vil jeg da lige kigge efter næste gang jeg skal i min rideudstyrsbutik smiley mange tak smiley


  • #5   4. jun 2011 Jeg har temmelige korte ben og har svært ved at finde noget der passer, men dem fra montar er gode og billige og holder faktisk længe smiley
    Håber virkelig du får dine penge tilbage smiley


Kommentér på:
Føler mig snydt :o(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce