{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
582 visninger | Oprettet:

Nerver- What to do? {{forumTopicSubject}}

Hej (:

Jeg har det problem at jeg har rigtig mange nerver til stævner /:
Jeg vil gerne have lidt hjælp til metoder jeg kan undgå dem på/ træne dem væk. Jeg har redet mange stævner så det er ikke det.

En normal stævnedag:
Jeg står op om morgnen. Jeg spiser ikke noget men det er ikke pga. nerver. Vi kører i salden og gør klar. Stadigvæk uden nerver. Når vi ankommer ser jeg stedet an og sørger for at være i god tid. Jeg begynder at varme op. Stadigvæk uden nerver og stress. Jeg bliver kaldt på banen. der er sommerfugle i maven men jeg kan godt styre dem. Jeg rider roligt rundt indtil jeg for start. Jeg rider så af midterlinjen og så begynder jeg at stivne og bare sidde stille fordi jeg får så mange nerver! Nogle gange kommer det midt i programmet og meget få gange slet ikke. /Kun sket 3-4 gange/ Jeg bliver sur og ked af det. Nr. to program er der ikke noget.
Jeg kan ikke forklare hvad der sker for jeg ved det ikke. Jeg glemmer ikke programmet pga. af det eller noget andet. Blot at slappe af og ride self. Jeg får også kvalme og ondt i maven og nogle gange bliver jeg svimmel.
Hvad skal jeg gøre? Hvad kan jeg gøre? Hvad har du gjort som hjalp dig?
Jeg har prøvet: At forestille mit ridt for mig. At koncentrere mig om kun mig og pony (hvilket jeg heller ikke rigtig kan når jeg bliver nervøs) Kigget overalt inden jeg begynder med hesten. Næste stævne skal jeg ride med musik i ørene under opvarmning for at se om det hjælper.
Jeg kan ikke huske flere lige nu, men der er mange flere!

Spørg endelig hvis der er mere i skal vide (:
Vil bare så gerne have hjælp ):

Hilsen den nervøse ponyrytter som intet har at være nervøs for.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nerver- What to do?
Kommentér på:
Nerver- What to do?

Annonce