{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
672 visninger | Oprettet:

Den sværeste beslutning.. hjælp! {{forumTopicSubject}}

Ja.. for at gøre en meget lang historie, kort..

.. jeg havnede med den mest fantastiske frieser part. Doutsje, som jeg elsker overalt på jorden! Men ejer valgte og flytte doustje, efter 8 måneder med Doutsje næsten som min egen ..
jeg har aldrig grædt så meget.. og så længe..

Min mor så hvor ondt det gjorde på mig og gav mig endelig lov til at få egen hest( guderne skal vide hvor længe og hårdt jeg har kæmpet for det .. ) vi lavede en aftale med ham som ejer stedet Doutsje stod på, om at jeg måtte få løsdriften som doutsje havde stået i. Jeg måtte bruge den som jeg vil.. til min egen hest..
..ELLER jeg kunne få part i hans hoppe. Super smuk hoppe som går fint i dressur og springer fint. Men en hel del hoppet. + synes på ingen måde hun har respekt for mig! Lige meget hvad jeg gør ( har redet hende en gang i mellem ). Hvis hun vil smutte så smutter hun, hvis hun vil mase mig, så maser hun mig. Hvis hun vil noget, så gør hun det. Hun er stædig som fanden. Hun er godt nok kun omkring de 165 cm, men når jeg er 156 cm er det også nok for mig! Hun ser mig simpelhen ikke som en respektfuld rytter!
Men super sød ellers, rigtig sød. - og igen, smuk!

Nu vælger Doutsjes ejer at komme tilbage, kun efter en uge..
DERFOR er der ikke rigtig plads i stalden til min.. da ejer ikke søger part i Doutsje mere..

Derfor hvis jeg skal have egen hest, skal jeg kæmpe for en plads i stalden!
.. igen, det ikke sikkert jeg kan få lov..

Så spørgsmålet er da jeg skal over og snakke med ejer at stalden i morgen, om jeg skal presse en plads frem i stalden ( bygge ny boks, eller udvide løsdrift ) eller om jeg bare skal sige jeg er intra. i part i hans hoppe? smiley

- Celina


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den sværeste beslutning.. hjælp!
Kommentér på:
Den sværeste beslutning.. hjælp!

Annonce