{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
457 visninger | Oprettet:

Kender jeg intet til... {{forumTopicSubject}}

Hehe, har nok selv gjort det en gang for meget smiley

Man går i stalden og begynder at fryse om tærene, og tænker at hesten da sikkert mangler sit tæppe (eller 2...). Til mit forsvar er en af mine heste ret ynkelig, er det koldt, og står han uden tæppe, kan han ryste helt vildt. Bare på den korte tid det tager at strigle ham. Er efterhånden vant til at strigle imens hesten har tæppe på, haha smiley

Gav mig lige et smil på læben. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kender jeg intet til...
  • #2   8. nov 2013
    Jeg tror folk er ret uenige om hvornår hesten fryser, samt hvor varm den skal være både uden dækken og med dækken.

    Mit kræ fryser når hun ryster, ja når man ryster forsøger man at holde varmen. Men forsøger man at holde varmen, så har man heller ikke varmen.
    Det ville være uhumant at lade et dyr stå gennemblødt evt. med et gennemblødt dækken på og ryste. Ikke alene er det ikke rart for hesten, det er heller ikke lidt musklerspændninger det kan give og andre konsekvenser.

    Har en hest der let fryser, men derfor bliver hun heller ikke pakket ind i 5 dækkener - men hun er bare let til kulde alligevel og en idiot når det kommer til at gå ude, det med at gå fra maden for at vende røven til regnen resultere i at man fryser lettere.

    Fryser også let selv, så kan godt ha' en tendens til at tænke " Nu skal der mere tøj på ! " men så er det bare at mærke under dækkenet, for at finde ud af om det er nødvendigt.


  • #3   8. nov 2013 Det er skam undersøgt at han ryster fordi han fryser smiley

  • #4   8. nov 2013 Genial, så den også selv på facebook! XD

  • #5   8. nov 2013 Haha smiley
    Er spændt på om jeg bliver en pyllermor, når jeg får egen hest smiley

    Har oplevet en hest, som stod med dækken på og rystede som en sindssyg og var kold under dækkenet også, så jeg gik helt i panik, og havde ikke andet end et par skridttæpper ekstra, så han blev pakket ind i 3 skridttæpper udenover dækkenet, og så var det ellers bare med at stå og glo på ham resten af dagen, og se om det hjalp, haha smiley


  • #6   8. nov 2013 Det der minder uhyggeligt meget om mig og min mor! smiley

Kommentér på:
Kender jeg intet til...

Annonce