{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.507 visninger | Oprettet:

Væltet med trailer :'( {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Så stod det største mareridt idag på mine skuldre.
Det startede med, at min far og jeg, skulle til Sjælland for at hente vores nye hestetrailer. Vi havde holdt øje med vejret hele dagen, med hensyn til blæst og andet, men det ville først blive rigtig slemt ved broener ved midnat.
Vi fik hentet traileren, og kørte så hjemad igen.
Det gik rigtig fint, og vi kørte omkring 70 km./t. over storebæltsbroen, og der var ingen problemer. Så da vi skal over lillebæltsbroen tvivler min far på, om vi skal holde traileren ved Middelfart og hente den næste dag, men da advarselslamperne ikke var tændt for trailere valgte vi at køre over, da vi kom over storebælt uden problemer. Da vi så har nået højdepunktet på broen, og det så småt begynder at gå ned af tipper traileren i den ene side. Min far får rettet op, og han når at komme ud ved nødsporet, så vælter traileren om på siden.

Jeg rystede helt vildt, og jeg var selvfølgelig ufattelig ked af det!
Vi fik ringet til dem som opdatere ude i trafikken med ulykker osv., og der kom 3 politi biler og nogle falck biler.
Vi fik traileren op, men den skal have en ny top og skifter nogle småting.

Vi havde haft radioen på siden vi kørte, og der kom slet ingen advarsler. Der var en lastvogn der var væltet på den modsatte side af os.

En lastbil fulgte os helt ned af broen, så den dækkede for vinden.

Mvh en rystende Louise..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Væltet med trailer :'(
  • #1   7. feb 2011 Hold da op. Det var sq ikke været sjovt. Men godt der ikke skete mere .. Nu skal forskrækkelsen bare lige falde smiley

  • #2   7. feb 2011 Puha, slet ikke rart, godt der ikke skete mere må man sige, men super træls med traileren!
    Tror man skal passe mere på end man lige tror over de broer der, det er så farligt når det blæser smiley


  • #3   7. feb 2011 På vej på arbejde ved 22.20 tiden kørte jeg over Vejle Fjordbroen, hold da op det ruskede i bilen, en lastbil foran mig blev ramt af et vind stød og var nær kørt over i en bil der var på vej forbi. Så man skal passe på derude.

  • #4   8. feb 2011 uha lyder ikke godt
    men nu når i vidste at vejret var sådan hvorfor ventede i ikke med at hente treileren
    der har jo været en kræftig vind hele dagen
    kan godt forstå du rystede har selv prøvet at køre fra sjælland over storbælt broen i storm vejr dA HAVDE VI EN TYOTA HEIASE DA VI KOM UD PÅ DET HØJE DER VAR JEG VED AT KRAVLE NED I BUNDEN AF BILEN FOR FANDEN HVOR VAR JEG BANGE


  • #5   8. feb 2011 Broerne er vist også lukket nu. Øresundsbroen bliver åbnet omkring kl 04:00 i nat og storebæltbroen forventes åbnet omkring kl 03:00
    Politiet og falck opfordrer lastbiler og andre vindfølsomme til at tage den gamle lillebæltsbro og personbiler til at tage farten af over den ny


  • #6   8. feb 2011 Puha føler med dig, men vend det om og tænk positivt det kunne være gået total galt, det gjorde det heldigvis ikke jo og der var ingen hest i traileren smiley
    Så ved dine venner, veninder og Famillie at det ikke er dig de høre om i radioen næste gang der er en der vælter. Så det på den posetive side af at det ske ikke igen for du har fået dit chok søde.
    Held og lykke med dit chok, drik en kop varm te, cacao eller mælk og gå i seng.
    -Sådan plejer jeg at gøre hvis jeg har haft en dag men et kæmpe chok, for så er jeg mere klar i hovedt til at tænke det igennem søde.


  • #7   8. feb 2011 Pyhha, ikke nogen sjov oplevelse. Men heldigvis havde i ingen heste med i traileren.

  • #8   8. feb 2011 Lamperne på broen for at det er risikapelt med trailere var ikke tændt, og når vi ikke havde hørt noget i radioen tænkte vi at vi nok godt kunne, med forsigt fart, men nej.
    Det er rigtig træls. Vi havde bestemt heller ikke kørt hvis der var hest i da..

    Mvh Louise


  • #9   8. feb 2011 Et godt råd til en anden gang er at proppe noget tungt i traileren, så står den bedre på vejen smiley Men man kan jo altid være bagklog.

  • #10   8. feb 2011 puha ja det er ikke rart når det sker smiley

    Vi havde også et lille uheld med hestetraileren for nogle år siden.

    Min onkel og jeg skulle lässe min pony, da vi skulle til undervisning.
    Ponyen var meget städig, og man sku helst sätte maange timer af til at få ham op smiley
    Efter 2 timer kom han endelig op, og under hele det her maseri, bräkkede min onkel sin finger.
    Når men afsti afsted i en fart, ind i bilen med os - men jeg var lige lidt uopmärksom, og satte mig på min onkels briller - ups.
    Så kom vi endelig afsted, og bilen kom ud af indkörslen - så langt så godt.
    Men da vi kom ned på landevejen begyndte det at sne, vi körte ikke mere end 20 km/t, og alligevel begyndte traileren at skride op ved siden af bilen.
    Det var umuligt at få rettet op, og vi endte i gröften, og traileren vältede, så den lå med hjulene opad smiley
    Vi fik kämpet os ud gennem bagagerummet, og hurtigt om til ponyen. Han lå gudskelov helt stille, så fik lösnet ham, og hevet ham ud.

    Så det var bare en ulykkens dag - min onkel bräkkede fingeren, jeg satte mig på hans briller, hans bil blev en smulle bulet og ponyen - ja han kom aldrig op i en trailer igen smiley










































Kommentér på:
Væltet med trailer :'(

Annonce