{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
867 visninger | Oprettet:

ååh kender du det!!? {{forumTopicSubject}}

når ikke-heste mennesker står og klapper din hest, og udbryder: hvor er den flink. hvordan kan det da være dit alvor at der er problemer med den??

så står jeg bare der og tænker mit.
tak for kaffe, sådan er den altså ikke født. den er netop sød og flink fordi jeg har lagt MANGE timer i den. vi har været HELT tilbage og genstarte træningen fordi den var møg-ødelagt mentalt da jeg købte den.

jeg bliver så frustreret!
det er godt den er blevet så god at fremmede mennesker synes den er flink, og det er jo rigtig godt og tydeligt bevis for at vi rykker os i træningen. men bare ind imellem ville det nu alligevel være rart at få anerkendt det arbejde man har lagt i en hest.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ååh kender du det!!?
  • #1   6. maj 2015 Det er da netop anerkendelse af dit arbejde, at de roser for hvor flink den er. Når de er fremmede ved de jo hvordan den har været før.

  • #2   6. maj 2015 Jeg ser altid sådan noget som ros. smiley Men det er jo forskelligt hvordan folk tager det smiley

  • #3   6. maj 2015 jeg synes bare det er svært nogen gange at holde den pæne mine når folk "baby-er" min hest og står der og siger : det kan hun da ikke mene, hva! du er da bare så flink. så står jeg der ved siden af og tænker :excuse me!!

  • #4   6. maj 2015 jeg var i går ude og gå tur med hesten, da en dame kommer og siger der render en løs pony rundt et sted, jeg forklarer hende at jeg først bliver nød til at hjem med hesten, da den ikke er så vant til andre hest og kan være lidt voldsom, og så skal jeg nok lede.
    Så siger hun nemlig også "når han ses da ellers så rar ud blabla."
    Det er han også, i hvert fald lige nu, det er han ikke når han smadrer sit hovede ind i mit, stejler op af mig, render sin vej, i det hele taget bare når han glemmer der er en i den anden ende af torvet smiley

    Men ja jeg kender det godt, men det er såmænd ikke noget som gør mig noget smiley


  • #5   6. maj 2015 uha, mine veninder har osse hørt på min kamp, og havde min veninde med ude, hendes første ord var at hun syntes min hest var smuk, flink og sød at ride på, dejligt med ros efter 4 års arbejde smiley hun truede mig til og med, med at stjæle ham fra mig XD ahah XD

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #6   6. maj 2015 Altså, jeg kan virkeligt ikke se det frustrerende i at folk syntes din hest er sød - især når det er uvidne mennesker på området - det er da et kæmpe kompliment.

    hvad ville du forvente af anerkendelse fra personer der intet ved om heste?


  • birgit h
    birgit h Tilmeldt:
    feb 2012

    Følger: 4 Svar: 22
    #7   6. maj 2015 Du må sætte et skilt på den, hvor der står hvor svær den har været:)

Kommentér på:
ååh kender du det!!?

Annonce