{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
429 visninger | Oprettet:

Resultater fra regionsstævner {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg undre mig lidt over DRF. Jeg forstår ikke hvorfor regionstævnser ikke bliver skrevet ind under drf go. Det får du kun hvis du rider distrikt stævner. Jeg synes bare det er underlig hvorfor de resultater man opnår til region ikke kommer ind.? Jeg gad godt at når man klikkede ind på mig, så stod mine resultater for regions-stævne.
Kan i give mig et svar?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Resultater fra regionsstævner
  • #1   6. maj 2014 E- og D-stævner registreres ikke, fordi de ikke er pointgivende.

    Hvis DRF skulle registrere alle resultater fra ethvert lille stævne i hele DK, så skulle de vist have ansat temmelig mange flere mennesker - og der er kun os ryttere til at betale for det, så nej tak smiley


  • #2   6. maj 2014 Ja, hvis det betyder at vi skal betale flere penge så kan jeg godt være foruden.

  • #3   6. maj 2014 Fordi at den første point givende klasse starter fra LB , kan du ride det burde du også rykke op til C stævner i stedet for regions . De er ikke registreret fordi du ikke kan bruge dem til noget som sådan smiley

  • #4   6. maj 2014 Tror det er fordi distrikt 11/13 vidst er det eneste distrikt der holder regionsstævner, da distriktet er delt i regioner - hvilket jeg synes er dybt godnat..

    Men de kan jo ikke sige at, bare fordi jeg rider i distrikt 11/13 så bliver dine klubstævne resultater registreret fordi de holder regionsstævner, men resten af Danmark skal ikke have deres klubstævner registreret, fordi de ikke holder reg. stævner..

    Men hvis du vil have dine resultater registreret, så tag ud og deltag i distriktsstævner.


  • #5   6. maj 2014 SK-foto: Nu er distrikt 11/13 jo sådan at det er mulig for os at starte en del mere end andre. Hvis vi kun havde klub-stævner, så kunne vi ikke starte særlig mange stævner, så jeg synes det er fedt at de holder det. Det kræver meget af vores små klubber ude vest på, at køre rundt. Hvis et regionstævn kan hjælpe lidt på pengene, så stiller jeg gladeligt op.

    Nu forlanger jeg ikke at mine resultater skal kunne ses. Det var mere et spørgsmål...


  • #6   6. maj 2014 Klubstævner og regionsstævner er det samme.. Nemlig D-stævner.
    Regionsstævner er bare et klubstævne med inviterede fra regionen, ligesom både E og D stævner er.

    E-stævner: under 9 inviterede klubber
    D-stævner: Mindst 9 inviterede klubber

    Igen... Regionsstævner er bare noget dumt noget distrikt 11/13 har gang i, fordi de ikke kan finde ud af at invitere hele distriktet.. Det har ikke noget med økonomien at gøre, om de holder regionsstævne eller et alm. klubstævne..

    Der er jo netop ikke starter nok til mange klasser, fordi områderne folk må starte pga. regionsinddelingen, er for små.. Jeg har tit ledt efter stævner i andre reg. end øst som jeg er i, men f.eks. vest inviterer sjældent andre end klubberne i vest, hvilket jo gør det kan være svært at skaffe starter.

    Vi er et KÆMPE distrikt som bare ikke udnytter mulighederne for store stævner ordentligt.. Ned med regionerne og få hele distriktet med til D-stævnerne..


  • #7   6. maj 2014 Jeg tror jeg misforstod dig

    Det er ikke let når vi er så stort et distrikt. Men ved heller ikke om de små klubber ville kunne holde stævne hvis hele distriktet kommer.


  • #8   6. maj 2014 Man kan jo altid vælge hvornår man opretter ventelister.. smiley

Kommentér på:
Resultater fra regionsstævner

Annonce