{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  aflivning :'(
  • #1   8. maj 2008 det har jeg også prøvet .. jeg fattede ikke han skulle være væk til efter han var aflivet også tudede jeg også bare i 3 dage

  • #2   8. maj 2008 åh man, jeg tuder bare helt vildt nu.. og når han er belvet aflivet skal jeg passe børn :s

  • #3   8. maj 2008 tror du ikke næsten du skal aflyse det?? jeg var heller ikke udenfor en dør i to dage efter det

  • #4   8. maj 2008 nåhh men husk at på den anden side af rengbue broen er der en stor grøn eng.. der vil han vente på dig... han vil være ung igen.. løbe rundt med alle de andre himmelhunde og lege.. og når du en dag krydser regnbue broen vil du se ham løbe dig i møde...

    meget kort fortalt, for kan ikk lige finde hele historien.. men jeg vælger at tro på den.. men føler med dig.. har selv 2 hunde, hvor den ene har været en del igennem pågrund af hendes fortid plus opration... det er forresten hende på mit profil billed.. men der har snakken også været oppe, om hun skulle have fred eller forsætte livet.... og det gør møg ondt... bare husk på at han/hun mærker intet...


  • #5   8. maj 2008 Årh din stakkel.. Min hund blev aflivet i januar smiley Den var også gammel.. Det gør ondt når de er væk.. Men selvom det gør rigtig rigtig ondt, er man nødt til at komme videre.. Ja det er svært, og man føler det hele er noget lort.. Har selv være igennem det.. Men tænk på at en får det bedre hvor den kommer hen nu.. Det er du bare nødt til at tænke på .. Du skal have lov til at være ked af det..
    Når nu du skal passe børn, så sig til forældrene at du er ked af det fordi din hun er aflivet, og du måske derfor kan være lidt fraværende..


  • #6   8. maj 2008 detr er min ridelærers børn smiley og hun ved det godt.. men har ikke været der hele ugen pga noget andet så bliver nødt til at komme smiley

  • #7   8. maj 2008 Okay..

  • #8   8. maj 2008 Puh.. kender det, det var bare mi hest der blev aflivet i februar, han blev kun 8 år. det er bare så trist. ;(

Kommentér på:
aflivning :'(

Annonce