{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
978 visninger | Oprettet:

medlem af klub til stævner? {{forumTopicSubject}}

hejsa smiley

da der jo er et par stykker herinde der rider stævner, har jeg lige et spørgsmål...

hvis man har planer om at skulle ud og ride stævner - skal man så være medlem af en rideklub?

og endnu vigtigere (på grund af prisforskellen) skal man være aktivt medlem? kan man ikke bare være passivt medlem, når nu man ikke har noget med klubben at gøre udover det?

håber at nogen ved det...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  medlem af klub til stævner?
  • #1   28. jan 2014 Du skal være medlem af en klub for at starte stævner ja. Og du skal også være aktiv, da du jo netop er aktiv idet du starter stævner. Passiv er hvis man ønsker at støtte klubben fx eller måske også hvis man bare vil komme til inter hygge arrangementer i klubben. Men når man starter stævner er man aktiv, så derfor skal ens medlemskab også være aktiv.

• #2   28. jan 2014 tak for det Belinda smiley

• #3   28. jan 2014 Man skal vist bare være medlem af en klub under dansk rideforbund uanset hvor i landet. Vi har en rideklub i aalborg der koster 200 kr for aktivt medlem om året, hvis du leder efter en billig klub at blive medlem af smiley

• #4   28. jan 2014 Du skal være medlem af en klub under Dansk Rideforbund - men de fleste klubber har et såkaldt "stævnemedlemskab" som er nok for at tage til stævner. Det koster som regel ikke så meget - ofte omkring det samme som passiv medlemskab. Held og lykke med stævnerne.

• #6   28. jan 2014 ja den klub der ligger her vil have 500 kroner

så jeg leder efter en billig klub, evt. stævnemedlemskab (så billigt som muligt), så tæt på herning som muligt.

• #7   28. jan 2014 synes det er svineri at man skal betale så mange penge for at reklamere for en klub.... for det er jo det man gør.. man betaler en vis pris for at få lov at skrive klubbens navn på sin anmeldelse...

og jeg vil faktisk ikke give så mange penge for at reklamere for en klub jeg ikke kommer i.

• #8   28. jan 2014 Reglementets §22.1. Danske statsborgeres deltagelse i danske (nationale) ridestævner 1. Rytteren skal være medlem af en rideklub under Dansk Ride Forbund

• #9   28. jan 2014 jojo.. men jeg er jo også passivt medlem... det er vel også at være medlem.?

• #10   28. jan 2014 Som passiv medlem, er du passiv i sproten, den er egnet for forældre som f.eks. Kun vil støtte klubben

• #11   28. jan 2014 Du skal være aktiv medlem af en klub, og faktisk er det billigt 500 kr om året, jeg giver 520 om året, og andre jeg kender giver omkring 600 kr.

Men gå ind og find klubber i dit distrikt, og ring og hør om hvad en medlem koster smiley
    På den måde kan du selv vælge hvem du vil være medlem af, da det er forskellig fra klub til klub, hvad det koster at være aktiv medlem smiley

• #12   28. jan 2014 Du betaler ikke kontingent for at få lov til at reklamere for klubben. Du betaler for at få lov til at deltage i klubbens (og andre klubbers) arrangementer. Og når du starter stævner deltager du jo i arrangementer.
    Når du starter stævner optjener du også point (hvis du klarer dig godt) og kan så deltage i forskellige pokaler i klubben. Fx er der ofte en spring pokal og dressur pokal i klubberne.

• #13   28. jan 2014 Så længe du ikke er en dygtig rytter, der hiver en masser stævneresultater hjem på B og A plan, så kan de ikke bruge din "reklame" til noget.

Når du er passivt medlem betaler du en lille støtte til klubben, og kun klubben. Når du er aktivt medlem, så betaler du et klubben og DRF.
    De penge der går til DRF bliver brugt til uddannelse af dommere/banebyggere osv. derudover går de til udvikling af reglementer/dressurprogrammer osv.

Hvis man vil starte stævner, må man også være med til at betale for udviklingen!

Kommentér på:
medlem af klub til stævner?

Annonce