{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.891 visninger | Oprettet:

ER ENGHØJS PONYCLUB SÅ SLEM??? {{forumTopicSubject}}

Hej ??igår var jeg inde og læse hvad folk skrev om ENGHØJS PONYCLUB Og jeg syntes der var ret mange dårlige anmelder, eller hvad man nu skulle kalde dem!! ?? DER STOD AT HESTENE IKKE VAR DET BEDSTE, AT DET VAR DÅRLIGT AT VÆRE TO OM EN HEST, HJÆLPERENE VAR RET SURE, UNDERVISNING DÅRLIG OG ALT SÅDAN NOGET........ MEN HVAD SYNTES I OM ENGHØJS PONYCLUB!!?????? skriv please... (Ærlige meninger) ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ER ENGHØJS PONYCLUB SÅ SLEM???
  • #2   11. jan 2015 jeg ved ikke hvordan den er i dag, men da jeg i tidernes morgen var der var det kvalitets heste, okay undervisning, børne venlig mad og dejlige omgivelser. reglerne var stramme, men jeg har mange gode minder fra min tid på stedet, både fra da jeg var på ferie der, og da jeg fungerede som hjælpepige på stedet. Det har altid givet god mening for mig at man er to om hestene. At reglerne er stramme kommer sig nok af hvor mange børn der rent faktisk kommer på stedet og det ansvar både ejer og hjælpepiger har.

• Melina F
    Melina F Tilmeldt:
    nov 2012

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 6
    #4   11. jan 2015 okay tak smiley

• #5   11. jan 2015 Jeg syntes ikke det var ligefrem slemt jeg oplevede bare dengang at mange af hjælperne var sure. Men at man var 2 om 1 hest så jeg som en klar fordel det var rigtig fedt fordi man også kunne hjælpe hindanen

• #6   11. jan 2015 Jeg synes OVERHOVEDET ikke at den er så slem. Tvertimod... Da jeg var der oppe var hjælperne slet ikke sure, selvfølgelig var undervisningen ikke på top plan, men det kan man da heller ikke forlange. Det er en super hyggelig ridelejr!

• Melina F
    Melina F Tilmeldt:
    nov 2012

#7   11. jan 2015 okay tak for svarende smiley

• #8   11. jan 2015 jeg var der oppe i sommers og jeg kommer ikke tilbage. undervisningen var på virkelig lavt niveau og man red i røven på hinanden fordi der er så mange der skal ride på en gang. til striglekonkurrencer var der mange der ikke kunne være med fordi deres hest bed/sparkede. og om at være to om en hest synes jeg er rigtig irreterende fordi man kan ikke komme ud og ride sammen hvis man gerne vil det og hesten er mega træt fordi den skal ride fem timer om dagen! skovturene er de samme ruter hver gang og jeg blev smidt af i skoven. da jeg var der var der kun en voksen der var sur. Men fælleskabet deroppe er godt synes jeg. men hvis du er lang må du nok hellere tage en madres med fordi sengene er meget små

• Melina F
    Melina F Tilmeldt:
    nov 2012

#9   11. jan 2015 okay tak... det lyder ikke som en forfærdelig god oplevelse... smiley hvad lærte i, i undervisningen smiley ?

• #10   11. jan 2015 Ikke noget.
    Men kan altså heller ikke forlange at undervisningen er på højt plan!
    Det er ikke en ridelejr man skal komme på hvis man gerne ville have undervisningen, som det var der hjemme. Alle er ikke på samme niveau.

• #12   11. jan 2015 Jeg lærte ingenting af undervisningen! Og jeg synes at når den koster 3.300 kr skal undervisningen være i orden!

• #13   11. jan 2015 Okay smiley jeg ville også fortrække at jeg lærte noget på ride lejr ?? men selfølgelig skal det også være hyggeligt ??

• #14   11. jan 2015 Syntes næste altid det er hyggeligt på en ridelejer, fordi du netop er sammen med en masse andre ridepiger (:
    Syntes bestemt også at man skal lære noget, få noget ordenligt undervisning og sådan.
    Det er mange penge og gi ud for at ride i røven på en anden (;

• #15   11. jan 2015 altså jeg synes den er meget hyggelig men nu kendte jeg også mange der skulle med i forvejen smiley men jeg ville ikke anbefale den!

• #16   11. jan 2015 Okay tak ??

• Ane O
    Ane O Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 10 Følgere: 7 Svar: 11
    #17   26. mar 2015 super godt og dejligt sted! har selv været der og det var en af de bedste uger i mit liv! smiley

• Maja K
    Maja K Tilmeldt:
    jun 2015

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 12
    #19   17. okt 2015 Jeg har været der denne uge og syndes at det var helt okay- men jeg var været på en bedre ridelejr!:)
    Nogle af de eneste minusser er at (NOGLE:) af hjælperne var ret sure.
    Så syndes jeg også at der var overdrevet mange regler:/
    Undervisningen var skod!:) jeg lærte INTET... Vi sprang max. 12 spring på springdagen med bomme og skoven.
    Men til gengæld var næsten alt andet perfekt;)

• #20   1. apr 2017 Jeg synes det er et fantastisk sted;)
    Hestene er søde at ride og hvis hesten er lidt sur under omsadling er det godt at have en til at hjælpe sig.
    Hjælperne er søde,maden er god, hestene har det luksus, hyggeligt sted, nye veninder, god undervisning, hygge med heste, sjove aktiviteter og meget mere, er det ikke alt hvad der skal ske på en ridelejer? Alt det synes jeg der er op Enghøjs ponyclub;) og hvis det er så læs på deres hjemmeside der er nogle gode anmeldelser fra et stort dyre firma:)

• Troels H
    Troels H Tilmeldt:
    aug 2018

Følger: 1 Svar: 1
    #21   5. aug 2018 Super dejlig ridelejr. Var deroppe i sommerferien, og det var mega hyggeligt og sjovt. Jeg lærte mere på den ene uge end jeg havde lært i alt på min rideskole på 1 år. Gode renlige sovesale + mini spring som gæsterne kunne springe over for sjov. Hestene bider ikke eller sparker. De er så søde hestene.Man springer også på hestene, det mega sjovt. Ridelærene er mega søde og giver en rimelig god undervisning ??. Man går i seng kl 22:00 og står op igen kl 07:00 ,fordi der kan man trække heste ind. Hvis man ikke har lyst/har aftalt med personen man deler hest med trækker hesten ind kan man blive i sengen i en halv time mere. Massere af hestehygge og en mega fed kiosk med godbidder og slik. Dejligt sted med god beliggenhed??

• Josefine S
    Josefine S Tilmeldt:
    aug 2020

Følger: 12 Svar: 1
    #22   18. maj 2021 helt enig jeg elsker den ridelejer og har stadig fornøjelse af de bedste ridelejer i verden jeg ælsker den uge på året hvår jeg kan tage der op. ja det kan være at ridningen ikke er det bedste men det er ok.

Kommentér på:
ER ENGHØJS PONYCLUB SÅ SLEM???

Annonce