{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
501 visninger | Oprettet:

4 timers træning med min {{forumTopicSubject}}

stjernehest smiley
Ej hvor har det bare været MEGA fedt idag. Wariant har været så kanon dygtig. Havde egentlig slet ikke planlagt noget særligt, men vi kom nærmest hele vejen rundt.

Vi startede med 12-15 minutter slalom, hvilket hun var rigtig dygtig til (Tror jeg vil træne det en gang om ugen, så hun styrker sin balance)
Så lavede min far (ENDELIG!) en bom jeg kunne sætte hende ved også blev hun ellers striglet lidt og fik renset hove. Kan virkelig mærke at vi har øvet det med at løfte forben, for det kører virkelig for hende. Hun er slet ikke ved at vælte ned i mig, eller slå underligt med dem. Nej, hun står bare pænt.

Så har vi klikkertrænet en del:
- Rør-target-øvelsen.
- Spanskeskridt (hvilket hun virkelig har været formidabel til idag) smiley wow nogle høje og lang løft hun kan lave. Nu mangler vi bare at gå fremad, men det fatter hun ikke helt.
- Så har vi øvet lidt at neje og hun bukker sig fint. og kunne også selv løfte benet (fodi hun blandede spanske skridt ind i det) Så der er vi godt på vej tror jeg.

Så har vi leget gulerods-tafat :o) Hun sprang efter mig og travede, slog med hovedet og jeg ved ikke hvad. Kunne bare se hun nød det.

Så har vi trænet lidt sidebevægelse til højre. og forsøgte med venstre, men nej. Men det kommer nok engang.

Så har vi trænet at hun skulle op og stå på en tra-stup med begge forben (let som en leg for hende) .. Helt automatisk prøvede hun på et tidspunkt selv at samle bagbenene med sig, det lykkedes med tre ben også gled hun lidt. Men flot alligevel.

Så har hun lært noget nyt. At stå men benene på stra-stuppen og løfte det ene ben (som i spansk skridt. Øj hun er så stolt når hun gør det xD

Så hun har bare været en stjerne idag . Har fået taget lidt billeder og lidt video + ligger det måske ind senere .. smiley

Andre der har haft en god dag med hesten ?

Beklager stave- og slåfejl^^ xD


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  4 timers træning med min
  • #2   5. jan 2008 har det lidt skidt idag, skulle ha været i ridehus, ville helst have lavet træning fra jorden på en mark et sted men jorden er stadig lidt hård, øv øv, og jeg orker intet så min mor løslongerer dem lidt

    men imorgen håber jeg stærkt på at vejret er godt, så vil jeg ud på en mark et sted og lave lidt "reager når jeg beder dig om det " træning fra jorden.. så håber på godt vejr imorgen

    Var lidt ude i forgårs, det var også hårdt så skridtede lidt rundt på ham ude ved vejen i grime og to trækketove, hvor det ene sad fast i grimen, det andret fast i det ene trækktov og rundt om halsen, så når han skulle til højre var der ikke noget tøjlehjælp, kun en smule og det gik rigtig fint trods han var oppe at køre og han plejer at være dum til at ha noget rundt om halsen når det er ude i det fri og ikke på en lukket bane xD torsk xD haha..


  • #3   5. jan 2008 men lyder hyggeligt med hende.

  • #5   5. jan 2008 (link fjernet) 17:22:52 noget ala dt der, bare med et tov om halsen også;)

  • #6   5. jan 2008 dejligt (: .
    jeg red en tur uden sadel i snen (:


  • #8   5. jan 2008 Ulle . - hehe ja, rigtig hyggeligt.. Der er heller ikke noget bedre end at være hos hesten om aftenen. Jeg elsker det i hvert fald selv :o)

    Sandra * TEAM TJR * - haha .. xD hmmm ved sgu ik lige hvad hun ville sige til hvis jeg red på hende.. også i 4 timer. puha xD

    Enelam - smiley øv øv .. men rigtig meget GOD bedring .. Det lyder nu hyggeligt i forgårs smiley

    Rikke - jeg tager bare en gulerod og løber xD

    KZ- ej hvor flot .. Det er sgu højt.

    Team Ssrk (Nicoline) ! - ej skøøønt.. vi har desværre ingen sne .. øv øv ..

    Kristine F - hehe ja.. Bare det man ik skal slås med hende mere når man skal rense hove.. altså det jo skønt.
    Lyder til at i har hygget jer.. Du må snart finde en der kan filme dig og chili lidt smiley


    Team Spanggård smiley | NHR :') * - ja det har virkelig være skønt smiley .. iih hvor fedt smiley der er ikke noget bedre end når du går fremad smiley


  • #9   5. jan 2008 Der er forresten kommet lidt billeder ind .

  • #10   5. jan 2008 nårh lyder dejlig Katja smiley

  • #11   5. jan 2008 Charlotte & Le-cis smiley
    ja det er virkelig også dejligt smiley


  • #13   6. jan 2008 As- hehe nogen gange er de gange hvor man kun træner i meget kort tid, de bedste. jeg skal ud og træne med wariant nu. Lidt slalom og det at stå bundet og neje. og hvad vi nu finder på smiley

    Hva lavede brandúrsen da ? smiley


Kommentér på:
4 timers træning med min

Annonce