{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Springstævner
  • #2   30. nov 2014 Dansk ride forbund, der kan du finde alle reglerne osv

• #3   30. nov 2014 Kan du præcisere hvor lidt nærmere...

• #4   30. nov 2014 For at være sikker så tjek reglementerne, men som jeg som relgel oplever det er det som nedenstående.

Du må komme ind på banen når du bliver kaldt ind, til springstævner hvor man er lidt effektive, især ved c-stævner rider man ofte 2 på banen samtidig, en der rider banen, en der holder klar på banen (uden at ride i vejen selvfølgelig), så vil der holde en klar i pit og en klar på opvarmningen.

Hvad man må, tja man må vel en del, men man må fx ikke springe noget før der er givet startsignal. Så hvad du mener med spørgsmålet må du lige definere lidt mere mere præcist.

• #5   30. nov 2014 http://www.rideforbund.dk/Ridesport/Reglementer.aspx

Her er et link til hvor reglementerne kan findes. Husk at når man starter stævner er man faktisk forpligtiget til at sætte sig ind i reglementerne.

Dem du især skal bruge er "Etiske retningslinier", "Fælles bestemmelser" og "spring"

• #6   30. nov 2014 Hej Sisse
    Grunden til at jeg spørger er, at min datter stillede op til sit første stævne i en c klasse som var kat D (giver det mening? jeg er ikke rytter, kun mor:-). Vi var meget usikre på hvornår hun måtte komme ind og hun red derfor først ind da den foregående rytter red ud. Det kan jeg så godt se ikke fremmer tidsplanen, men de startede med det samme. ( red foriøvrigt fejlfrit smiley Hun skal nu på klar, parat, start, i denne uge. Vi blev lidt forvirrede over at efterfølgende rytter red ind på banen samtidigt med hende...

• #7   30. nov 2014 som regel til c-stævner bliver næste rytter bedt om at holde sig klar på banen... så skridter man rundt derinde, og har øje med den ridende rytters tur, så man ikke rider i vejen

• #8   30. nov 2014 Ok, tror jeg har forstået hvad du mener, I har muligvis startet et c-stævne hvor de lave klasser har været åbne for d-ryttere.

I har ikke som sådan gjort noget forkert, men netop for at køre de ofte mange ekvipager hurtigt igennem, er der som regel flere på banen af gangen. Det vænner man sig hurtigt til. Men det kan selvfølgelig godt være forvirrende første gang. smiley

Kommentér på:
Springstævner

Annonce