{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  til jer der bor ved 4600 Køge:
  • #1   12. maj 2014 det nogle hamper priser =) godt man har set eget sted smiley

• #2   12. maj 2014 Det er et lækkert sted lige op og ned af skoven. Det er godt nok lidt dyrere end da det var Køge sportsrideklubs bestyrelse der kørte stedet (men de gik jo så også konkurs smiley ), men hvad jeg synes er vigtigere er, at så vidt jeg kan se er der ikke nogen fra det gamle Bøgelund, hvilket er synd, for det var den stemning og det sammenhold der var, der gjorde det til noget særligt. Men man kan jo håbe på at "det nye Bøgelund" får bygget noget lignende op, selvom jeg tvivler, da jeg sjældent har set "det gamle Bøgelunds" lige... Men held og lykke med det smiley

• #3   12. maj 2014 Det er et sindssyg lækkert sted, så jeg kan klart anbefale alle, der skulle have tid og lyst, til at komme forbi smiley

Der er blevet renoveret en del siden Køge Sportsrideklub havde stedet, bl.a. er der kommet ny bund i ridehusene, taget er repareret (og derved er ridehusene blevet dejlig lyse),der er kommet stabilgrus udenfor, loftet i stalden er forhøjet, så der nu er lysere i stalden og en del andre forbedringer er på vej.
    Min hest står på nabogården, så jeg kender alle de nye på Bøgelund og sammenholdet er allerede rigtig godt på plads. Jeg kunne ikke ønske mig nogle sødere "naboer" smiley

• #5   16. maj 2014 du kører fra Nørrebro til Herfølge?

• #6   16. maj 2014 Yep, det gør jeg. Så har omkring 50 km ud til min hest. Men er så glad for stedet, at jeg gerne tager den tur . Der er bare rart at være og ved min hest bliver passet godt på, når jeg ikke er der smiley

• #7   17. maj 2014 ok, står hesten på Skovly?

• #8   17. maj 2014 Ja, det gør han smiley Synes jeg kan kende din hest, var det den der var med til agility?

• #9   17. maj 2014 ja det var vi. Det var rigtig hyggeligt, men en laaang dag..

Kommentér på:
til jer der bor ved 4600 Køge:

Annonce